Preu Per A La Crossrunner 800 D' Honda

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Preu Per A La Crossrunner 800 D' Honda

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. gen. 26, 2011 9:22 pm

Imatge

Segons filtracions sortides de Honda, Motostation dóna a entendre que ja hi ha preu per
a la Crossrunner 800. Segons aquesta informació i pel fet que la Crossrunner incorpora molts elements
del xassís de la VFR 800 V-Tec motor V4 i el reciclatge d'altres, farà que el nou model tingui un preu competitiu.

La sortida al mercat sembla que serà a partir del segon semestre del 2011.

Els informadors de Motostatión, suggereixen un preu màxim d'al voltant de 12.500 €
la versió C-ABS: prop del preu actual de la VFR 800 V-Tec (12.490 €), però lleugerament
superior a l'Honda XL Varadero 1000 ABS actualment amb descompte per 11.290 €.

Preus tots de referència a França.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Preu Per A La Crossrunner 800 D' Honda

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 26, 2011 9:27 pm

els preus semblen força correctes,ademes tot mes que provat,es una moto que en directe guanyara molt ja que las fotos em sembla que no li fan justicia.
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. gen. 26, 2011 10:59 pm

El preu és raonable, ho veig com a una molt bona opció ... a veure si la gent s'anima.

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 27, 2011 12:01 am

[quote user="Jesus GS" post="155165"]El preu és raonable, ho veig com a una molt bona opció ... a veure si la gent s'anima.

[/quote]

Doncs jo la veig com un fracàs absolut tipus DN-O1 o Transalp en el nostre pais. :roll:

No pot competir ni amb la GS ni amb la Yamaha ST 1200, i menys amb la Ducati MS 1200.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dj. gen. 27, 2011 12:28 am

[quote user="Randy-650" post="155171"][quote user="Jesus GS" post="155165"]El preu és raonable, ho veig com a una molt bona opció ... a veure si la gent s'anima.

[/quote]

Doncs jo la veig com un fracàs absolut tipus DN-O1 o Transalp en el nostre pais. :roll:

No pot competir ni amb la GS ni amb la Yamaha ST 1200, i menys amb la Ducati MS 1200.[/quote]

Home !!! Val entre 3000€ i 6000€ menys que les motos que em comentes ... i tal com està l'economia la veig amb molt bona relació qualitat-preu.

Si no tingués moto ... seria una de les primeres opcions. ;)

GeSus

PD: quant vaig comprar la GS ... estava temptat amb una VFR800 ... ja veus. :roll:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 12:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 27, 2011 12:40 am

[quote user="Jesus GS" post="155173"]
Home !!! Val entre 3000€ i 6000€ menys que les motos que em comentes ... i tal com està l'economia la veig amb molt bona relació qualitat-preu.

[/quote]

La ST i la MS ja baixaran de preu, si no temps al temps. Tenien moltes esperances en aquests models i de moment en venen molt poques, i els stocks fabricats s'estan acumulant.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 27, 2011 5:54 am

Holaaa,

Doncs això, per tractar-se de un model nou, amb quasi tots els components reciclats d’altres models que ja estan provats i comprovats, aquests preus no em semblant gaire correctes si es que en colen vendre moltes. No em d’oblidar que estem parlant de una 800, amb bon moto, però de 800 a la fi. Penso que seria molt mes raonable anar a buscar la ratlla del 10-11.000, mes si tenim en compte que la seva estètica no es precisament encisadora al primer cop d’ull. Potser no arriba tan a fracàs com diu el Randy, però en cap cas serà una súper vendes... de moment.

:roll: :???:
Sort,

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. gen. 27, 2011 8:28 am

[quote user="Randy-650" post="155171"][quote user="Jesus GS" post="155165"]El preu és raonable, ho veig com a una molt bona opció ... a veure si la gent s'anima.

[/quote]

No pot competir ni amb la GS ni amb la Yamaha ST 1200, i menys amb la Ducati MS 1200.[/quote]

Tampoc és la idea que porten.

Aquesta moto NO es per competir amb la SuperTenere , ni amb la GS ni amb la nova Multi ... no , no. Per això ja sortirà una 1.2000 Crosstour

Imatge

Aquesta bé a ser la competència de les noves 800 que hi ha al mercat, tipus F800GS, Triumph Tiger 800 , ..... però en versió unicament asfàltica. Cosa que crec que pot entrar en conflicte amb la Hornet actual ... :eyes

Per mi molt cara, de manteniment molt complicat i que no crec que aporti avantatges respecte un motor "convencional" i si moltes desaventatges .....

De tota manera, m'agradaria provar-la :mrgreen:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 27, 2011 8:32 am

Holaaaa,

[quote user="Albert_KTM" post="155194"]

Per mi molt cara, de manteniment molt complicat i que no crec que aporti avantatges respecte un motor "convencional" i si moltes desavantatges .....
[/quote]

A veure, a veure, quins son aquest desavantatges??

:|
Sort,

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. gen. 27, 2011 9:48 am

4en la meva opinió aquesta Crossruner es una moto de CARRETERA no es ni més ni menys que una VFR 800 aixecada ( una mica ) i lluita en un terreny desconegut i completament sola.

Tenin en compte que la VFR 800 ja es una moto practicament fora de producció , es el per què aquesta moto lluita en un terreny desconegut i no comparable a cap moto del mercat, tant per l´evolucionat del seu motor de 4 cilindres i plé de tecnologia com per la seva orientació ( les seves competidores - si n´hi ha alguna -potser tenen motors més tradicionals i amb menys cilindres )

A veure cap a on apuntarà Honda. ??? :roll: el concepte XC dels cotxes aplicat a la moto????? o potser la necessitat imperiosa de treure models nous , remenant al quarto dels recanvis :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 9:56 am, en total s’ha editat 5 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 27, 2011 10:13 am

[quote user="LLAGASTA" post="155203"]A veure cap a on apuntarà Honda. ??? :roll: el concepte XC dels cotxes aplicat a la moto????? o potser la necessitat imperiosa de treure models nous , remenant al quarto dels recanvis :roll:[/quote]

crec que en aquest cas,honda fa molt be,una moto '' concepte XC '' que a fi de contes es el que utilitzen la majoria d'usuaris els obre un mercat important,del motor de la VFR nomes es poden parlar excelencias,molts usuaris no comprariem MAI un motor de 2 cilindres (de moment,que no hi ha res mes castigat que la llengua) per lo tant crec que obriran un nou cami i aixo sempre es bo.
Imatge

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. gen. 27, 2011 11:37 am

[quote user="Albert" post="155196"]Holaaaa,

A veure, a veure, quins son aquest desavantatges??

:|[/quote]

Hola Albert.

Desde el meu punt de vista , un motor V4 a 90º, d'uns 800cc, amb 4 arbres de lleves i refrigeració líquida és infinitament més complicat que un "tradicionl" bicilindric ( i si es d'aire ja no et dic res )

L'accecibilitat mecànica és molt més deficient.

El pes del motor molt més gran

El manteniment molt més car

La possibilitat de fallades més alt ( senzillament per tenir més peces mòvils )

S'escalfa molt més

Però tot això no tindria importància si el resultat final fos espectacular. Si aquest motor tingués unes prestacions lluny de la competència. Llavors es justificaria tot el què et dic més amunt.

PERÒ NORRRRRRRR :mrgreen:

Anuncien :
-Potencia Máxima 74,9 kW / 10,000 min-1 (95/1/EC)
-Par Máximo 72,8 Nm / 9.500 min-1 (95/1/EC)
-Peso en Orden de Marcha 240,4 kg (D: 115,2 kg; T: 125,2 kg)

El parell màxim a quasi 10.000 voltes ?? I a sobre “només” 72,8 Nm ?
Per moure una bitxo de més de 240 Kg ?

No oblidem el tipus d’usuari que vol captar aquesta moto. El podriem qualificar de “tranquil amb ganes d’alguna alegría esporàdica” ?

En fi, un usuari mig , que no vol estar tot el dia a la part alta del comptavoltes apurant marxes ….

Per no parlar del “famós” buit a regim mitjà d’aquest motor , que, com que encara no he pogut probar aquesta moto, no sé si tindrà …. però que SI era ben present en les “velles” VFR 800 ….

Ja dic que no m’agrada carregar-me una moto sense provar-la, però a priori em sembla que els desaventatges superen les virtuts …. Sincerament no entenc el perquè d’aquest motor.

Clar que jo SI sóc un enamorat dels grans BI i crec que seria la millor opció per aquest tipus de moto.

Aquí lo que faria falta és una bona Africa Twin, posada al dia i a correr, tu . Això seria una gran màquina pel meu gust.

Salut

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dj. gen. 27, 2011 11:59 am

[quote user="Jesus GS" post="155165"]El preu és raonable, ho veig com a una molt bona opció ... a veure si la gent s'anima.

GeSus[/quote]

Raonable?
Crec que hem perdut una mica el Nord amb els preus de les motos, penso que hauria d'estar per sota dels 10.000€
Està clar que tot depèn de la butxaca de cadaescú.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 27, 2011 12:09 pm

[quote user="LLAGASTA" post="155203"]

A veure cap a on apuntarà Honda. ??? :roll: [/quote]

Apunta a "treure" models nous aprofitant tecnologia antiga, com ara amb la Varadero -motor de la Firestrom- , CBF-600 amb motor antic de la CBR, i més que ara no recordo. Ara ens queda esperar a veure la nova Pan amb motor de la VFR...

El que jo flipo amb Honda és amb els cotxes, treuen maravelles:

Imatge

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dj. gen. 27, 2011 12:12 pm

Cert, l'altre dia vaig tenir l'ocasió de pujar al CR-V nou i quin interior.... guapíssim.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dj. gen. 27, 2011 12:55 pm

AlbertKTM, m'encanta com argumentes les coses :bow , pero jo crec que Honda està mirant de sortir de la crisi ccom pot i el que fa és reduir el màxim despesa I+D i fa nous modesl amb solucions ja conegudes i molt provades ... una mica com les bóxer ... sobre els inconvenients que has dit sobre el V4 ... res a dir tens raó. :cool:

Xavmar
, jo crec que el preu està dins de mercat, ens tenim que fixar en les seves competidores ... la Triumph 800 o la GS800 ... a més Honda sempre s'ha fet pagar ... solen ser molt bones màquines. ;)

Randy, aquest CR-V estéticament m'agrada molt ... però per tecnologia Toyota està un pas per endavant ... aquest nou Lexus del segment C pinta bé. :mrgreen:
Imatge

Tot i que amb el Toyota Prius jo ja faria ;)
Imatge

Gesus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 1:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 27, 2011 1:09 pm

Jo tinc clar que la propera moto serà aquesta :

Imatge
Honda 1200 crosstourer.

Imatge

Imatge

El motor honda de la GW i de la VFR son genials.
Jo donaré opció a la 1200 crosstourer.

Hem vist a L´Eima (Milà) la presentació de la 800 crossrunner i ja hi he pujat. Acostumada a la 1200 és una moto petita i pesanta. Un gran motor, però .... prefereixo la 1200 que ni va ésser presentada, només exposada per començar a fer boca.

Oficialment desde HONDA encara no saben plaços d´entrega de la 800 i menys de la 1200 .

:eyes :eyes :eyes apali... i que jo pugui escriure aixó :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Albert KTM molt bona la teva explicació

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dj. gen. 27, 2011 4:12 pm

[quote user="Albert" post="155176"]Holaaa,

Doncs això, per tractar-se de un model nou, amb quasi tots els components reciclats d’altres models que ja estan provats i comprovats, aquests preus no em semblant gaire correctes si es que en colen vendre moltes. No em d’oblidar que estem parlant de una 800, amb bon moto, però de 800 a la fi. Penso que seria molt mes raonable anar a buscar la ratlla del 10-11.000, mes si tenim en compte que la seva estètica no es precisament encisadora al primer cop d’ull. Potser no arriba tan a fracàs com diu el Randy, però en cap cas serà una súper vendes... de moment.

:roll: :???:[/quote]

Absolutament d'acord. Massa plàstic i massa euros :|

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dj. gen. 27, 2011 5:07 pm

Jo com que de motors no hi entenc ni un borrall us pregunto:
Hi ha alguna altra maxi-trail amb motor tetra? no, oi?
Quins avantatges i/o inconvenients pot tenir respecte als Bi i els Boxers??
Tindrà tants baixos com les actuals, o els perdrà a costa de treballar més alta de voltes i tenir un caracter més "racing"?
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Quantes preguntes :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dj. gen. 27, 2011 6:04 pm

No ho sé, pero tri diria que almenys un parell, la Benelli trek i la Triumph Tiger, també és un motor que em desperta curiositat el de tres cilindres, algú hi te experiència?
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 27, 2011 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”