Primer Dia De Pràctiques!!
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Primer Dia De Pràctiques!!
Hola!!!!
Acabo d'arribar a casa de fer la meva primera pràctica en moto!!!
Estic molt contenta! Porto una honda cb 250. He estat una hora ben concentrada en controlar l'embrague i que no se'm calés. I la cosa ha anat prou bé tot i que s'ha calat les vegades pertinents jejeje
He fet els circuits amb els cons anar fent de fàcil i cada cop més difícil posant els cons amb mes zig zag. Al principi fer girar la moto semblava impossible jejej Però de seguida he vist que no era tant difícil.
Un cop superat això m'han fet començar a agafar "altes" velocitats pujant fins a segona!!! :eyes :eyes
Quant m'ho ha dit he pensat... ara ve quan me la foto. Però no, m'ha agradat molt correr un pel més i sentir el motor de la moto rummmmm!!!!
Primer em feia accelerar i pujar fins a segona i abans de girar, parar-me i fer el gir després amb la primera. Però al cap d'un parell de voltes ja he reduit jo soleta sense parar-me (he pensat.... a veure que passa si faig això... i m'ha sortit)
Estic ben contenta perquè em pensava que aniria molt pitjor i que podria caure de la moto i fer-me mal.
M'ha dit el professor, el senyor Manolo, que mirara de fer-me pràctiques tant juntes com pugui perquè em veu molt decidida i no vol que perdi el que vaig aprenent.
Ara toca el divendres que ve a la tarda!
Acabo d'arribar a casa de fer la meva primera pràctica en moto!!!
Estic molt contenta! Porto una honda cb 250. He estat una hora ben concentrada en controlar l'embrague i que no se'm calés. I la cosa ha anat prou bé tot i que s'ha calat les vegades pertinents jejeje
He fet els circuits amb els cons anar fent de fàcil i cada cop més difícil posant els cons amb mes zig zag. Al principi fer girar la moto semblava impossible jejej Però de seguida he vist que no era tant difícil.
Un cop superat això m'han fet començar a agafar "altes" velocitats pujant fins a segona!!! :eyes :eyes
Quant m'ho ha dit he pensat... ara ve quan me la foto. Però no, m'ha agradat molt correr un pel més i sentir el motor de la moto rummmmm!!!!
Primer em feia accelerar i pujar fins a segona i abans de girar, parar-me i fer el gir després amb la primera. Però al cap d'un parell de voltes ja he reduit jo soleta sense parar-me (he pensat.... a veure que passa si faig això... i m'ha sortit)
Estic ben contenta perquè em pensava que aniria molt pitjor i que podria caure de la moto i fer-me mal.
M'ha dit el professor, el senyor Manolo, que mirara de fer-me pràctiques tant juntes com pugui perquè em veu molt decidida i no vol que perdi el que vaig aprenent.
Ara toca el divendres que ve a la tarda!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Primer Dia De Pràctiques!!
Ja li has dit al Sr. Manolo, que portes molts Kms. a l'esquena ? :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 29, 2011 2:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja mateix el tens, vas pel bon camí! :ban
P.D: Si pots agafa la camara un altre dia i fes una foto del Sr Manolo, dona. :mrgreen:
P.D: Si pots agafa la camara un altre dia i fes una foto del Sr Manolo, dona. :mrgreen:

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Que be Laia...! m'en al.legro que l'experiencia de primer contacte en pràctiques hagi sigut satisfactori....(fes-li cas al Sr.Manolo, les clases el millor que les facis lo mes seguides possibles, t'ho dic per experiencia, al menys a mi, al no poguer anar cada dia, tan sols de divendres en divendres i a vegades ni això, doncs no avançaba i al menys a mi em desmotivaba a part de donar la sensaciò d'estar llençan els diners dels 3/4 d'hora de duraciò d'una pràctica (28 € :eyes ).
Ànim !!! que amb les ganes i decissiò que demostres segur que et veurem aviat amb la teva moto. ;) :form :kiss
Ànim !!! que amb les ganes i decissiò que demostres segur que et veurem aviat amb la teva moto. ;) :form :kiss

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm
i un video, no podríem tenir un video per veure com "progresses adequadament"?
- Laiona
- Presentats
[quote user="Frank" post="155539"]Ja li has dit al Sr. Manolo, que portes molts Kms. a l'esquena ? :lol:[/quote]
Ja està al corrent del viatge a Ginebra i de les sortides..... :D :D
[quote user="VicBo" post="155544"]i un video, no podríem tenir un video per veure com "progresses adequadament"?[/quote]
Una foto ho puc intentar jejeje però un video??? ai que em posaré nerviosa per sortir a la càmara i se'm calarà la moto jajajaja
Ja està al corrent del viatge a Ginebra i de les sortides..... :D :D
[quote user="VicBo" post="155544"]i un video, no podríem tenir un video per veure com "progresses adequadament"?[/quote]
Una foto ho puc intentar jejeje però un video??? ai que em posaré nerviosa per sortir a la càmara i se'm calarà la moto jajajaja
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
De moment cal agafar-hi confiança i de mica en mica veuràs com progresses ràpidament ;)
- Laiona
- Presentats
[quote user="Ramon" post="155552"]De moment cal agafar-hi confiança i de mica en mica veuràs com progresses ràpidament ;)[/quote]
Això espero! Avui la moto i jo ens hem presentat i sembla que ens caiem bé jejejejeje
Això espero! Avui la moto i jo ens hem presentat i sembla que ens caiem bé jejejejeje
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Que bé que el primer dia ja n'hagis tret tant bones sensacions.
Ara anar practicant i d'aquí dos dies cap a l'examen!!!
Ara anar practicant i d'aquí dos dies cap a l'examen!!!
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Au vinga que ja falte menys, quatre dies, carnet i a fer Km's.......... :D
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Laiona
- Presentats
[quote user="Koper" post="155570"]segon 0:33
http://goo.gl/93AhF
Felicitats Laiona! quina moto et compraras? o ja tens una esperant?[/quote]
La idea és alguna estil la que té l'Angeleta. Però ja arribarà... temps al temps....
http://goo.gl/93AhF
Felicitats Laiona! quina moto et compraras? o ja tens una esperant?[/quote]
La idea és alguna estil la que té l'Angeleta. Però ja arribarà... temps al temps....