Control de tracció en BMW S 1000 RR en Castellolí

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Control de tracció en BMW S 1000 RR en Castellolí

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 30, 2011 8:19 pm

Observeu la llumeta taronja d'abaix l'esquerra. Quan s'encén vol dir que està actuant el control de tracció. I observeu com es repassa les altres motos.

Pregunto: així qualsevol pot anar a "sac", sense por de posar-te la moto de barretina???? :shock:

[youtube]dqAHMeeVXRk[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Control De Tracció En BMW S 1000 RR En Castellolí

Entrada Autor: Trencaferro » dg. gen. 30, 2011 10:51 pm

Bona apreciació Randy!
Jo soc un gran defensor de les ajudes electròniques, ja que sempre he dit que a nivell de carrer tot el què aporti seguretat sigui benvingut.

Però dius que se les repassa a totes, i faig una altre pregunta: Les altres motos segur que no en porten?

Ho dic perquè el que és bò de veritat, amb igualtat de condicions sempre es repassarà als altres no?
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dl. gen. 31, 2011 12:53 pm

Després d’haver caigut “per orelles”, tant a Montmeló com a Calafat en més d’una ocasió, creu-me que tenir control de tracció, es una meravella; es fa tant important com el ABS, per a mi. Vaig entrar a Montmeló ara fa dos mesos, i és un plaer anar molt inclinat, i obrir a sac sense por a derrapades incontrolades.

Tot i que del meu punt de vista, més enllà de poder obrir a sac en conducció molt esportiva, la gran avantatge del control de tracció, està en el anar més tranquil amb terra relliscós. Val a dir que si hi ha gel, oli o quelcom molt lliscant a la carretera, vas a terra igualment, amb o sense DTC, però en cas d’humitats o similars, si no es fa l’animal, és un plus enorme per a la seguretat.

En les rotondes, em diverteix molt activar-lo expressament, tot i que el tinc calibrat a un grau més alt d’actuació que el original per si un cas.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dl. gen. 31, 2011 1:49 pm

Per el que veig, aixó del control de tracció es pot montar amb qualsevol moto i a un preu no massa car (765'00€), la gent de motofan http://www.motofan.com/accesorios/contr ... e/425777/f
i mirant la web de GRIPone i ha una versió programable http://www.gripone.com/it/gripone_pro.htm .
Per la gent que fa circuit a de ser la "bomba" poder anar a sac, i per els que fem carretera ha de donar molta seguretat en condicions difícils.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Control de tracció en BMW S 1000 RR en Castellolí

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 31, 2011 6:48 pm

A mi no m´agrada el Control de Tracció.
Es una guerra particular que tinc :( . Segurament es que soc raro pero jo vull sentir les senacions de la moto. SI la moto s´en va es que vaig massa rapid i no en se prou, per tant he d´abaixar el ritme o apendren.

Aixo de tenri un control de traccio que t´ajudi quant dones gas a fons....no m´agrada.
Si aquest control evites caigudes per les linees blanques,aigua,....doncs potser. Pero per perdre traccio al donar gas????
Jo casi sempre el porto desactivat
Ex ...moltes coses

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dl. gen. 31, 2011 6:52 pm

Ja veus! el tio obre gas sense miraments en sortint del revolt i "màgia" no passa res :shock:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 31, 2011 9:52 pm

la veritat es que amb 200 cv es necesari per pasar-ho be i no patir mes del conte,per carretera encara millor portarlo,evitas guillades inesperades si obres mes gas del conte, jo no el porto i la veritat es que em sembla que no ho he necesitat mai perque sempre vaig baix de voltes,si apretas el puny amb marxas curtes si que esta be portar-lo.
Imatge

Respon

Torna a “General”