Google Sap On Vivim
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Google Sap On Vivim
Tothom té molta informació a la xarxa, p.ex. a Google hi tenim correus, fotos, videos, documents, ... però si tenim un ADSL amb Wifi segurament també sabrà on vivim :roll:
Quan els cotxes de Google van passar pels carrers i carreteres també anaven escoltant capturant les senyals de wifi que trobaven (com a mínim les Mac Address del routers) i les han posat a disposició pública.
Hi ha força literatura a la xarxa per fer aplicatius per trobar les coordenades de GPS entrant-hi la MAC de un dispositiu wifi.
Si voleu provar-ho aneu a http://samy.pl/mapxss/ i poseu l'adreça mac del router, la trobareu a sota i és un número a l'estil 12:34:56:AB:CD:EF
Quan els cotxes de Google van passar pels carrers i carreteres també anaven escoltant capturant les senyals de wifi que trobaven (com a mínim les Mac Address del routers) i les han posat a disposició pública.
Hi ha força literatura a la xarxa per fer aplicatius per trobar les coordenades de GPS entrant-hi la MAC de un dispositiu wifi.
Si voleu provar-ho aneu a http://samy.pl/mapxss/ i poseu l'adreça mac del router, la trobareu a sota i és un número a l'estil 12:34:56:AB:CD:EF
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Google Sap On Vivim
Osti Ramon avui estas intelectual a tope eh, ;) :lol: :lol:
Gaire bé fas agafar por
Gaire bé fas agafar por

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sagal" post="155622"]
Gaire bé fas agafar por[/quote]
I a mi! :tremolant
Gaire bé fas agafar por[/quote]
I a mi! :tremolant

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ramon sé on vius i quina moto tens...uhhhh, ves amb comte! :lol: :lol: :lol:
Ara en serio, deu n´hi do aquests de Google que curiosos son...la mare que els va matricular. :evil:
Salut! ;)
Ara en serio, deu n´hi do aquests de Google que curiosos son...la mare que els va matricular. :evil:
Salut! ;)
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
poden saber... on estan els nostres veins, m'explico
mai ha estat tan facil, gracies al wifi, conectar-te a traves del teu vei i fer les mil i una
sense que ningu sapiga que ho hem fet nosaltres.
Nomes cal anar a una plaça envoltada de vivendes, oficines... seure una estoneta,
conectar-se a algu ke tingui clau wep...
i a gaudir d'una total impunitat :)
aixi ke, si tenen les nostres dades... es perke nosaltres volem :)
a mes, esta clar ke disposar de dades de la gent es ideal per les grans multinacionals...
aixi saben els gustos i preferencies dels seus compradors, poden crear campanyes publicitaries
mes especialitzades, etc...
es poder
mai ha estat tan facil, gracies al wifi, conectar-te a traves del teu vei i fer les mil i una
Nomes cal anar a una plaça envoltada de vivendes, oficines... seure una estoneta,
a mes, esta clar ke disposar de dades de la gent es ideal per les grans multinacionals...
aixi saben els gustos i preferencies dels seus compradors, poden crear campanyes publicitaries
mes especialitzades, etc...
es poder
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="155633"]Ramon sé on vius i quina moto tens...uhhhh, ves amb comte! :lol: :lol: :lol: [/quote]
Ve con cuidao que me quedao con tu cara !
:b9 :b9 :b9
Ve con cuidao que me quedao con tu cara !
:b9 :b9 :b9
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Koper" post="155649"]poden saber... on estan els nostres veins, m'explico
[/quote]
Koper, perdona però no m'ha agradat gens el que acabes dir.
No es pot anar per la vida crackejant-ho tot, amb això només heu aconseguit que la gent s'acolloneixi i ho tanqui tot i ja no comparteixi la seva adsl, com abans, que anaves a qualsevol lloc i sempre tenies un punt d'accés proper per llegir el correu i navegar una miqueta, sense necessitat de calcular la clau wep.
Justament del que es tracta és de crear xarxa lliure i facilitar la connexió a la gent en lloc de que cadascú blindi els seus recursos per por del que els altres li puguin fer :(
[/quote]
Koper, perdona però no m'ha agradat gens el que acabes dir.
No es pot anar per la vida crackejant-ho tot, amb això només heu aconseguit que la gent s'acolloneixi i ho tanqui tot i ja no comparteixi la seva adsl, com abans, que anaves a qualsevol lloc i sempre tenies un punt d'accés proper per llegir el correu i navegar una miqueta, sense necessitat de calcular la clau wep.
Justament del que es tracta és de crear xarxa lliure i facilitar la connexió a la gent en lloc de que cadascú blindi els seus recursos per por del que els altres li puguin fer :(
-
- Presentats
- Contacta:
em penso ke m'he explicat molt malament:
quan una empresa o un client em truca, vol saber com esta la seva xarxa de protegida.
Jo fai servir les mateixes eines que els nanos troben per google.
Llavors només comento el ke hi ha. La vida es aixi.
No invento res.
A partir d'aqui explico quins son els metodes perque no facin mal a la empresa o a casa.
Si estan interessats, els aplico, i ja ta.
"heu aconseguit que la gent s'acolloneixi"
jo crec que en cap moment he dit, ni reconegut, que jo ho faci, em sembla a mi.
Ho he posat a mode d'exemple.
Si t'he ofes em sap greu, no era la meva intencio, pero repeteixo, KE JO, no ho fai servir.
Per la meva feina/hobby, estic obligat a saber el maxim possible per ajudar altres.
Si han tancat l'aixeta del adsl, es perque no li interessa a les grans companyies, ni mes ni menys.
I el segon motiu, es com a la carretera...
creus que la gent respectaria les normes si no hi haguessin mossos? jo crec que no.
Sobretot les empreses son MOLT VULNERABLES.
I a casa, be... la gent realment no esta preparada, en GENERAL, per el WIFI.
T'ho aseguro.
quan una empresa o un client em truca, vol saber com esta la seva xarxa de protegida.
Jo fai servir les mateixes eines que els nanos troben per google.
Llavors només comento el ke hi ha. La vida es aixi.
No invento res.
A partir d'aqui explico quins son els metodes perque no facin mal a la empresa o a casa.
Si estan interessats, els aplico, i ja ta.
"heu aconseguit que la gent s'acolloneixi"
jo crec que en cap moment he dit, ni reconegut, que jo ho faci, em sembla a mi.
Ho he posat a mode d'exemple.
Si t'he ofes em sap greu, no era la meva intencio, pero repeteixo, KE JO, no ho fai servir.
Per la meva feina/hobby, estic obligat a saber el maxim possible per ajudar altres.
Si han tancat l'aixeta del adsl, es perque no li interessa a les grans companyies, ni mes ni menys.
I el segon motiu, es com a la carretera...
creus que la gent respectaria les normes si no hi haguessin mossos? jo crec que no.
Sobretot les empreses son MOLT VULNERABLES.
I a casa, be... la gent realment no esta preparada, en GENERAL, per el WIFI.
T'ho aseguro.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
-
- Presentats
- Contacta:
jejjeje
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
En la societat en que vivim la nostra vida esta a internet.
En qualsevol moment, la nostra entitat bancaria ens pot fer un perfil psicologic analitzant on i com fem servir les nostres targetes.
A internet amb els mails,forums,facebooks,twiters,....poses el nom o mail de qualsevol persona i en un no res trobem informacio.
Es trist que empresses com GOOGLE ho facin, i es faci public, pero no ens ha d´estrenyar gens ni mica.
Google no controla els mails, pero curiosament els anuncis que apareixen en les nostres navegacions i al nostre gmail sempre són de coses que poc o molt tenen a veure amb nosaltres.
Vivim en la societat i en la era que vivim i no toca més remei que aguantar-se.
En qualsevol moment, la nostra entitat bancaria ens pot fer un perfil psicologic analitzant on i com fem servir les nostres targetes.
A internet amb els mails,forums,facebooks,twiters,....poses el nom o mail de qualsevol persona i en un no res trobem informacio.
Es trist que empresses com GOOGLE ho facin, i es faci public, pero no ens ha d´estrenyar gens ni mica.
Google no controla els mails, pero curiosament els anuncis que apareixen en les nostres navegacions i al nostre gmail sempre són de coses que poc o molt tenen a veure amb nosaltres.
Vivim en la societat i en la era que vivim i no toca més remei que aguantar-se.
Ex ...moltes coses