PREGUNTA SOBRE NEUMATICS

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

PREGUNTA SOBRE NEUMATICS

Entrada Autor: Rutilo » dj. març 29, 2007 10:33 pm

Bueeennnaaassss.....

Ben aviat tindre que cambiar els neumatics de la Pan€..

Pregunta...

¿Algu del foro ha probat els BT 021?
Si es aixi.
¿Quina opinio tens del neumatics BT 021?

Gracies, adeuuu

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. març 29, 2007 11:08 pm

No sé si la informació que et donaré és correcte però és la que jo tinc.

Els BT van molt bé per velocitats altes, el millors per la Pan per fer mototurisme son els Metzeler.

V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. març 29, 2007 11:11 pm

Bones!!!

No se ben bé com són aquests BT21, a la Deauvillina li he posat sempre els BT20 i van molt bé, això si, ves al tanto que la duració no és el seu fort.

Em van comentar al taller dels BT45, que tenen la franja del centre amb més duressa per a aguantar més kms al fer tirades rectes. No els he provat!

Fins aviat!
Imatge

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Rubenmlll » dl. abr. 30, 2007 8:06 pm

Bones, jo tambe tinc certs dubtes sobre els neumatics de la meva GSR 600

Els Neumatics ja els vaig cambiar una vegada, i ara els haig de tornar a cambiar. Nomes hem duren uns 6000 km, i costen uns 240 € (nomes de darrere). Ara els tinc que cambiar un altre cop, i aquesta vegada els 2, i m'agradaria trobar una solucio, perque aixo es la ruina.... El que els hi pasa suposu que es el que pasa amb la majoria i esque como vas mes estona en vertical, el neumatic es gasta molt rapid del mig...

Els Neumatics que porto ara son uns bridgestone Battlax BT-014.
Afegeixo link directe: http://www.bridgestone.es/bfe/v/index.j ... 01a10aRCRD

He preguntat, i m'han recomanat que utilitzi al davant el mateix que tenia, i al darrere que li fiqui un bridgestone Battlax BT-020.
Afeigeixo link directe:
http://www.bridgestone.es/bfe/v/index.j ... 001973RCRD

Vosaltres que penseu?? Quins neumatics hem recomanarieu??

Gracies i Vvvv'ss per tots

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 30, 2007 8:13 pm

Els BT-014 es pot dir que son uns SPORT-turisme, però sobretot sport. Portes un tipus de conducció esportiva tu, oi? Acceleres fort, frenes, tombes.....¿si? el teu moto serveix per fer això, però es clar, els pneumàtics ho noten.

Jo de tu miraria els nous BT-021, la veritat. Crec que en el teu moto han d'anar de pel.licula.

Truca a SAS PNEUMÀTICS. carretera de Martorell a Piera, i pregunta preus del BT-021.

93.775.14.96

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ruc.i.ruca.ts
Presentats
Entrades: 111
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Pregunta sobre pneumàtics

Entrada Autor: ruc.i.ruca.ts » dt. maig 01, 2007 11:27 am

Rubenmlll ha escrit:Bones, jo tambe tinc certs dubtes sobre els neumatics de la meva GSR 600

Els Neumatics que porto ara son uns bridgestone Battlax BT-014.
Afegeixo link directe: http://www.bridgestone.es/bfe/v/index.j ... 01a10aRCRD

He preguntat, i m'han recomanat que utilitzi al davant el mateix que tenia, i al darrere que li fiqui un bridgestone Battlax BT-020.
Afeigeixo link directe:
http://www.bridgestone.es/bfe/v/index.j ... 001973RCRD

Hola Rubenmlll
Nosaltres vam haver de canviar el del darrere (BT-014 que venien de sèrie amb la GSR600) amb 6000 km (inclosos els del rodatge, amb conducció molt tranquil·la).
Ens va fer com uns "regalims" (com el que queda quan fas servir una goma d'esborrar).
Vam escriure al solo moto 30 i ens van contestar que no era normal i que havíem de contactar amb el fabricant (no només per un tema econòmic, sinó de seguretat).
Pots llegir la carta i la resposta a la revista d'aquest mes (nº 291).
Ara, tocarà canviar-los de nou tots dos (el de davant amb 12.000 i el del darrere amb 6.000) i segurament no seran BG (que tampoc no ens van anar massa bé quan teníem l'altra moto). Però encara no tenim molt clar què hi posarem... possiblement provarem alguna goma no tan tova... tot i que encara l'hi estem donant voltes a l'olla...
Els BT-020 que dius, els vam provar un cop amb la GSXR750 i ens van anar de p**a pena per tombar... (fins i tot ens va donar algun ensurt!) és clar que si només vas per l'autopasta t'aniran de conya...
Ens sap molt greu, però estem agafant mania als BG... només ens han sortit pegues (amb els 3 jocs de pneumàtics que hem provat)... però és tan sols una opinió/sensació personal...

Només amb 4.500 km (la meitat, els del rodatge)
Imatge
Carles i Lídia

No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...
Imatge

Rubenmlll
Presentats

Entrada Autor: Rubenmlll » dt. maig 01, 2007 11:30 pm

Bones, els neumatics nous que m'heu comentat, els Battlax BT-021. algu els ha provat??? El que vuy es que els neumatics hem durin força (uns 12000 km, i no 6000 com els d'ara), pero tambe que no vagi a la primera curva a terra.

Se que hi han alguns que tenen la part central d'una goma mes dura, i les laterals d'una mes toba, pero no se quins son...

Vosaltres que farieu?? Esta clar que el primer es la seguretat, pero tampoc cal arruinar-se.....

VVVVV'sssss i gracies per l'ajuda.

Rubenmlll
Presentats

Entrada Autor: Rubenmlll » dc. maig 02, 2007 8:53 pm

Per cert, quan hem decidexi, que espero k sigui aviat :D , tinc pensat anar a Andorra a cambiar-me els neumatics. Algú hem pot recomanar algun lloc d'allí????? Jo havia pensat en el motocard, que gairebe tot el que tinc o he comprat alli.

Vsssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2007 9:01 pm

Rubenmlll ha escrit: Se que hi han alguns que tenen la part central d'una goma mes dura, i les laterals d'una mes toba, pero no se quins son...

Tots els pneumàtics sport-turisme moderns porten una banda central amb un compost més dur que als cantons, per garantir un quilometratge més llarg.

I ullet amb canviar els pneumàtics a Andorra. Se d'un parell de casos que a la aduana ja els esperaven la Policia Nacional perquè el mateix taller havia avisat. :evil:

Fes-me cas, jove, i truca a SAS Pneumàtics. ¿Si? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Rubenmlll
Presentats

Entrada Autor: Rubenmlll » dj. maig 03, 2007 5:02 pm

Perfecte Randy-650, he trucat tal com hem vas dir a SAS Pneumàtics, i m'han donat millor preu inclús que a Andorra. Aveure si un dia d'aquests no plou.... i hi vaig.

Moltes gracies

VVVVVV'sssss

Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » dj. maig 03, 2007 11:41 pm

Jo a la K porto els Metzeler Z6. Senzillament INCREIBLES tant en sec com SOBRETOT en moll. No he portat mai uns "gomàtics" tant excelents com aquests. us asseguro que amb la K se li pot trobar el límit fins i tot a un mateix, doncs els Z6 mai, MAI, m'han donat cap intent d'ensurt. Amb conducció molt ràpida (molt, molt ràpida) són espectaculars.
Acabo d'arribar d'un viatge per França, Suissa, Alemanya, Liechenstein, Austria, Italia etc. per tota mena de carreteres i condicions i n'estic enamorat (dels països i dels gomàtics)
Jumperracing!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”