La Millor Moto Del Món?
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
La Millor Moto Del Món?
Recordeu aquestes motos?
[youtube]JWxDbjj7dFo&nofeather=True[/youtube]
[youtube]JWxDbjj7dFo&nofeather=True[/youtube]
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: La Millor Moto Del Món?
Pasqual, ja tens els ulls ficats an Honda, oi ????
O potser tens els ulls ficats en unaltre aventura ????? :mrgreen: :mrgreen:
O potser tens els ulls ficats en unaltre aventura ????? :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Una de les millors trails que ha tret Honda -apart de la AT-, la Dominator.
No havia vist aquest video. Gràcies per ensenyar-nos-ho, Pasqual. :D
No havia vist aquest video. Gràcies per ensenyar-nos-ho, Pasqual. :D

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quinas motos mes divertides,sense tecnologia ni electronica,plenes de diversio.......un video molt guapo.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Jo en vaig tenir una a l´any 1987 ( B-5617-KC ) , una de les primeres i anava fina fina, només que es parava a les reduccions ( igual que les XR´s ) l´hi mancava una mica de suspensió per muntanya, però tenia una cosa aquell temps molt novedosa: DEMARRE ( o motor de arranc )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 22, 2011 5:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Les veus ara i semblen quasi antigues, però era una moto molt divertida y lleugera, especialment pel que estam acostumats ara. Jo n'havia portat una de un amic que se la vendre per sorpresa sense avisar-me, si no ara potser encara seria al meu garatge.
Merci per recordar-nos'ho
:razz: :razz:
Les veus ara i semblen quasi antigues, però era una moto molt divertida y lleugera, especialment pel que estam acostumats ara. Jo n'havia portat una de un amic que se la vendre per sorpresa sense avisar-me, si no ara potser encara seria al meu garatge.
Merci per recordar-nos'ho
:razz: :razz:
Sort,
- Pasqual
- Presentats
Albert, no és que semblin antigues, son antigues. Però jo, ara, si tingués d'atravessar Àfrica (per exemple) ho faria abans amb una Dominator que no amb una GS o Superteneré o KTM o.... Tecnologia quasi arcaica, però molt experimentada. Molt senzilla de reparar i encara més de mantenir. Nomès caldria reforçarla una mica per millorar la capacitat de carrega i ja està.
L'experiència d'en Carles i en Cuco és una font d'aprenentatge
L'experiència d'en Carles i en Cuco és una font d'aprenentatge
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Pasqual:
Tu i jo potser si que som antics, no confonguis antiguitat amb veterania ni amb "bellesa".
O es vellesa?? Be tu ja m’entens i si no busca pel carrer una noieta nascuda al mateix any de fabricació de la moto en qüestió i diguem si la veus “antiga”!!
:roll:
;)
Tu i jo potser si que som antics, no confonguis antiguitat amb veterania ni amb "bellesa".
O es vellesa?? Be tu ja m’entens i si no busca pel carrer una noieta nascuda al mateix any de fabricació de la moto en qüestió i diguem si la veus “antiga”!!
Sort,
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Albert" post="154884"]Pasqual:
;)[/quote]
T'ho diré jo abans que ho faci una de les noies del fòrum. Això teu fa olor de masclisme ranci (diguem-ne...antic?) :lol: :lol: :lol:
T'ho diré jo abans que ho faci una de les noies del fòrum. Això teu fa olor de masclisme ranci (diguem-ne...antic?) :lol: :lol: :lol:
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Tinc un conegut que encara en te una i la fa servir a "tutiplén" n'està encantat l'home!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Eren molt millors les XT. Jo en vaig tenir dues, i us asseguro que son les millors motos que he tingut. El que he fet amb elles era sobrehumà... (be, sobremoteru...). Eren TANCS amb majuscules.
Salut :mrgreen:
Salut :mrgreen: