OSSA Presenta El Seu Equip De Competició

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

OSSA Presenta El Seu Equip De Competició

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 26, 2011 9:17 pm

Ossa atacarà el mundial de Trial 2011 amb els pilots Jeroni Fajardo i Mireia Conde, que pilotaran la revolucionaria TR280i a les competicions mundials i nacionals.
L’objectiu principal de la marca aquest any es posar a punt al màxim al nova moto, per atacar amb força la nova temporada. Tot i això, els pilots de la marca catalana es troben molt motivats i esperen pòster donar algun ensurt als pilots capdavanters d’aquesta espectacular especialitat.

Imatge

Com a companyia catalana innovadora i emprenedora, OSSA ha triat un emplaçament emblemàtic de Barcelona per a la presentació del seu equip oficial. Així, a la font “màgica” de Montjuïc, l’equip OSSA ha volgut deixar patent la seva il•lusió i aposta pel retorn de la marca del trèvol a la competició. Les escales de les fonts han contemplat les evolucions del pilot català, molt acoblat a la moto però que hagués desitjat mes temps per poder preparar el seu debut en competició amb la nova moto. Per sort, el mundial outdoor no comença fins al maig i tindran temps per poder-se adaptar home i màquina a les exigents zones del campionat.

Imatge

Al mundial absolut, l’encarregat serà en Jeroni Fajardo, de 25 anys i que es va estrenar al mundial amb 16 anys. En el 2010, Fajardo ha aconseguit el cinquè lloc en la classificació del Campionat del Món Indoor. En la temporada anterior va aconseguir la segona posició en el Campionat d’Espanya de trial Outdoor, la tercera en la modalitat d’Indoor i el quart lloc en el Campionat del Món d’Outdoor.
Per la seva banda, Mireia Conde ha estat campiona del món 2010 per equips en l’últim Trial de les Nacions celebrat a Polònia revalidant així un títol que ja va aconseguir en el 2008. Actualment es troba entre les 6 primeres pilots femenines del Campionat Mundial. Amb 18 anys, Conde practica el trial des dels 8 i competeix des dels 12. Ha estat dues vegades subcampiona d’Espanya (2008-2009) i tres vegades campiona de Catalunya (2007-2008 i 2010). El seu fitxatge per OSSA suposa un impuls definitiu a la seva carrera esportiva.

Imatge

La moto que pilotaran no serà molt diferent de les TR 280i de serie que OSSA ja està produint a la seva fàbrica de Girona. Es tracte d’una moto molt lleugera, que a les competicions outdoor pesarà 66 Kg. (segons especifica el reglament de la FIM) però que podrà arribar als 62 Kg. a les proves de modalitat indoor ja que en aquesta competició no hi ha cap restricció en quant al pes. Per a la competició, el motor no requereix cap retoc important donada la lleugeresa de la moto, així doncs, només es delimitarà el número de voltes i variarà la estètica de la competició.
La moto de competició d’OSSA es va presentar el passat mes de novembre al Saló EICMA de Milà. La nova TR 280i ha estat desenvolupada per l’equip d’enginyers i tècnics d’OSSA. A més del seu pes, la nova moto d’OSSA incorpora nombroses novetats tècniques com la redistribució de pesos o el seu revolucionari sistema d’alimentació per injecció del motor de dos temps.
La resta del equip la conformen en Marc Colomer, (que ara fa quatre anys es va retirar del Tral actiu) com a Team Manager de l’equip d’OSSA i compta amb el suport de Dani Oliveras, cap de mecànics, Jordi Dalmau, responsable de logística i Melchor Estorch, assistent del pilot. Formen també part de l’equip de suport de fàbrica del OSSA Racing Team: Cisco Llord, responsable de mecànics d’OSSA Factory, Grego Sánchez, responsable d’injecció i Josep Serra (Xiu), responsable enginyer d’Ossa Factory.
Per asolir aquest important fita, la distribuidora catalana de carburants Petromiralles patrocinarà al equip oficial els propers dos anys, responent a les sinergies i la bona sintonia de les dues companyies.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 26, 2011 9:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: OSSA Presenta El Seu Equip De Competició

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 27, 2011 8:08 am

Holaaa,

Realment sembla que intentant fer les coses ben fetes per poder tirar endavant la nova fàbrica. Tant de bo els hi surti be, però necessitaran l’ajut dels trialers catalans a l’hora de comprar les seves motos.

:smile: :smile:
Sort,

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. gen. 27, 2011 12:23 pm

Sabieu que .... :mestre la nova Ossa no té rés a veure amb l'antiga?.
Els antics propietaris de la marca Ossa, quan van tancar, van deixar en l'oblit el logo i la marca i ara, es donen :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dj. gen. 27, 2011 12:31 pm

Tant de bó tot vagi bé, moltes vegades m'en recordo de la meva epoca trialera
i no se com acabará pero el cuc no m'el trec de sobre.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 27, 2011 12:34 pm

L'autèntica Ossa era la Mar 350 del Toni Gorgot, no les "bicicletes sense pedals " que fan ara.... :shock:

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dj. gen. 27, 2011 1:49 pm

Aquesta era de les més famoses no?
Imatge

La replica Mick Andrews

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. gen. 28, 2011 7:00 pm

[quote user="Randy-650" post="155250"]L'autèntica Ossa era la Mar 350 del Toni Gorgot, no les "bicicletes sense pedals " que fan ara.... :shock:

Imatge[/quote]

Quanta raó tens, Randy. Quins temps!!!. Alló era un trial mooooooolt diferent al d'ara. L'èxit del campionat de clàssiques demostra que el trial ha evolucionat cap unes zones on nomes hi poden entrar els quatre de sempre, la resta es conformen en marcar-se un fiasco sense ni tan sols intentar-ho.

Jordi "Prony"

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. gen. 28, 2011 10:45 pm

Els hi desitjo tota la sort del món !

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » ds. gen. 29, 2011 8:54 am

Aquest analisi el vai llegir fa un temps:

Jordi Tarrés prova la OSSA TR 280I

http://www.ceinalon.com/produccionescta ... a-tr-280i/

"moto lenta de davant, obligant-te a una conducció diferent a la que estem habituats, ja que al seu torn, és molt lleugera de darrere"

"per un pilot professional això no ha de suposar un problema especial, però al meu entendre, un aficionat es veurà obligat a treballar més i es cansarà abans"

"el parafangs del darrere estigui més alt del normal, cosa que en algun moment m'ha molestat"

"el tacto del trasero me ha resultado un tanto extraño, no haciendo tope la palanca cuando alcanzas el momento de máxima frenada"

"el radi de gir, que m'ha semblat més gran que el de la competència, suposo que per la ubicació del dipòsit a la part davantera i que limita una mica el gir del manillar”

"en el primer quart de gas la moto sembla anar escassa de gasolina. En aquest règim de gir no té la resposta a la qual estem habituats, obligant a elevar les revolucions perquè la moto empenta amb ganes, com si fos un model de menor cilindrada"

"el salt de cinquena a sisena que jo he trobat excessiu, caient molt de voltes quan engranatges aquesta última. Sí que m'he fixat que el ventilador estava més temps de l'habitual funcionant, és lògic per la situació més amagada del radiador, però hem de tenir en compte que vaig provar la moto amb una temperatura bastant freda, de manera que tinc els meus dubtes sobre com es desenvoluparà a l'estiu"
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » ds. gen. 29, 2011 10:23 am

Per el que sé, la moto no funciona gaire bé, tenen problemes amb l'entrega de potencia degut a la injecció, suposo que a la llarga ho solucionaran, pero persones habituals als Scottish que havien comprat una OSSA, l'han tornat i s'han tornat a GasGas que actualment es la millor moto del mercat del trial, no es per que jo en tingui una :lol: :lol: :lol:
De totes maneres, quan funcioni espero que algun dia en caigui una, quins records amb la MAR

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » ds. gen. 29, 2011 6:54 pm

Viam, en Tarres es nota ke l'ha provat en plan PRO, i ha dit el ke hi havia, bo o dolent...
i aixo ke al final del text, ja diu ke voluntat de fer un bon cacharro tenen...
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dg. gen. 30, 2011 6:07 am

Jo els hi desitjo molta sort, però començant com ho fan, estant una mica lluny de les pioneres, sobretot en experiència, aquesta noia la Mireia es molt bona, suposo que amb l’ajut dels pilots aniran adaptant xassís i mecànica.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Respon

Torna a “General”