Queda pendent la meitat de la ruta, peró aquí os deixo unes fotos d'aquests díes.
Vem sprtot el dijous,i aquesta vegada varem pasar-nos la sortida de Lleida i varem anar vía Fraga i marge del roi Cinca, per canviar una mica. Encara que tampoc té res en especial ( pero ara ja ho sabem).
Arrivem a "Monsó" ( com diu un amic meu que viu temporalment allá)

Allá varem dinar al restaurant El Castillo. Ja ho he recomenat alguna altre vegada.
Es menja molt bé. Menú 8,50 euros ( dissabtes també 8,50 amb beguda i postre)
De Monzón cap a Alquezar.
km. 270

Havíem reservat un hotelet del tot RECOMENABLE.
Hotel Villa de Alquezar. 2 PAX 59 euros Iva i esmorzar inclós. ( parking cobert + descobert, ambdós gratuits)
http://www.villadealquezar.com/inicio.html
El carrer de l'hotel

El carrer que baixa desde l'hotel al "centre,que está al costat.

Os recomano l'habitació nº 19 de l'hotel, per les vistes, especialment de la Colegiata, que queda una mic a a l'esquerra ( foto)

Aixó es veu al front de l'habitació ( el Somontano exhuberant)

I vista a la dreta. L'esglesia que es veu es la de San Miguel

L'esglesia de San Miguel

Aquesta esglesia está devant d'una placeta amb mirador que está a l'entrada del poble on hi ha varis restaurants i bars. Es aquesta:

En aquesta altre foto, si os fixeu, veureu a la dreta, una rapaç, de les moltes que hi ha a tota la zona. Aquesta concretament era enorme.

La Colegiata de nit, desde l'habitació.

Per cert, no sé si ho sabeu ( jo em vaig asabentar fa poc).
L'anterior foto está feta sense flash. Si s'anul.la el flash de la cámara i fas la foto amb la cámara totalment quieta ( recolçada en alguna superficie,per exemple), quedan així.
La Colegiata, a les 09,ooh del matí.

La plaça porxada

Al dís següent varem anar cap a l'embassament de Rodellar, pero no hi ha embassament a Rodellar :shock: ( un lapsus turístic).
Aixó sí varem agafar el primer xáfec quasi al arrivar a Rodellar.
Aquí, de tornada de Rodellar i cap a Bierge

A Bierge hi ha un espectacular salt d'aigua, per el que no varem pasar aquesta vegada.( el rétul de la foto indica SALTO DE AGUA)

Os poso una foto de la "poza" ( aquí li diuen així) i del salt d'aigua

Després de dinar al bar restaurant Chicotén, Avda. Jacetania 50, de Jaca
Menú 10 euros ( comida casolana ) RECOMENABLE, varem anar a l'hotel
Aquest hotel está al centre de Jaca, al Passeig de la Coinstitució, radera de la Ciudadela, i devant un parc, pero, una mica pujat de preu.
2 pax 90 euros ( esmozar i iva inclós).

A 20 mts de l'hotel tenim la Ciudadela, molt maca.
aixó es veu cap al nord

Continúo en el post següent