NOVES TRIUMPH ANTI BMW ?????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

NOVES TRIUMPH ANTI BMW ?????

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 01, 2011 7:08 pm

De moment segur que BMW té alguna cosa(s) guardada(s)....per quan convingui.( mentre tinguis bona venda no canviis l´aparador )

Triumph está a punt de treure una nova Tiger 1200 ? de tres cilindres i cardan

http://hellforleathermagazine.com/2010/ ... iger-1200/

també té a punt una nova Triumph Sprint també amb cardán i " copia " ( al menys el prototip ) de la BMW K1600 GT´s amb la meitat de cilindres ( i de preu ?? )

Imatge
Imatge

La veritat es que m´agradaria veure l´ambient que es respira a Can BMW , amb l´atrevida que està Triumph, li afusellen la BMW GS 800 amb la nova Tiger 800 , al mateix preu i amb un cilindre de regal, ara aquestes dues motos tan Beemeuvitzades . i altres amenaces i tota la seva artilleria enfocada cap a Berlin.

Els alemanys están /( segur ) verdaderament emprenyats amb els anglesos que juguen amb les seves mateixes armes i fins ara terreny exclusiu de les seu exèrcit, una vegada vençudes les tropes japoneses.

Senyors, la 3º. guerra mundial, ha començat, de moment guanyen els Panzers,, però els anglesos están preparant un bon desembarcament .

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 01, 2011 8:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: NOVES TRIUMPH ANTI BMW ?????

Entrada Autor: Trencaferro » dt. feb. 01, 2011 7:31 pm

La veritat és que si que estan apretant a les BMW's, però tampoc crec que li siguin una competència tant directe.
Penso que cada marca, per les seves característques, pros i contres, tenen el seu públic, potser ho compararia una miqueta com els Alfaromeo i alguna marca alemana, uns son més passionals i els compres per exclusibitat i disseny, i l'altre potser és una compra més tradicional i "racional".

P.D. I que consti, que jo, tant amb motos com amb cotxes alemanys, si no tenen el motor Boxer, o més de 8 cilindres en V, no els vull ni veure!
Uix, però si la meva no el porta.... ;)
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 01, 2011 7:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. feb. 01, 2011 7:38 pm

M'agrada molt, però molt. S'assembla a la Pan però deu ser més evolucionada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 01, 2011 8:22 pm

Triumph està treient i treurà al mercat motos moooooolt interesants.

La nova Sprint es veu molt ben aconseguida, tot i que és una còpia de la GT + la RT. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 01, 2011 10:04 pm

quan algu fa alguna cosa pensant en copiar li surt malament,Triumph no ha de copiar res,tenen unes motos ben macas i de qualitat per fer el seu cami,sens dubte que sempre la competencia fa que els productes d'una i altre marca baixin millorant,ara un client de BMW no crec que compri Triumph i menys de GT.
Imatge

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dt. feb. 01, 2011 11:49 pm

Deuni do si que s'assemblen molt si.... bon comentari el de la guerra ;) :lol:

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dg. feb. 06, 2011 1:34 pm

Buffff... sí que s'assemblen, sí! Massa i tot! :eyes
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 07, 2011 12:27 pm

Si que són molt semblants.
Es una llastima, per que triumph porta uns anys que esta treient motos molt fermes. Mecanimcanet pocs problemes, esteticament maques (tot i que es subjectiu), i un preu força ajustat per el que les "grans" marques (honda,Bmw,yamaha) estan posant últimament.

Crec que Triumph ja fa be de treure aquests estils de motos pero...no cal anar a copiar tant ;)
Ex ...moltes coses

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. feb. 07, 2011 7:48 pm

És cert que s'assemblen massa, però el mercat que va mirar Triumph en els seus inicis eren una porció de BMW també. Eren bastant "grans" per atreure els clients alemanys, segons deien. La que anomeneu sprint crec que en realitat és la successora de la Trophy que en 900 i 1200 ja era una opció turística molt interessant en el seu moment (llàstima que no duia cardan). Suposo que en el moment que van deixar de produir-la era ja "obsoleta" i no tenien "efectius" per remodelarla del tot...però hi havia força gent esperant la substituta que van deixar en mans de l'Sprint ST però que era ja massa "esportiva".

Tot això ho vaig mamar força i a www.elclubtriumph.com hi ha un fil al foro especific pels irreductibles usuaris de Trophys...suposo que ara deuen estar contents, però un parell de llums més característics com els tipus "jaguar" que duien les velles li donarien un toc més personal.

Imatge
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. feb. 07, 2011 11:13 pm

Doncs desde que divendres vaig anar a veure la Tiger 800, cada cop m'agraden mes....i la 1050 impressionant !!! I ara fan motos que s'assemblen a les BMW? doncs mira...

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » ds. feb. 12, 2011 6:30 pm

Està clar que son una copia (sobre tot les Tiger). El segment de mercat ja está fet, les GS en si son una marca, un concepte d'estil de moto (d'anar amb moto) molt exitos. Les BMW GS es compren, no es venen. Jo no vaig mirar res mes, nomes GS (encara que siguin de 2ona ma).

¿Perquè inventar un nou concepte de moto, un nou segment? Triumph te clar on hi ha mercat i quines motos agradan i quin public les compra. Ara be, el probleme es que (crec jo) BMW i les GS ja son una religió (com les Harley`s), i amb fidels feligresos como jo...es dificil que em miri d'altres. BMW no son tontos, fa anys que hi son. Treuran la GS d'aigua, algo mes de cavalls, una estètica renovada, i el preu el tocaran nomes si fa falta.

Per cert, alguna info. nova del Boxer d'aigua que ja diuen que tenen?

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 12, 2011 6:42 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="157392"]

Per cert, alguna info. nova del Boxer d'aigua que ja diuen que tenen?[/quote]

En aquest fil en parlem.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©