Canvi De Pneumàtics A La GS
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Canvi De Pneumàtics A La GS
[quote user="Javihospitalet" post="155193"]Pep ya tienes las 2 ganadoras, de las Tourance hablan muy bien y de las Trailmax tambien pero por aqui nadie las ha llevado podrias ser el primero no???[/quote]
Jo m'afegeixo a la proposta. Fes de conillet d'indies i ens ho expliques :lol: :lol:
Jo m'afegeixo a la proposta. Fes de conillet d'indies i ens ho expliques :lol: :lol:
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Pasqual" post="155208"][quote user="Javihospitalet" post="155193"]Pep ya tienes las 2 ganadoras, de las Tourance hablan muy bien y de las Trailmax tambien pero por aqui nadie las ha llevado podrias ser el primero no???[/quote]
Jo m'afegeixo a la proposta. Fes de conillet d'indies i ens ho expliques :lol: :lol:[/quote]
seria muy interesante :mrgreen: :mrgreen:
es mas nos podrias prestar la 30 ANV para ver las sensaciones que tenemos con dichos neumaticos
Jo m'afegeixo a la proposta. Fes de conillet d'indies i ens ho expliques :lol: :lol:[/quote]
es mas nos podrias prestar la 30 ANV para ver las sensaciones que tenemos con dichos neumaticos
Javihospitalet l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 10:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Iuri" post="155125"]PEPI600, jo em decantaria pel Dunlop Trailmax TR91. És un neumàtic relativament nou i encara no sabem molt bé la durabilitat final però la gent que l'ha muntat de moment en parla bastant bé. A més, el preu el veig correcte.
Jo de moment en l'Adventure no he passat del Tourance normal però el següent serà el Dunlop.
També n'estan parlant força bé de l'Anakee 2 ja que la primera versió no va agradar massa. En la F650GS els havia portat i trobo que durabilitat/prestacions són molt semblants al Tourance tot i que es disparen una mica més de preu.
El que si trobo una mica desorbitat és el preu que esmentes pel joc de Tourance. Fa poc dies un company les va canviar a Manresa per 245 euros. A mi normalment sempre m'han cobrat entre 225 i 235 euros.
Si no és molt preguntar de quin taller són aquests pressupostos?
En resum, el millor trobo que és anar provant un mateix ja que les sensacions que ens transmeten canvien d'uns a uns altres.
VVVsss...[/quote]
Iuri, suposo que deu ser algun lloc molt gran i deuen jugar molt amb els ràppels per volum ... ja que realment el preu està molt i molt bé ... concretament quin lloc de Manresa és please ??? :mrgreen:
V'sss
Gesus
Jo de moment en l'Adventure no he passat del Tourance normal però el següent serà el Dunlop.
També n'estan parlant força bé de l'Anakee 2 ja que la primera versió no va agradar massa. En la F650GS els havia portat i trobo que durabilitat/prestacions són molt semblants al Tourance tot i que es disparen una mica més de preu.
El que si trobo una mica desorbitat és el preu que esmentes pel joc de Tourance. Fa poc dies un company les va canviar a Manresa per 245 euros. A mi normalment sempre m'han cobrat entre 225 i 235 euros.
Si no és molt preguntar de quin taller són aquests pressupostos?
En resum, el millor trobo que és anar provant un mateix ja que les sensacions que ens transmeten canvien d'uns a uns altres.
VVVsss...[/quote]
Iuri, suposo que deu ser algun lloc molt gran i deuen jugar molt amb els ràppels per volum ... ja que realment el preu està molt i molt bé ... concretament quin lloc de Manresa és please ??? :mrgreen:
V'sss
Gesus
Gas a la burra!!!
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
[quote user="STELVIO 00" post="155167"][quote user="Ramon" post="155134"][quote user="STELVIO 00" post="155109"]Jo devant tinc els Metzeler Tourance,i ara que m´ho has fet mirar tenen 24.700 Qm [/quote]
:eyes
Els portes de fusta o de ferro ?[/quote]
Ramon,es una aleació de TITANI que fan especialment per mi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El de derrere es Tourance també i ara mateix porta 13.700 Qm. i encara té que donar guerra.[/quote]
jo XAVIER !!!
si deuen ser de titani, tipo I, doncs jo als 16400 Km, estic a punt de camviar el 2º joc de TOURACE EXP. que crec que van de conya !!! sec i mullat !!! m´agrada que tinguin dibuix, donc els neumatics a la moto "son vida" !!!!!!
Ja se qu´ ets molt fi conduint però...... o estas descontat o ets mes fi que.........
una abraçada !! VSSSSSS
:eyes
Els portes de fusta o de ferro ?[/quote]
Ramon,es una aleació de TITANI que fan especialment per mi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El de derrere es Tourance també i ara mateix porta 13.700 Qm. i encara té que donar guerra.[/quote]
jo XAVIER !!!
si deuen ser de titani, tipo I, doncs jo als 16400 Km, estic a punt de camviar el 2º joc de TOURACE EXP. que crec que van de conya !!! sec i mullat !!! m´agrada que tinguin dibuix, donc els neumatics a la moto "son vida" !!!!!!
Ja se qu´ ets molt fi conduint però...... o estas descontat o ets mes fi que.........
una abraçada !! VSSSSSS
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 12:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Pere GS
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dl. des. 20, 2010 5:13 pm
- Ubicació: Vilamalla
Hola PEPI600 Jo crec que els millors neumàtics per la GS son els TOURANS NORMALS..Van molt bé per las zones de corbes ,també tenen un comportament molt bo sobre moll ,pots fer algun-as pistes y el mes important duren sobre els 14OOO km ..Jo he provat també els TOURANCE EXP i els PIRELLI SCORPIO dos Jocs de cada, aquests son mes específics per carretera y varen durar sobre els 9000km
també vaig tenir un joc de MICHELIN ANAKE també molt correctes menys en moll ,varen durar uns 14000 KM
la durada dels neumàtics es molt relatiu,tot depèn del tipus de conducció y del estat de les carreteres
V,ssssssssssssss
també vaig tenir un joc de MICHELIN ANAKE també molt correctes menys en moll ,varen durar uns 14000 KM
la durada dels neumàtics es molt relatiu,tot depèn del tipus de conducció y del estat de les carreteres
V,ssssssssssssss
FABER EST SUAE QUISQUE FORTUNAE
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
també sempre Metzeler Tourance no EXP , ja vaig per 8 jocs.
Maxim em duren 7000 a darrera i uns 10000 davant .
una vegada em van muntar Metzeler Tourance EXP per equivocació i els vaig canviar als 3000 qms.( vaig agafar por del que marxaven )
Maxim em duren 7000 a darrera i uns 10000 davant .
una vegada em van muntar Metzeler Tourance EXP per equivocació i els vaig canviar als 3000 qms.( vaig agafar por del que marxaven )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 1:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni- Max
- Presentats
tinc poca experiencia en carretera i sols he provat a la GS , els MEZ TOURANCE EXP. I 16.000.- kM.
"Doctores tienen la iglesia" i haveure que diuen !!!!!!!, però dubto que els TOURANCE a "secas " que son més dur ,. i pots fer tans kilometres,... i tal .... siguin millors amb "seguretat" , " grip" ,.. ..etc. etc... que els "EXP !!!!!!!!!!!!!
doctores !!!!! que dieu?
"Doctores tienen la iglesia" i haveure que diuen !!!!!!!, però dubto que els TOURANCE a "secas " que son més dur ,. i pots fer tans kilometres,... i tal .... siguin millors amb "seguretat" , " grip" ,.. ..etc. etc... que els "EXP !!!!!!!!!!!!!
doctores !!!!! que dieu?
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Iuri
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:02 pm
- Ubicació: Balaguer
[quote user="Jesus GS" post="155219"]Iuri, suposo que deu ser algun lloc molt gran i deuen jugar molt amb els ràppels per volum ... ja que realment el preu està molt i molt bé ... concretament quin lloc de Manresa és please ??? :mrgreen:
V'sss
Gesus[/quote]
Doncs no, no és un lloc gran i no fan "ràppels" per muntar-te els pneumàtics :lol:
Es tracta de Pneumàtics Guzmán on en Miquel i en Josep i tots els treballadors t'atenen estupendament, fan un bon muntatge a un bon preu.
A data d'avui ho recomano amb els ulls tancats i espero que no em fallin sinó tindré un dilema on anar a partir de llavors.
Si algun dissabte vols atansar-t'hi m'ho dius i ens hi arribem.
VVVsss...
V'sss
Gesus[/quote]
Doncs no, no és un lloc gran i no fan "ràppels" per muntar-te els pneumàtics :lol:
Es tracta de Pneumàtics Guzmán on en Miquel i en Josep i tots els treballadors t'atenen estupendament, fan un bon muntatge a un bon preu.
A data d'avui ho recomano amb els ulls tancats i espero que no em fallin sinó tindré un dilema on anar a partir de llavors.
Si algun dissabte vols atansar-t'hi m'ho dius i ens hi arribem.
VVVsss...
Iuri l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 2:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
TONIMAX les sensacions son mes bones amb els Tourances que amb els EXP, he provat els dos.
IURI, jo abans tambe anava sovint a Guzman, en saben un niu i els preus inmillorables
IURI, jo abans tambe anava sovint a Guzman, en saben un niu i els preus inmillorables
Ex ...moltes coses
- Toni- Max
- Presentats
"Steelman" :TONIMAX les sensacions son mes bones amb els Tourances que amb els EXP, he provat els dos.
DONCS ..... s´hauran de provar !!!!!!
gràcies !!!!!!!!
Vsss!!!!!!!!!
DONCS ..... s´hauran de provar !!!!!!
gràcies !!!!!!!!
Vsss!!!!!!!!!
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 4:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Toni- Max" post="155246"]
jo XAVIER !!!
si deuen ser de titani, tipo I, doncs jo als 16400 Km, estic a punt de camviar el 2º joc de TOURACE EXP.
una abraçada !! VSSSSSS[/quote]
També soc fí amb altres cosas ;) ;)
Per altre part el Tourance EXP. ,que es més tou ,tú ja n´hi has fet 16.400 Qm,amb el TOURANCE segur que en feias molts més.
I els meus no tenen que estar tan malament ja que quan vos pregunto "com els veieu" , sense dir que portan 24.700 Qm , ningú m´ha dit " estan per canviar,ja!!!"
El que et puc asegurar es que no m´he descomptat,ho tinc tot apuntat,precisament per saber aquestas cosas ;)
jo XAVIER !!!
si deuen ser de titani, tipo I, doncs jo als 16400 Km, estic a punt de camviar el 2º joc de TOURACE EXP.
una abraçada !! VSSSSSS[/quote]
També soc fí amb altres cosas ;) ;)
Per altre part el Tourance EXP. ,que es més tou ,tú ja n´hi has fet 16.400 Qm,amb el TOURANCE segur que en feias molts més.
I els meus no tenen que estar tan malament ja que quan vos pregunto "com els veieu" , sense dir que portan 24.700 Qm , ningú m´ha dit " estan per canviar,ja!!!"
El que et puc asegurar es que no m´he descomptat,ho tinc tot apuntat,precisament per saber aquestas cosas ;)
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Javihospitalet" post="155215"][quote user="Pasqual" post="155208"][quote user="Javihospitalet" post="155193"]Pep ya tienes las 2 ganadoras, de las Tourance hablan muy bien y de las Trailmax tambien pero por aqui nadie las ha llevado podrias ser el primero no???[/quote]
es mas nos podrias prestar la 30 ANV para ver las sensaciones que tenemos con dichos neumaticos[/quote]
Però si no m´agraden m´hauràs de fer una "asado" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Al final demanaré els dunlop,i faré de conillet d´indies, bé s´hauran de provar a veure si son bons no ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
es mas nos podrias prestar la 30 ANV para ver las sensaciones que tenemos con dichos neumaticos[/quote]
Però si no m´agraden m´hauràs de fer una "asado" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Al final demanaré els dunlop,i faré de conillet d´indies, bé s´hauran de provar a veure si son bons no ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Pep, sense dubte els metzeler tourance normal
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo estic content amb els Anakee 2: Prestacions correctes, desgastament regular i durabilitat, sobre tot del davanter.
Ara, la darrera vegada que els vaig canviar tots dos me'n vaig fer 240 euros. Em sembla que els teus preus són un pèl cars.
** M'heu fet vindre ganes de provar els Tourance. ;)
Ara, la darrera vegada que els vaig canviar tots dos me'n vaig fer 240 euros. Em sembla que els teus preus són un pèl cars.
** M'heu fet vindre ganes de provar els Tourance. ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Storm" post="155373"]
[/quote]
Els vas canviar al SAS de Martorell? :roll:
[/quote]
Els vas canviar al SAS de Martorell? :roll:

-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Jo d'aquest estic molt content
conti trail attack
:roll: :roll:
Mireu-se això
http://www.gstrail.es/foro/test-neumati ... rad-18734/
conti trail attack
:roll: :roll:
Mireu-se això
http://www.gstrail.es/foro/test-neumati ... rad-18734/
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 28, 2011 7:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Randy-650" post="155382"][quote user="Storm" post="155373"]
[/quote]
Els vas canviar al SAS de Martorell? :roll:[/quote]
Efectivament. Sempre hi vaig
[/quote]
Els vas canviar al SAS de Martorell? :roll:[/quote]
Efectivament. Sempre hi vaig
- Riperman5
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:41 pm
- Ubicació: Guardiola de Font-rubí
Ei gràcies a vosaltres em cambio les gomes de la meva GS pels Tourance antics tenia dubtes, molts dubtes, pero ara ja no, ja us dire com em van mes endavant
Riperman5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 04, 2011 4:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sortint d'un tractor per pujar a un altre
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Ja estan muntats els Dunlop, només falta trobar temps per anar a provar-los :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Seguirem informant
Seguirem informant

- Iuri
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:02 pm
- Ubicació: Balaguer
[quote user="PEPI600" post="156184"]Ja estan muntats els Dunlop, només falta trobar temps per anar a provar-los :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Seguirem informant[/quote]
Ets home de paraula
Sigues un bon "conillet d'índies" que estarem atents a les teves aportacions ;)
VVVsss...
Seguirem informant[/quote]
Ets home de paraula
Sigues un bon "conillet d'índies" que estarem atents a les teves aportacions ;)
VVVsss...