Renovar Assegurança Moto
Moderador: Airald
- Acf591
- Presentats
- Entrades: 99
- Membre des de: dt. gen. 18, 2011 8:18 pm
- Ubicació: Llançà - Alt Empordà
Renovar Assegurança Moto
Hola a tots
En breu hauré de renovar l'assegurança de la Moto.
Actualment ho tinc tot amb el RACC (cap queixa) , però m'estic mirant altres (temps de crisis...)
Entre elles hi ha ASSOR.
Si algú la coneig, voldria demanar la vostre opinio / experiencies (bones i dolentes), etc... per tal de decidir-me.
Al mateix temps voldria saber si hi ha alguna web on poguis consultar el preu actual de la teva moto ?
Ja que segons el valor, l'opció de Robatori + Incendi potser no val la pena?
Moltes gràcies per endavant
Andreu
En breu hauré de renovar l'assegurança de la Moto.
Actualment ho tinc tot amb el RACC (cap queixa) , però m'estic mirant altres (temps de crisis...)
Entre elles hi ha ASSOR.
Si algú la coneig, voldria demanar la vostre opinio / experiencies (bones i dolentes), etc... per tal de decidir-me.
Al mateix temps voldria saber si hi ha alguna web on poguis consultar el preu actual de la teva moto ?
Ja que segons el valor, l'opció de Robatori + Incendi potser no val la pena?
Moltes gràcies per endavant
Andreu
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Renovar Assegurança Moto
T'envio un MP.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Enricp
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
- Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
- Contacta:
Actualment tenim una amplia oferta en el mercat assegurador per aconseguir una cobertura basica per la moto a un preu assequible ( que no vol dir el mes econòmic del mercat), depenent de la marca i el model de la moto hi ha professionals de l'assegurança i companyies de primera linia ( no parlo ni de linies directes ni de contractació a traves d'entitats bancaries) que tenen convenis i t'aconsegueixen preus realment increibles, depenent dels descomptes per antiguitat del carnet, manca de sinistres, tipus i marca i model de la moto.
Per no extendre'm massa, si et sembla, et passo un privat i t'ho concreto.
salut
Per no extendre'm massa, si et sembla, et passo un privat i t'ho concreto.
salut
Es curiós... en moto mai em sento sol
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
hi ha una correduria que per bmwss tenen uns preus exelents, si voleu mes informacio per privat os pasare mes dades,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Acf591" post="155300"]
[/quote]
Aqui pots mirar l'impost de transmisions patrimonials, però el valor dels vehicles -GANVAM- sols en tenen accés els pèrits i algunes cases de compra-venda.
[/quote]
Aqui pots mirar l'impost de transmisions patrimonials, però el valor dels vehicles -GANVAM- sols en tenen accés els pèrits i algunes cases de compra-venda.

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Cabirol" post="155329"]hi ha una correduria que per bmwss tenen uns preus exelents, si voleu mes informacio per privat os pasare mes dades,[/quote]
Cabirol, t'agraïria aquesta info per M.P. també tinc l'assegurança que caducará aviat. :cerv
Cabirol, t'agraïria aquesta info per M.P. també tinc l'assegurança que caducará aviat. :cerv
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Cabirol" post="155329"]hi ha una correduria que per bmwss tenen uns preus exelents, si voleu mes informacio per privat os pasare mes dades,[/quote]
Només per BMW's????
No sabia que amb les asseguradores també hi hagues difrencia de "classe" :(
Només per BMW's????
No sabia que amb les asseguradores també hi hagues difrencia de "classe" :(
Ex ...moltes coses
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Trencaferro" post="155301"]T'envio un MP.[/quote]
[quote user="Enricp" post="155308"]si et sembla, et passo un privat i t'ho concreto.[/quote]
[quote user="Cabirol" post="155329"]si voleu mes informacio per privat os pasare mes dades,[/quote]
Aquests temes, que poden ser d'interès per a tots els mototuristes, agrairiem que s'expliquessin en públic i no en privat, a menys que és diguin coses que no convè dir-les en públic.
Gràcies.
[quote user="Enricp" post="155308"]si et sembla, et passo un privat i t'ho concreto.[/quote]
[quote user="Cabirol" post="155329"]si voleu mes informacio per privat os pasare mes dades,[/quote]
Aquests temes, que poden ser d'interès per a tots els mototuristes, agrairiem que s'expliquessin en públic i no en privat, a menys que és diguin coses que no convè dir-les en públic.
Gràcies.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 28, 2011 11:38 am, en total s’ha editat 3 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Frank" post="155375"]
Gràcies.[/quote]
Ets el meu idol! Jo vull ser gran com tu!!! :bow
Gràcies.[/quote]
Ets el meu idol! Jo vull ser gran com tu!!! :bow

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Steelman" post="155372"]
Només per BMW's????
No sabia que amb les asseguradores també hi hagues difrencia de "classe" :([/quote]
Penso que és aquest:
http://www.peris.es/seguros/aterrizaje/motosbmw.aspx
Només per BMW's????
No sabia que amb les asseguradores també hi hagues difrencia de "classe" :([/quote]
Penso que és aquest:
http://www.peris.es/seguros/aterrizaje/motosbmw.aspx

- Enricp
- Presentats
- Contacta:
Aquest cap de setmana estaré a Javalambre, DILLUNS m'hi poso i us en faig 5 centims dels acords de les companyies amb les diferents marques ( NO NOMÈS BMW o HARLEY DAVIDSON ) i dels avantatges o desavantatges de la contractació via Internet, canal bancari, o Mediador d'Assegurances Titulat amb despatx fisic i el mes important de tot CONEGUT i IDENTIFICABLE .
Salut i bon cap de setmana.
Salut i bon cap de setmana.
- Enricp
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="155380"][quote user="Steelman" post="155372"]
Només per BMW's????
Penso que és aquest:
http://www.peris.es/seguros/aterrizaje/motosbmw.aspx[/quote]
Peris no es una asseguradora, es una corredoria d'assegurances especialitzada en contractació via Internet, actualment ubicada a Madrid, i que treballa amb diferents companyies asseguradores, entre elles, Allianz com a parthner preferent.
Dilluns segueixo :eyes :eyes
Només per BMW's????
Penso que és aquest:
http://www.peris.es/seguros/aterrizaje/motosbmw.aspx[/quote]
Peris no es una asseguradora, es una corredoria d'assegurances especialitzada en contractació via Internet, actualment ubicada a Madrid, i que treballa amb diferents companyies asseguradores, entre elles, Allianz com a parthner preferent.
Dilluns segueixo :eyes :eyes
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo l'assegurança la tinc a AMV,crec que es economica per tres raons
primer : es clar perque els preus son interesants,vaig assegurar una moto quan feia temps que no tenia assegurança i res a veure del que em demananven a altres llocs i quan tens una segona moto el preu es molt bo.
segon : tots els tramits son rapids ja que es fan per internet i no has de perdre el temps en que t'atenguin,encara que si tens alguna dubte pots trucar i t'ho solucionen.
tercer :perque per desgracia vaig tenir que comprovar si funcionaven i cap problema ni un.
lo unic que has de mirar molt be son las asseguranças de:assistencia en carretera i l'assistencia medica que es contractan a part i la seguretat social en cas de que els necesitis t'ho reclaman si no esta contractat en la polissa :tremolant :tremolant
primer : es clar perque els preus son interesants,vaig assegurar una moto quan feia temps que no tenia assegurança i res a veure del que em demananven a altres llocs i quan tens una segona moto el preu es molt bo.
segon : tots els tramits son rapids ja que es fan per internet i no has de perdre el temps en que t'atenguin,encara que si tens alguna dubte pots trucar i t'ho solucionen.
tercer :perque per desgracia vaig tenir que comprovar si funcionaven i cap problema ni un.
lo unic que has de mirar molt be son las asseguranças de:assistencia en carretera i l'assistencia medica que es contractan a part i la seguretat social en cas de que els necesitis t'ho reclaman si no esta contractat en la polissa :tremolant :tremolant
- Acf591
- Presentats
- Entrades: 99
- Membre des de: dt. gen. 18, 2011 8:18 pm
- Ubicació: Llançà - Alt Empordà
Hola a tots
Abans de res moltes gràcies a tots per els vostres comentaris, els quals m’han ajudat a decidir-me.
Sols voldria comentar, que gràcies a aquest foro i sobretot a vosaltres, m’he estalviat prop de 180€ amb les mateixes condicions.
Per tant, recomano a tothom que abans li venci qualsevol assegurança ho miri per tot arreu i en especial en aquests espai de Mototurisme.
Ja que si no fas res........... te la foten...........
Moltes gràcies a tots de nou
Andreu
Abans de res moltes gràcies a tots per els vostres comentaris, els quals m’han ajudat a decidir-me.
Sols voldria comentar, que gràcies a aquest foro i sobretot a vosaltres, m’he estalviat prop de 180€ amb les mateixes condicions.
Per tant, recomano a tothom que abans li venci qualsevol assegurança ho miri per tot arreu i en especial en aquests espai de Mototurisme.
Ja que si no fas res........... te la foten...........
Moltes gràcies a tots de nou
Andreu