Motos més venudes a Espanya durant el 2010

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: Motos Més Venudes A Espanya Durant El 2010

Entrada Autor: JordiTrident » ds. feb. 05, 2011 3:40 pm

[quote user="Randy-650" post="156110"][quote user="JordiTrident" post="156106"]al la posició 89 hi a la GSX 650 F...això no és una Bandit?[/quote]

No. La Bandit és aquesta:

La N:

Imatge

La S:

Imatge

I la GSX-F és aquesta:

Imatge[/quote]

OK, RAndy...si això jo ja ho tenia clar però em referia una mica a l'observació que fa en Monxu:

[quote user="Monxu" post="156145"]
Referent a la GSX 650 F diria que no és més que una bandit totalment carenada pel que tinc entès, de fet si us fixeu bé amb el dipòsit i el xassis son idèntics, com el tub d'escapament i altres detalls.[/quote]

Jo crec que de Bandits (tot i ser una excelent compra relació qualitat-preu) tampoc se'n venen tantes i que de fet ha estat "substituida" per aquesta GSX-F...pq per mi la Bandit autèntica sempre serà la N, sense carenat vaja...

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Motos Més Venudes A Espanya Durant El 2010

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 05, 2011 3:48 pm

[quote user="JordiTrident" post="156235"]

Jo crec que de Bandits (tot i ser una excelent compra relació qualitat-preu) tampoc se'n venen tantes i que de fet ha estat "substituida" per aquesta GSX-F...pq per mi la Bandit autèntica sempre serà la N, sense carenat vaja...

salut i kms[/quote]

Correcte, la GSX F és una Bandit carenada, sols canvia el manillar i que té guanteres al carenat. I efectivament, se'n venen ara per ara més de GSX F que no pas de Bandit. Jo perquè no la feien la GSX F quan vaig comprar la meva, si no... :D

També et dono la raó en què l'autèntica i original Bandit és la del far rodó sense carenat. El nou disseny no triomfa, ha perdut l'esperit original.

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”