Llocs D'interes Que No Es Poden Deixar De Veure Al Marroc.
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Llocs D'interes Que No Es Poden Deixar De Veure Al Marroc.
Hola, com ja va apuntar en un altre post en GandalfGS, estem posant fil a l'agulla per fer una ruta per el Marroc la primera setmana d'Abril. Nosaltres som uns aprenents, no hi hem estat cap cop, però sé de bona font que aquí hi ha gent que hi ha estat més d'un cop, i voldria que em diguessiu quins llocs son per vosaltres els que no deixarieu de visitar o passar, incloc aqui pistes maques, o ports de muntanya que valguin la pena l'esforç de passar-hi per alguna particularitat especial, a veure si amb les vostres respostes fem una collita prou amplia per confeccionar una ruta de 6 o 7 dies fifty-fifty asfalt-terra.
I per si no demano prou... em podrieu dir on us vàreu allotjar i quines impresions en van quedar. Personalment es un dels punts que em fa una mica més de "yuyu" per el tema de la seguretat de les motos.
Gràcies per l'esforç de llegir i/o contestar!
I per si no demano prou... em podrieu dir on us vàreu allotjar i quines impresions en van quedar. Personalment es un dels punts que em fa una mica més de "yuyu" per el tema de la seguretat de les motos.
Gràcies per l'esforç de llegir i/o contestar!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Llocs D'interes Que No Es Poden Deixar De Veure Al Marro
650X, d'entrada dona un cop d'ull a les diverses cròniques que trobaràs a »»»» Cròniques de Viatges «««« i segur que hi trobes força informació i llocs per començar a perfilar la ruta que volgeu fer.
Veuràs que les rutes que hi ha son prou diferents i abracen gairebé tot el territori marroquí.
Allotjament: no té cap problema, trobareu força llocs de diferents categories i preus. Per menjar tampoc heu de patir, es menja molt bé (tagines, cus-cus, xai, ...).
La seguretat de les motos: a les grans ciutats és millor buscar algun aparcament guardat per la nit, de fet als hotels de les ciutat hi ha el guarda de nit i pots aparcar sobre la vorera al davant de l'hotel i el mateix porter us les vigilarà.
A "pagès" tot és més tranquil ;)
Veuràs que les rutes que hi ha son prou diferents i abracen gairebé tot el territori marroquí.
Allotjament: no té cap problema, trobareu força llocs de diferents categories i preus. Per menjar tampoc heu de patir, es menja molt bé (tagines, cus-cus, xai, ...).
La seguretat de les motos: a les grans ciutats és millor buscar algun aparcament guardat per la nit, de fet als hotels de les ciutat hi ha el guarda de nit i pots aparcar sobre la vorera al davant de l'hotel i el mateix porter us les vigilarà.
A "pagès" tot és més tranquil ;)
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Si, ja he passat per la secció de viatges i n'he llegit una bona pila, i no només d'aquest forum... però quan demanava que algú em poses algun lloc especial, em referia a llocs que als qui hi han estat els hi hagi agradat molt o senzillament que hi tornarien, es senzillament perque soms concients que no podem veure-ho tot i a la força s'ha de fer una llista de prioritats. I qui millor per aconsellar que els que hi han estat?
Salut!
Salut!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Triar llocs en concret es dificil eh :(
Jo sempre el que faig es llegir moltes croniques i fer una seleccio
Jo sempre el que faig es llegir moltes croniques i fer una seleccio
Ex ...moltes coses
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ostres 650X, que difícil és aquesta qüestió, el que per un és un molt bon lloc no vol dir que a un altre li agradi.
Et recomano la guia Lonely Planet, en ell trobaràs molta informació dels llocs més populars del Marroc.
En funció de la ruta que feu podeu visitar unes o altres coses...
Chefchaouen: O be a l'anada o la tornada, segur que hi passeu aprop, molt maco.
Gorges del Todra i Dades, un bon punt d'inici o final per fer unes molt bones pistes.
Gran Erg Chevi, Merzouga on hi ha la gran duna.
Imilchil poble de muntanya molt autèntic
Cascades de Ouzud...val la pena
Els colls du Tizi Tiicka i de Tizi-N-Test
...i com a ciutats Marrakech
També hi ha la zona de Zagora però no la conec.
Però en 8 dies haureu de fer una bona tria...o sigui que ja podeu anar pensant quan serà la segona vegada que baixeu.
Salut...a per cert et dec gairebé 3€ ;)
Et recomano la guia Lonely Planet, en ell trobaràs molta informació dels llocs més populars del Marroc.
En funció de la ruta que feu podeu visitar unes o altres coses...
Chefchaouen: O be a l'anada o la tornada, segur que hi passeu aprop, molt maco.
Gorges del Todra i Dades, un bon punt d'inici o final per fer unes molt bones pistes.
Gran Erg Chevi, Merzouga on hi ha la gran duna.
Imilchil poble de muntanya molt autèntic
Cascades de Ouzud...val la pena
Els colls du Tizi Tiicka i de Tizi-N-Test
...i com a ciutats Marrakech
També hi ha la zona de Zagora però no la conec.
Però en 8 dies haureu de fer una bona tria...o sigui que ja podeu anar pensant quan serà la segona vegada que baixeu.
Salut...a per cert et dec gairebé 3€ ;)
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Avui hem fet reunió de viatge ...birres... ja hem insinuat com seria el viatge, esperem poder penjar alguna cosa que s'hi asembli d'aqui poc per que pogueu opinar. Encara que sembli cursi la vostra opinió per mi val molt més que una guia...tothom sap que moltes guies son fetes desde davant un ordinador... :D Les vostres opinions també... però es diferent... :D
salut
PD: No hem deus res...segur que ho vas comptar malament ;)
salut
PD: No hem deus res...segur que ho vas comptar malament ;)