ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2011 - 29 I 30 DE GENER
Moderador: Airald
- Gorka
- Presentats
- Entrades: 108
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
- Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà
Re: ESTRELLA DE JAVALAMBRE 2011 - 29 I 30 DE GENER
Jordi :evil: , com que no pots venir ja estas cridant el mal temps?!? :enfaduu :enfadat :enfaduu :enfadat :enfaduu
Ara que si hi ha un xic de neu per pujar la muntanya potser sera mes distret. ;)
Ara que si hi ha un xic de neu per pujar la muntanya potser sera mes distret. ;)
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
:crys :crys :crys :kiss :kiss Cristina per temas de agenda em sembla que aquest any
no podra ser. Espero els que hi aneu us ho paseu molt beee
no podra ser. Espero els que hi aneu us ho paseu molt beee
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Cristineta, com està el tema?
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Alucinamaripili" post="154886"]Cristineta, com està el tema?[/quote]
El tema? Doncs dissabte cap a Javalambre.... ja tenim plena ocupació ;)
Vindreu per la tarda vosaltres?
El tema? Doncs dissabte cap a Javalambre.... ja tenim plena ocupació ;)
Vindreu per la tarda vosaltres?
- Alucinamaripili
- Presentats
Sí, tancaré a la 1 i dinarem una miqueta, iiiiiiiiii cap a Manzanera.
Merci per les gestions, que deu t'ho pagui amb una dotzeneta de xurrumbels. :mrgreen:
Merci per les gestions, que deu t'ho pagui amb una dotzeneta de xurrumbels. :mrgreen:
- Cristina
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="154921"]Sí, tancaré a la 1 i dinarem una miqueta, iiiiiiiiii cap a Manzanera.
Merci per les gestions, que deu t'ho pagui amb una dotzeneta de xurrumbels. :mrgreen:[/quote]
Eii! Pensava que en el fons, molt en el fons m'estimaves una mica ;) ... que faig jo amb tots ... que estem en crisi :eyes
Merci per les gestions, que deu t'ho pagui amb una dotzeneta de xurrumbels. :mrgreen:[/quote]
Eii! Pensava que en el fons, molt en el fons m'estimaves una mica ;) ... que faig jo amb tots ... que estem en crisi :eyes
- Cristina
- Presentats
.
Anem concretant temes:
L’Enricp m’ha passat la ruta prevista per anar fins a Manzanera
Enricp, Gorka i la resta que venen de les terres del nord sortiran de Figueres a les 7:00h
Ruta Figueres-Reus:

El sector tarragoní us esperem a partir de les 10:00 al Restaurant Alameda de Reus situat al Polígon AgroReus per esmorçar (venint per la T11 (N420) Sortida de l´autovia que ja posa AGROREUS)
Jo proposo de fer un esmorçar de forquilla i ganivet i enfilar desprès ruta fins a Manzanera.
Ruta Reus-Manzanera:

Els que estem allotjats a la Casa rural aquesta disposa de roba de llit i tovalloles
http://www.casaruralsilvia.com/
Alucinamaripili i cia, us esperarem per sopar ;) ;)
Anem concretant temes:
L’Enricp m’ha passat la ruta prevista per anar fins a Manzanera
Enricp, Gorka i la resta que venen de les terres del nord sortiran de Figueres a les 7:00h
Ruta Figueres-Reus:

El sector tarragoní us esperem a partir de les 10:00 al Restaurant Alameda de Reus situat al Polígon AgroReus per esmorçar (venint per la T11 (N420) Sortida de l´autovia que ja posa AGROREUS)
Jo proposo de fer un esmorçar de forquilla i ganivet i enfilar desprès ruta fins a Manzanera.
Ruta Reus-Manzanera:

Els que estem allotjats a la Casa rural aquesta disposa de roba de llit i tovalloles
http://www.casaruralsilvia.com/
Alucinamaripili i cia, us esperarem per sopar ;) ;)
- Cristina
- Presentats
.
Sopar al Restaurant Duque de Calabria (el del any passat).. ja tenim taula reservada, menú 12 euros.
Sopar Javalambre 29/01:
Gorka
Enricp
Pasqual
Cristina
Xavi (Lleida)
Xavi i Mei
Roger i Marina
Pere B.
Alucina i Maripili
Electra
Guspires i Doris
David
Amic1 Pasqual
Amic2 Pasqual
Sidru
Sacot
Total: 20 pax
Algú més s'anima a passar una mica de fresca? :tremolant
Sopar al Restaurant Duque de Calabria (el del any passat).. ja tenim taula reservada, menú 12 euros.
Sopar Javalambre 29/01:
Gorka
Enricp
Pasqual
Cristina
Xavi (Lleida)
Xavi i Mei
Roger i Marina
Pere B.
Alucina i Maripili
Electra
Guspires i Doris
David
Amic1 Pasqual
Amic2 Pasqual
Sidru
Sacot
Total: 20 pax
Algú més s'anima a passar una mica de fresca? :tremolant
- Gorka
- Presentats
- Entrades: 108
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
- Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà
Pel que sembla, per les previsions, el final ferem una hivernal de debo. Diuen que hi haura neuuu!!!!! :mrgreen: I poder haurem d'estrenar les cadeness!!!! :jump :jump
Cris, els del nord si el temps ens deixa arrivarem a Reus entre 10 i 10:30, sortim de Figueres a les 7. Com ja te dit si les coses es compliquen passerem per autopista. :form
Esperem que la neu no sigui cap obstacle.
Apa nus veiem dissabte. :cerv
Cris, els del nord si el temps ens deixa arrivarem a Reus entre 10 i 10:30, sortim de Figueres a les 7. Com ja te dit si les coses es compliquen passerem per autopista. :form
Esperem que la neu no sigui cap obstacle.
Apa nus veiem dissabte. :cerv
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jo he quedat amb en Julià (que ve de la Bisbal) a 2/4 de 8 del dissabte al cafè d'Argelaguer per tal de baixar per Manresa, Igualada.
Potser els de Figueres us hi podrieu apuntar ja que ve de camí
Sidru, Sacot i companyia, us afegiu?
Per esmorzar a les 10 a Reus, ho tenim una mica just. Seran més aviat 2/4 de 11, però tenim temps de sobres, com que nove l'ALbert no es perdrem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Per esmorzar a les 10 a Reus, ho tenim una mica just. Seran més aviat 2/4 de 11, però tenim temps de sobres, com que nove l'ALbert no es perdrem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Pasqual" post="155206"] tenim temps de sobres, com que nove l'ALbert no es perdrem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Pascual no te rias que a esa edad ya uno se puede olvidar de ciertas cosas
Pascual no te rias que a esa edad ya uno se puede olvidar de ciertas cosas
- Cristina
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="155206"]
Per esmorzar a les 10 a Reus, ho tenim una mica just. Seran més aviat 2/4 de 11, però tenim temps de sobres, com que nove l'ALbert no es perdrem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Molt bé Pasqual... intentarem quadrar horaris ;) i pel que fa a l'Albert ell té la seva idea sobre el que va passar l'any passat :hot .... Ara que si el provoques una mica potser ens acompanya un troç aquest dissabte :mrgreen: :mrgreen:
Per esmorzar a les 10 a Reus, ho tenim una mica just. Seran més aviat 2/4 de 11, però tenim temps de sobres, com que nove l'ALbert no es perdrem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Molt bé Pasqual... intentarem quadrar horaris ;) i pel que fa a l'Albert ell té la seva idea sobre el que va passar l'any passat :hot .... Ara que si el provoques una mica potser ens acompanya un troç aquest dissabte :mrgreen: :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="155273"] i pel que fa a l'Albert ell té la seva idea sobre el que va passar l'any passat :hot .... [/quote]
No sé que va passar l'any passat però de cop i volta em vaig trobar sol a la carretera, ningú al davant i ningú al darrera :(
... però al cap d'una estona com per art de màgia ens vam anar trobant tothom ;)
No sé que va passar l'any passat però de cop i volta em vaig trobar sol a la carretera, ningú al davant i ningú al darrera :(
... però al cap d'una estona com per art de màgia ens vam anar trobant tothom ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo treballo, pero entro a quarts d´onze.
Igual us passo a veure al ALAMEDA de Reus...
Igual us passo a veure al ALAMEDA de Reus...
Ex ...moltes coses
- Alucinamaripili
- Presentats
Nosaltres arribarem a la tarda a Manzanera, en quan siguem al càmping et faig un truc, Cristina?
- Enricp
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
- Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="155206"]Jo he quedat amb en Julià (que ve de la Bisbal) a 2/4 de 8 del dissabte al cafè d'Argelaguer per tal de baixar per Manresa, Igualada.
Els que venim de Figueres, Vilafant i Castello d'Empuries, baixarem tot xino - xano, per tant segurament ens atrapareu pel cami :lol: :lol: tot i que passarem per argelaguer quan encara no sereu ni al café, calculo que seran les 07:15, acostumem a ser bastant lents :crys :crys , per tant crec que es milor que ens empaiteu pel camí :eyes i si us agrada el ritme us hi afegiu i si no " comenceu a encarregar-nos l'esmorzar, que ja arribarem", aixó si la ratafia aquest cop la porta en Gorka
Els que venim de Figueres, Vilafant i Castello d'Empuries, baixarem tot xino - xano, per tant segurament ens atrapareu pel cami :lol: :lol: tot i que passarem per argelaguer quan encara no sereu ni al café, calculo que seran les 07:15, acostumem a ser bastant lents :crys :crys , per tant crec que es milor que ens empaiteu pel camí :eyes i si us agrada el ritme us hi afegiu i si no " comenceu a encarregar-nos l'esmorzar, que ja arribarem", aixó si la ratafia aquest cop la porta en Gorka
Es curiós... en moto mai em sento sol
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Javalambreus que us vagi molt be el cap de setmana...i aneu amb comte amb la Ratafia, que és al·al·lucinògena.
Salut! ;)
Salut! ;)
- Enricp
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
- Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="155313"]Ep, Javalambreus que us vagi molt be el cap de setmana...i aneu amb comte amb la Ratafia, que és al·al·lucinògena.
Salut! ;)[/quote]
Segur que jo fliparé, ESTIC A REGIM
Salut
Salut! ;)[/quote]
Segur que jo fliparé, ESTIC A REGIM
Salut
Es curiós... en moto mai em sento sol
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Pasqual tranquil, que si vinc serà nomes per esmorzar a la Alameda, no pateixis que no us acompanyaré en la ruta, doncs veig que aquest l’any l’heu triat mes directe, així segur que no es perd ningú i no caldrà que jo hagi d’empaitar a ningú per reunir el grup sencer. A mes, ja tinc una edat i no puc anar-vos al darrera que en canso. :mrgreen:
Potser en veiem per esmorzar, però si no: QUE TINGUEU TOTS MOLT BON VIATGE.
:razz: :razz:
Pasqual tranquil, que si vinc serà nomes per esmorzar a la Alameda, no pateixis que no us acompanyaré en la ruta, doncs veig que aquest l’any l’heu triat mes directe, així segur que no es perd ningú i no caldrà que jo hagi d’empaitar a ningú per reunir el grup sencer. A mes, ja tinc una edat i no puc anar-vos al darrera que en canso. :mrgreen:
Potser en veiem per esmorzar, però si no: QUE TINGUEU TOTS MOLT BON VIATGE.
:razz: :razz:
Sort,
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
:eyes Ja començo a notar els SÍMPTOMES, de passar tant de fred :tremolant :
- garraspera a la gola
- tos
- dolor als pulmuns, conseqüència d'això, xutes de ventolin