RESULTATS TEST MALASIA
Moderador: Airald
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
RESULTATS TEST MALASIA
Bon dia,
Ja esta aqui el primer test de moto gp a Malasia, i els primers resultats (veure: http://www.motogp.com/es) i en Dani al final de sessió de les 15 esta al capdavant, anims DANI!!!
Ja esta aqui el primer test de moto gp a Malasia, i els primers resultats (veure: http://www.motogp.com/es) i en Dani al final de sessió de les 15 esta al capdavant, anims DANI!!!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: RESULTATS TEST MALASIA
Stoner primer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visca!!!!
Rossi dotzè... encara arrastra dolor a l'espatlla... li queda feina, però estara davant, segur...
En Dani sembla que millora...
En Llorenç (en xupa-xups), segueix la línia. Un dels que està més en forma (i té la moto més equilibrada)... tema d'herència...
Salut!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Visca!!!!
Rossi dotzè... encara arrastra dolor a l'espatlla... li queda feina, però estara davant, segur...
En Llorenç (en xupa-xups), segueix la línia. Un dels que està més en forma (i té la moto més equilibrada)... tema d'herència...

- Brum-brum
- Presentats
contra-atac:

Les honda crec tindran molt a dir ja que no han evolucionat gaire les 800 cc, i Honda de cara al final de la temporada pasada era un pel superior. espero veure la progresió d'en Dani (recordem que tenia la clavicula trencada)!
Quines ganes que comenci, i moto 2 amb un tal 93 uf!!!

Les honda crec tindran molt a dir ja que no han evolucionat gaire les 800 cc, i Honda de cara al final de la temporada pasada era un pel superior. espero veure la progresió d'en Dani (recordem que tenia la clavicula trencada)!
Quines ganes que comenci, i moto 2 amb un tal 93 uf!!!
Brum-brum l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 01, 2011 1:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
Molt be, d'acord. Crec que és més complert l'Stoner...
I esperem que Ducati s'acabi de posar les piles... perque a l'hora de fer motos no n'hi cap com ells... i aquest any tenen un tal 46... no?
Moto2!!!! oh si!!! Força Marc93!!
Salut!!!!
Que arribin ja les cursesssssssssssssssssssss :enfaduu

I esperem que Ducati s'acabi de posar les piles... perque a l'hora de fer motos no n'hi cap com ells... i aquest any tenen un tal 46... no?
Moto2!!!! oh si!!! Força Marc93!!
Salut!!!!
Que arribin ja les cursesssssssssssssssssssss :enfaduu

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Fjodor" post="155878"]Stoner primer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visca!!!!
[/quote]
Esperem a veure que passa als IRTA de Montmeló :roll: ... jo també crec que en Rossi encara té corda ... ;)
Buscant en el meu arxiu de revistes, he rescatat aquest SoloMoto de fa 6 anys ... :mrgreen:

Visca!!!!

Esperem a veure que passa als IRTA de Montmeló :roll: ... jo també crec que en Rossi encara té corda ... ;)
Buscant en el meu arxiu de revistes, he rescatat aquest SoloMoto de fa 6 anys ... :mrgreen:

Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo espero que en Pedrosa aquest any despunti del tot,sino em fare Rossista,que crec que s'endura el gat al aigua de carrer amb en permis del Mallorqui es clar.
[youtube]RH53EnNfj2Y[/youtube]
[youtube]RH53EnNfj2Y[/youtube]
- Brum-brum
- Presentats
a veure que tal van avui els test.
- Brum-brum
- Presentats
aixìo s'anima, roden un segon mès ràpids que ahir.
Po. Name TeamGap First
1Pedrosa D.Repsol Honda Team2:00.770
2Spies B.Yamaha Factory Racing+0.738
3Dovizioso A.Repsol Honda Team+0.742
4Lorenzo J.Yamaha Factory Racing+0.793
5Stoner C.Repsol Honda Team+0.840
6Bautista A.Rizla Suzuki MotoGP+0.917
7Simoncelli M.San Carlo Honda Gresini+0.935
8Edwards C.Monster Yamaha Tech 3+0.961
9Aoyama H.San Carlo Honda Gresini+1.094
10Hayden N.Ducati Marlboro Team+1.609
11Akiyoshi K.HRC Test Team+1.849
tret de www.motog.com
Po. Name TeamGap First
1Pedrosa D.Repsol Honda Team2:00.770
2Spies B.Yamaha Factory Racing+0.738
3Dovizioso A.Repsol Honda Team+0.742
4Lorenzo J.Yamaha Factory Racing+0.793
5Stoner C.Repsol Honda Team+0.840
6Bautista A.Rizla Suzuki MotoGP+0.917
7Simoncelli M.San Carlo Honda Gresini+0.935
8Edwards C.Monster Yamaha Tech 3+0.961
9Aoyama H.San Carlo Honda Gresini+1.094
10Hayden N.Ducati Marlboro Team+1.609
11Akiyoshi K.HRC Test Team+1.849
tret de www.motog.com
Brum-brum l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 10:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
A veure si desperten les dues besties...
I una amagada...
:twisted:
I una amagada...
:twisted:
- Brum-brum
- Presentats
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Sembla que en Dani a començat fort ... la resta estan a quasi un segon :shock: ... i m'agrada veure com SUZUKI està amb el grup capdevanter, barallant-se ja amb els millors ... ja era hora !!! Força Alvaro !!! Força SUSI !!! ;)
V'sss
Gesus
V'sss
Gesus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 11:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
:roll: :roll: :roll:

- Brum-brum
- Presentats
a veure demà com va el tema, pq no sabem que proba cada pilot, d'aqui 20 dies amb el segon test les coses estaran més clares.
de moment els mira així :mrgreen:

espero que a final de temporada ho faci també!
de moment els mira així :mrgreen:

espero que a final de temporada ho faci també!
Brum-brum l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 12:32 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Comparem aquestes dues fotos..... :shock:
[quote user="Brum-brum" post="155882"]

[/quote]

[/quote]

-
- Presentats
Esta clar que en Casey es mes espectacular...
Jo no havia vist ningu portar com ell la Ducati... (alguna vegada, en Capi...)
En Dani no es menys efectiu...
Es veura durant la temporada...
El que esta clar es que ara per ara, les Honda HRC estan un xic per davant... pero aixo ni ha començat...
Espereu a que les Ducati arriin... i veurem el pastís!
Es que a MotoGP m'agrada molt que guanyin les Ducati... de sempre. No ho puc amagar... tenen un toc de passione afegit......

Jo no havia vist ningu portar com ell la Ducati... (alguna vegada, en Capi...)
En Dani no es menys efectiu...
Es veura durant la temporada...
El que esta clar es que ara per ara, les Honda HRC estan un xic per davant... pero aixo ni ha començat...
Espereu a que les Ducati arriin... i veurem el pastís!
Es que a MotoGP m'agrada molt que guanyin les Ducati... de sempre. No ho puc amagar... tenen un toc de passione afegit......

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Molt bones !
M'alegro molt del bon paper d'en Dani Pedrosa en aquest test. I espero que pugui aconseguir el campionat aquest 2011.
Tenir a l'Stoner de company d'equip pot esperonar-lo a treure el millor d'ell mateix.
Promet ser un campionat espectacular.
Per altra banda jo crec que el Rossi ja no tornarà a ser el gran campió que va ser. Aquest 2010 el Lorenzo l'ha guanyat amb la mateixa moto i això ja és símptoma que, com tothom en algun moment, li ha arribat l'hora de cedir el pas al jovent. I això no treu que pugui donar guerra puntualment i que quedi com una llegenda però és llei de vida... tant de bo Ducati li doni una màquina competitiva però tinc els meus dubtes.
Per altra banda també espero que l'Spies sigui un habitual del podi que aquest paio té un talent enorme.
PD: Força Dani !!
M'alegro molt del bon paper d'en Dani Pedrosa en aquest test. I espero que pugui aconseguir el campionat aquest 2011.
Tenir a l'Stoner de company d'equip pot esperonar-lo a treure el millor d'ell mateix.
Promet ser un campionat espectacular.
Per altra banda jo crec que el Rossi ja no tornarà a ser el gran campió que va ser. Aquest 2010 el Lorenzo l'ha guanyat amb la mateixa moto i això ja és símptoma que, com tothom en algun moment, li ha arribat l'hora de cedir el pas al jovent. I això no treu que pugui donar guerra puntualment i que quedi com una llegenda però és llei de vida... tant de bo Ducati li doni una màquina competitiva però tinc els meus dubtes.
Per altra banda també espero que l'Spies sigui un habitual del podi que aquest paio té un talent enorme.
PD: Força Dani !!
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Randy-650" post="156009"]Comparem aquestes dues fotos..... :shock:

[/quote]
[/quote]
Si les fotos fossin en el mateix punt del circuit es podrien comparar els estils, però si us fixeu amb el piano de l'exterior de la pista es veu claríssim que són zones diferents. Possiblement l'Stoner es més aprop del vèrtex de la corva que acaba de passar i el Dani ja té gairebé la moto aixecada...
Ara que no negaré que l'Stoner, amb la Ducati, ha fet actuacions espectaculars. Ara em vé al cap les derrapades a Philip Island d'aquest any passat. Increïble la sensació que donava de controlar una bèstia indomable.
Es nota que ja hi ha ganes de que comenci el mundial?? :mrgreen:

[/quote]

Si les fotos fossin en el mateix punt del circuit es podrien comparar els estils, però si us fixeu amb el piano de l'exterior de la pista es veu claríssim que són zones diferents. Possiblement l'Stoner es més aprop del vèrtex de la corva que acaba de passar i el Dani ja té gairebé la moto aixecada...
Ara que no negaré que l'Stoner, amb la Ducati, ha fet actuacions espectaculars. Ara em vé al cap les derrapades a Philip Island d'aquest any passat. Increïble la sensació que donava de controlar una bèstia indomable.
Es nota que ja hi ha ganes de que comenci el mundial?? :mrgreen: