Marc Coma Campió Dakar 2011 !!
Moderador: Airald
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Marc Coma Campió Dakar 2011 !!
Quin pilot !! Un artista del Off road !!
Només em faltava aquest Dakar tant emocionant per animar-me més en la búsqueda de l'enduro...
Felicitats a en Marc Coma, gran pilot i millor persona !!
[img align=left]http://3.bp.blogspot.com/_DpqDBHJF5K0/T ... r-2010.jpg[/img]
Només em faltava aquest Dakar tant emocionant per animar-me més en la búsqueda de l'enduro...
Felicitats a en Marc Coma, gran pilot i millor persona !!
[img align=left]http://3.bp.blogspot.com/_DpqDBHJF5K0/T ... r-2010.jpg[/img]
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Marc Coma Campió Dakar 2011 !!
Si senyor, enhorabona campió !
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Enhorabona al Marc ....i a la Laia!!!
Heu vist com plorava al final de l'etapa d'avui??? :lol:

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Enhorabona Marc i Laia !!! :Saltant :Saltant :Saltant
En Coma s'ho mereix, i més desprès de la put*** k li va fer l'any passat el seu "company" andorrà :enfaduu :enfaduu :enfaduu
V'sss
GeSus
En Coma s'ho mereix, i més desprès de la put*** k li va fer l'any passat el seu "company" andorrà :enfaduu :enfaduu :enfaduu
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 16, 2011 5:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Si que l'he vista com plorava ja pod estar orgullossa la Laia... (la mutiple campiona mundial de trial s'ha consagrat campiona de la categoria femenina al Dakar 2011...!)Enhorabona al Marc ....i a la Laia!!!
Felicitats al Tricampiò Marc Coma i a la Laia Campiona Categoria femenina Dakar 2011
:bow

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
NO tant sols el Marc, la Laia també ha guanyat en la seva primera participació la categoria femenina!!!!!!!!!!111
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Si, felicitats als campions!
[quote user="Jesus GS" post="153621"] ..... desprès de la put*** k li va fer l'any passat el seu "company" andorrà :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
home, el Despres no és mal tiu...., ell surt a guanyar...., i les penalitzacions les posa l’organització.
Aquest dies també he escoltat per la TV que ktm i volkswagen no defensava segons quins pilots....., mes faltaria, la cursa ja es prou avorrida ( poden guanyar 4... ) , com per a sobre posar ordres dins l’equip....
[quote user="Jesus GS" post="153621"] ..... desprès de la put*** k li va fer l'any passat el seu "company" andorrà :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
home, el Despres no és mal tiu...., ell surt a guanyar...., i les penalitzacions les posa l’organització.
Aquest dies també he escoltat per la TV que ktm i volkswagen no defensava segons quins pilots....., mes faltaria, la cursa ja es prou avorrida ( poden guanyar 4... ) , com per a sobre posar ordres dins l’equip....
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Steelman" post="153689"]NO tant sols el Marc, la Laia també ha guanyat en la seva primera participació la categoria femenina!!!!!!!!!!111[/quote]
Home no li vull treure merits, peró les altres concursants, no tenien les mateixes condicions, l'altre dia vaig alucinar amb la bombolla on l'aire es depurat al 100%, i li fan sesions de fisio cada dia... per no parlar de l'ajuda del Arcarons, que sempre estava al darrera seu...
En fi que esta molt bé que hagi guanyat... peró no cal perdre la objectivitat.
Home no li vull treure merits, peró les altres concursants, no tenien les mateixes condicions, l'altre dia vaig alucinar amb la bombolla on l'aire es depurat al 100%, i li fan sesions de fisio cada dia... per no parlar de l'ajuda del Arcarons, que sempre estava al darrera seu...
En fi que esta molt bé que hagi guanyat... peró no cal perdre la objectivitat.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ride" post="153755"][quote user="Steelman" post="153689"]NO tant sols el Marc, la Laia també ha guanyat en la seva primera participació la categoria femenina!!!!!!!!!!111[/quote]
En fi que esta molt bé que hagi guanyat... peró no cal perdre la objectivitat.[/quote]
Obviament l'equip d'Arcarons és professional al 100% i han de cuidar els pilots per les etapes maratonianes. Tu o jo veuriem si acabariem, i mira que estem forts. :lol:
Parlant de la Laia; ningú va observar que pilotava la moto com si fós una de trial? :shock: Suposo que l'Arcarons va veure que al pujar les dunes, voi dreta, quan arribava a la cresta treia el peu. Voi dreta! :shock: Aviam si practica una mica més d'enduro i l'any que ve lluita per estar entre els 10 primers de la general.
En fi que esta molt bé que hagi guanyat... peró no cal perdre la objectivitat.[/quote]
Obviament l'equip d'Arcarons és professional al 100% i han de cuidar els pilots per les etapes maratonianes. Tu o jo veuriem si acabariem, i mira que estem forts. :lol:
Parlant de la Laia; ningú va observar que pilotava la moto com si fós una de trial? :shock: Suposo que l'Arcarons va veure que al pujar les dunes, voi dreta, quan arribava a la cresta treia el peu. Voi dreta! :shock: Aviam si practica una mica més d'enduro i l'any que ve lluita per estar entre els 10 primers de la general.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Ride" post="153755"][quote user="Steelman" post="153689"]NO tant sols el Marc, la Laia també ha guanyat en la seva primera participació la categoria femenina!!!!!!!!!!111[/quote]
l'unica objectivitat es que ha guanyat i amb aixo ni ha prou,nosaltres no pensariem en acavar el Dakar sencer no,pensariem en acavar el proleg del primer dia,pensant que es el seu primer Dakar,demostra lo entrenada que esta i lo be que ha treballat per ser on es.....FELICITATS LAIA.
l'unica objectivitat es que ha guanyat i amb aixo ni ha prou,nosaltres no pensariem en acavar el Dakar sencer no,pensariem en acavar el proleg del primer dia,pensant que es el seu primer Dakar,demostra lo entrenada que esta i lo be que ha treballat per ser on es.....FELICITATS LAIA.
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
norawona MARC i LAIA!
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Jo també felicito a la Laia però, sembla clar que ella éra -de llarg- la més ben preparada.
Per cert, em de suposar que la suissa no éra la seva única rival. N'hi hauría alguna més, no? Acabar primera de dos...
Per cert, em de suposar que la suissa no éra la seva única rival. N'hi hauría alguna més, no? Acabar primera de dos...
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
AQUI DEIXO UN PARELL DE VIDEOS DE LA REBUDA A EN MARC COMA
DISFRUTE-HO!
DISFRUTE-HO!