Beure Pels Ulls
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Safed
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:53 pm
- Ubicació: Killolàndia
Re: Beure Pels Ulls
la gent cada dia està mes sonada :eyes
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Ufff! Aquest mati quan anava a treballar he sentit per la ràdio que en un cole de Barna van "recollir" un noi amb ambulància per una intoxicació d'aquest tipus.... i lo fort es que això va passar a les 9:00 h del mati.
Ufff! Aquest mati quan anava a treballar he sentit per la ràdio que en un cole de Barna van "recollir" un noi amb ambulància per una intoxicació d'aquest tipus.... i lo fort es que això va passar a les 9:00 h del mati.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
cada dia son mes raretas las cosas que fan,no es tiran dels balcons a la piscina i altres detalls que et fan alucinar???suposso que si ens hagues tocat viure aquesta epoca potser ho fariem.... :oops: :oops: :oops:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Per flipar :shock: d'aquí a no res es fotren l'alcohol pel cul....
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
[quote user="Deivid" post="154507"]Per flipar :shock: d'aquí a no res es fotren l'alcohol pel cul....[/quote]
Doncs no estaria malament, el menys no els hi faria mal, seria efecte lavativa. :tremolant
Doncs no estaria malament, el menys no els hi faria mal, seria efecte lavativa. :tremolant
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="154485"]cada dia son mes raretas las cosas que fan,no es tiran dels balcons a la piscina i altres detalls que et fan alucinar???suposso que si ens hagues tocat viure aquesta epoca potser ho fariem.... :oops: :oops: :oops:[/quote]
i no l´estem vivint aquesta epoca i no ho fem?
AIxo es la gent, no l'epoca ;)
i no l´estem vivint aquesta epoca i no ho fem?
AIxo es la gent, no l'epoca ;)
Ex ...moltes coses
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
El que arriba a fer l'avorriment, ara que els indis fa temps que s'hi enganxen sangoneres als ulls(segons ells és una teràpia) no se que deu ser pitjor....
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="AnnA" post="154508"][quote user="Deivid" post="154507"]Per flipar :shock: d'aquí a no res es fotren l'alcohol pel cul....[/quote]
Doncs no estaria malament, el menys no els hi faria mal, seria efecte lavativa. :tremolant[/quote]
Bona aquesta ! :b9
Doncs no estaria malament, el menys no els hi faria mal, seria efecte lavativa. :tremolant[/quote]
Bona aquesta ! :b9
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Com es pot beure per l'ull ??!!! :shock:
Aquesta gent es deu tirar el vodka a l'ull però.... a partir d'aqui la ingesta no pot ser massa.
Amb això no vull dir que no quedin mig col-locats, probablement, però lo únic positiu que hi veig es que d'aquesta manera el que fan, es estalviar vodka (l'ampolla dura més)...
...viure per veure... (cpm diu la meva mare)
Aquesta gent es deu tirar el vodka a l'ull però.... a partir d'aqui la ingesta no pot ser massa.
Amb això no vull dir que no quedin mig col-locats, probablement, però lo únic positiu que hi veig es que d'aquesta manera el que fan, es estalviar vodka (l'ampolla dura més)...
...viure per veure... (cpm diu la meva mare)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
joéee, però per quin ULL s´ho empassen ???? :twisted:
aviam si faràn com el Camilo José Cela que buidava palanganes xuclan per l´ULL .....
Dèu ser per no marcar al alcoholimetre.....
aviam si faràn com el Camilo José Cela que buidava palanganes xuclan per l´ULL .....
Dèu ser per no marcar al alcoholimetre.....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 24, 2011 12:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Estic d´acord amb l ´Steelman,crec que el problema son les persones
no les modes.A la meva época també l´enganxavem amb "calimotxo",etc...però
cada vegada es fan mes el gilipolles,no acabo de veure-li la gràcia.Ho pots
sentir o tindre a l´abast,despres tu ets qui ha d´escollir,com sempre.
no les modes.A la meva época també l´enganxavem amb "calimotxo",etc...però
cada vegada es fan mes el gilipolles,no acabo de veure-li la gràcia.Ho pots
sentir o tindre a l´abast,despres tu ets qui ha d´escollir,com sempre.
Que gran aquest de Bilbao

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Potser es que m’he fet mes gran (vell) del que pensava, però no se per què no m’atrau gens intentar estar a la moda.
Digueu me tradicional si voleu, però si he d’agafar una bona trompa, al menys que ho pugui degustar com cal.
:roll: :roll: ;)
Potser es que m’he fet mes gran (vell) del que pensava, però no se per què no m’atrau gens intentar estar a la moda.
Digueu me tradicional si voleu, però si he d’agafar una bona trompa, al menys que ho pugui degustar com cal.
:roll: :roll: ;)
Sort,