LA MILLOR CARN DEL MÓN A................LEON

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

LA MILLOR CARN DEL MÓN A................LEON

Entrada Autor: Llagasta » dl. gen. 24, 2011 6:56 pm

hi vist un reportatje a la revista "TIME " que deien quina es la millor carn del món

http://www.time.com/time/magazine/artic ... hix-sphere

Bodega el Capricho:

http://bodega-capricho.com/es/jornadas

Diuen que el l´unic lloc del món que es pot degustar carn de bou, tant gallegos com portuguesos de mes de quinze anys.
Inclus els americans es van quedar sorpresos i mireu que ells sempre presumeixen de les seves carns.

Situació a 4 qMS. de La Bañeza ( LE )
Imatge
Imatge
Imatge

A veure quan organitzem una sortida per menjar aquest bistecks de Brontosauri..... :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 24, 2011 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: LA MILLOR CARN DEL MÓN A................LEON

Entrada Autor: GRUM » dl. gen. 24, 2011 7:27 pm

Hos..ia!!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
Jo no sabria per on començar si em porten un plat amb una peça així. Ara el què és cert és que la carn té una pinta extraordinaria, però la quantitat potser un pel excessiva per mi.
Gràcies per la informació, tinc alguns coneguts molt carnívors que segur que els interessarà ;)

EDITO:
He mirat la pàgina de "el capricho" i he de reconèixer que m'he quedat sense paraules, m'he emocionat amb les fotos i he babejat tot el teclat i el terra, IMPRESSIONANT de veritat. Si senyor!
No crec que m'ho pogués permetre, però de poder, seria un lloc per anar a satisfer els instints carnívors (que no carnals). Gent que disfruta i mima allò que fa.
Un cop més, gràcies per donar a conèixer aquest magnífic temple digne de peregrinació pels amants de la carn.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 24, 2011 7:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dl. gen. 24, 2011 7:47 pm

També és cert que dels pitjors llocs on es pot menjar carn és a Catalunya (en general) fins al punt que mai faig vedella, vaca, bou o toro si sé que és d'aquí (i em sap greu dir-ho)... :(

Jo, un lloc on he menjat molt bona carn és a Brotos (Sobrarbe) en una sortida en moto amb un company del fòrum, a Galicia (molt bona!), a França i a Argentina i Uruguai.
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 24, 2011 8:07 pm

Quina meravella!!! Em feu venir gana!!! Ja estic cuinant una sortideta per anar a menjar carn bona precisament, (vedella de Girona), i no cal anar tant lluny!!! Aviat tindreu noticies.....
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dl. gen. 24, 2011 8:58 pm

Per fer-vos una mica de salivera us poso 2 fotos del Restaurant Las Mareas de Castilla (Valladolid).
La primera el plat de carn a la brasa BONÍIISIMA (feia temps que no en menjaba de tant bona) i la segona rostant els ossos ,jejejejejejejejejeje que dolent que soc. :ban
Imatge
Imatge
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dl. gen. 24, 2011 9:05 pm

[quote user="Xepe71" post="154800"]També és cert que dels pitjors llocs on es pot menjar carn és a Catalunya (en general) fins al punt que mai faig vedella, vaca, bou o toro si sé que és d'aquí (i em sap greu dir-ho)... :(

Jo, un lloc on he menjat molt bona carn és a Brotos (Sobrarbe) en una sortida en moto amb un company del fòrum, a Galicia (molt bona!), a França i a Argentina i Uruguai.[/quote]

Es cert que a fora de Catalunya es on he menjat la carn més bona, però aqui tenim llocs que pots trobar carn de qüalitat i ben feta. Si algún dia tens la oportunitat hi ha un Restaurant al poble de Alàs que es diu "Cal Dolcet" si ha de anar amb molta gana. De ben segur sortiràs content, epps que no hi tinc res a veure amb el restaurant ni tinc comisió, no sigueu mal pensats!!!! :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 24, 2011 10:17 pm

ja et fa venir gana aquest reportatge,aprofitant las carreras de clasicas acostar-se a fume unas queixalades no estaria malament,no coneixia pas aquest lloc,.
amic xepe,amb calers a la butxaca es menja be a tot arreu i a Catalunya si saps on anar tambe hi ha qualitat de 1ª,com diu en Pardo i la Laiona no cal anar tant lluny,pero per fer una bona ruteta...... si si ha d'anar .... ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 24, 2011 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 25, 2011 6:02 am

A on hem d´anar ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dt. gen. 25, 2011 9:48 am

[quote user="Mareta" post="154830"]A on hem d´anar ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Quan marxem Eva!!!
posem data? :twisted: :twisted: :twisted:

Això si tots esl qui anem res d'analitiques durant un parell de messos!! :b9
Ah! si despres d'un aperitiu com aquest , haurem de fer una hivernació com els ossos!!! i augmentar la presio del pneumàtics per la tornada!!!! :eyes :eyes

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 25, 2011 11:34 am

[quote user="Guixmo" post="154837"][quote user="Mareta" post="154830"]A on hem d´anar ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Quan marxem Eva!!!
posem data? :twisted: :twisted: :twisted:

Això si tots esl qui anem res d'analitiques durant un parell de messos!! :b9
Ah! si despres d'un aperitiu com aquest , haurem de fer una hivernació com els ossos!!! i augmentar la presio del pneumàtics per la tornada!!!! :eyes :eyes[/quote]

Damià, ja pots possar data.
Millor a partir del març-abril.
Encarreguem taula per sopar , dormir i al dia seguent tornem ....
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Ja som fora :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Que béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. gen. 25, 2011 11:39 am

M'acabo de prohibir terminantment continuar seguint aquest fil doncs és altament perjudicial per la meva salut. Podria patir un atac d'enveja crònica que trencaria la meva pau espiritual per molt de temps, així que millor evitar-ho.
M'auto-sencuro :enfadat

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dt. gen. 25, 2011 11:57 am

[quote user="GRUM" post="154861"]M'acabo de prohibir terminantment continuar seguint aquest fil doncs és altament perjudicial per la meva salut. Podria patir un atac d'enveja crònica que trencaria la meva pau espiritual per molt de temps, així que millor evitar-ho.
M'auto-sencuro :enfadat[/quote]
Grum no et torturis, estic mirant dates :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: , un cap de setmana, ja tinc la ruta mirada, :twisted: :twisted: :twisted: , i estic mirant allotjament... :twisted: :twisted: :twisted:
en breu posare data i lloc! :twisted: :twisted: així podreu venir i amb les dues motos!! :twisted:

A menjar carn s'ha dit!!! :twisted:
Guixmo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 25, 2011 11:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dt. gen. 25, 2011 12:02 pm

Eiii!!! de moment guardeu-vos l'últim cap de setmana de febrer!! Que estic cuinant una sortida per anar a menjar carn bona precisament!!!! Ja us anire informant quan sigui deltot oficial!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. gen. 25, 2011 12:04 pm

Guixmo, s'agraeix la bona intenció i si per nosaltres fos, ja estariem apuntats, però hem de ser conscients de les nostres limitacions... :oops:

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. gen. 25, 2011 12:51 pm

Doncs en quinze dies jo pujo amb la moto a Guipúskoa per anar a provar la primera sidra de la temporada i per fer coixí en el menú hi ha inclosos uns txuletones...

Imatge

Imatge
sergibuda

they called me an accident

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dt. gen. 25, 2011 4:37 pm

WTF!? :eyes deu ni do com per agafar un coma colesteròlic :b9