TV3 Hauria D'agafar MotoGP
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
TV3 Hauria D'agafar MotoGP
Què en penseu?
Que penseu de TVE en MotoGP, l'Ernest Riveras i la seva espanyolitis?...
Crec que TV3 seria molt mes professional, amb menys partidisme i no tan obtusa...
No soc un gran defensor de TV3, pero per sobre de les altres, si... (amb permis del 33 i de la 2, es clar...)
MotoGP a TV3... o al menys, a Eurosport unaltra vegada... es podia digerir millor
Haurem d'aguantar en Riveras & Co (amb perdó de l'Alex).. unaltre any?
Quin martiriiiiiiii :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Que penseu de TVE en MotoGP, l'Ernest Riveras i la seva espanyolitis?...
Crec que TV3 seria molt mes professional, amb menys partidisme i no tan obtusa...
No soc un gran defensor de TV3, pero per sobre de les altres, si... (amb permis del 33 i de la 2, es clar...)
MotoGP a TV3... o al menys, a Eurosport unaltra vegada... es podia digerir millor
Haurem d'aguantar en Riveras & Co (amb perdó de l'Alex).. unaltre any?
Quin martiriiiiiiii :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: TV3 Hauria D'agafar MotoGP
Hem sembla que aquest es l'ultim any de contracte, i si no recodo malament hi havia una cadena d'ambit espanyol, estava interessada, T5 o cuatro....
-
- Presentats
Doncs seria passar del purgatori a l'infern...
MotoGP a TV3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. o Eurosport.
Siusplau... :tremolant :tremolant
MotoGP a TV3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. o Eurosport.
Siusplau... :tremolant :tremolant
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
-
- Presentats
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

AAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Doncs ja se que hem duran els reis del 2012, una parabolica i el eurosport
-
- Presentats
BRUM-BRUM... NO HO FAN PER EUROSPORT...
Han venut els drets a televisions privades... i Eurosport no ho te!!
A Eurosport nomes podem gaudir de SBK...
O sia que... a veure curses amb la veu en OFF... perque els comentaris de la basura de Tele5... si heu vist la Formula 1 alguna vegada amb ells es per agafar diarrea... i nomes hi ha l'Alonso...
no et dic res amb les motos, que esta ple de catalans... i algun espanyol... Lamarequemvaparirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu

O sia que... a veure curses amb la veu en OFF... perque els comentaris de la basura de Tele5... si heu vist la Formula 1 alguna vegada amb ells es per agafar diarrea... i nomes hi ha l'Alonso...
no et dic res amb les motos, que esta ple de catalans... i algun espanyol... Lamarequemvaparirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Fjodor" post="155984"]BRUM-BRUM... NO HO FAN PER EUROSPORT...
[/quote]
no fotem!!!!!!!!!!
Pos hem paso a LASCORZ!!!!! renoi estem cardats

no fotem!!!!!!!!!!
Pos hem paso a LASCORZ!!!!! renoi estem cardats
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Amb l'afició i els bons resultats de les motos que hi ha aquí, no entenc aquesta obssessió de tv3 per la F1. No será pas pels "bons" resultats d'en De la rosa o de l'Alguersuari...
Que consti que no hi entenc rès de cotxes... Només és per donar "ambientillo".
Que consti que no hi entenc rès de cotxes... Només és per donar "ambientillo".
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Estaria bé que TV3 tingues els drets pero......
Creiu que amb la crisi que esta queient seria normal que una televisió pública pagues un dineral per els drets televisius de MOTOGP???
Crec que aquests dinerals l´han de pagar les TV privades i no les públiques, només es una opinió.
PD: amb tot, i tant que preferiria que fos TV3 i no TVE la que tingues els drets
Creiu que amb la crisi que esta queient seria normal que una televisió pública pagues un dineral per els drets televisius de MOTOGP???
Crec que aquests dinerals l´han de pagar les TV privades i no les públiques, només es una opinió.
PD: amb tot, i tant que preferiria que fos TV3 i no TVE la que tingues els drets
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ieie" post="156061"]Amb l'afició i els bons resultats de les motos que hi ha aquí, no entenc aquesta obssessió de tv3 per la F1. No será pas pels "bons" resultats d'en De la rosa o de l'Alguersuari...
Que consti que no hi entenc rès de cotxes... Només és per donar "ambientillo".[/quote]
L'explicació és molt fàcil: la quota de share a la F1 és de l'ordre del 10%, i el de les motos no arriba al 5%, apart que els anuncis publicitaris són mooolt més cars en una retransmisió de F1 que no pas en una del Mundial de MotoGP.
La pela és la pela....
Que consti que no hi entenc rès de cotxes... Només és per donar "ambientillo".[/quote]
L'explicació és molt fàcil: la quota de share a la F1 és de l'ordre del 10%, i el de les motos no arriba al 5%, apart que els anuncis publicitaris són mooolt més cars en una retransmisió de F1 que no pas en una del Mundial de MotoGP.
La pela és la pela....

-
- Presentats
Sí,sí randy però -precissament en els temps que estem- no deu ser el mateix aconsseguir la F1 i mantenir el nivell pressupostari que exigeix (i, obviament, demanar als patrocinadors que paguin més) que fer.ho per les motos.
A més a més, les motos et garanteixen bons resultats esportius, en totes les categories!!!
Tant refregar.nos per la cara lo de: "la teva" i resulta que em de suportar al fatxenda de l'Alonso en lloc de les curses guanyades per en Cervantes, en Marquez, en Checa, la Laia, en Toni Bou, en Mena, l'Elías, segueixo?
Costa de lligar l'"orgullo patrio" de l'Alonso amb el que significa TV3 pel país.
Ep, és que jo penso!
A més a més, les motos et garanteixen bons resultats esportius, en totes les categories!!!
Tant refregar.nos per la cara lo de: "la teva" i resulta que em de suportar al fatxenda de l'Alonso en lloc de les curses guanyades per en Cervantes, en Marquez, en Checa, la Laia, en Toni Bou, en Mena, l'Elías, segueixo?
Costa de lligar l'"orgullo patrio" de l'Alonso amb el que significa TV3 pel país.
Ep, és que jo penso!
-
- Presentats
ES que fins que els catalans no actuem com hem d'actuar no serem mai res en res...
Jo ho tinc molt clar, enlloc de passejar senyeres a'haurien de passejar estelades.
I qui no ho tingui clar es que no te res a fer.
Estic fart de ser "autonomia"
(Ep, també es el que jo penso)
Salut!
Jo ho tinc molt clar, enlloc de passejar senyeres a'haurien de passejar estelades.
I qui no ho tingui clar es que no te res a fer.
Estic fart de ser "autonomia"
(Ep, també es el que jo penso)
Salut!
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Jo, si de comentarista m'hi posen en DENNIS NOYES miro el canal que faci falta ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
és el més gran, l'ùnic que aporta informació interessant de veritat...els que vau llegir solomotos o motociclismos antics buesqueu qualsevol prova d'una moto escrita per ell i compareu amb la merda actual de les revistes.
salut i kms
és el més gran, l'ùnic que aporta informació interessant de veritat...els que vau llegir solomotos o motociclismos antics buesqueu qualsevol prova d'una moto escrita per ell i compareu amb la merda actual de les revistes.
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
-
- Presentats
Dubto si estic més d'acord amb en fjodor o amb en jorditrident. De fet, tots dos teníu raó.
De totes maneres, per més catalans que siguin -en Riveras i en Crivillé- són dos comentaristes dolents de collons. En Ricard Jové també va ser.hi i éra molt més bó que ells. Ep, per mi.
De totes maneres, per més catalans que siguin -en Riveras i en Crivillé- són dos comentaristes dolents de collons. En Ricard Jové també va ser.hi i éra molt més bó que ells. Ep, per mi.
-
- Presentats
Bon dia!
Per a mi tambe. L'altre dia vaig estar amb en Ricard a la presentacio del pilot Maverick Viñales a Roses, que correra el mundial de 125. Es un bon tipus. I en sap una estona. :razz:
El que VULL de totes totes es no sentir l'inepte absurdestadista (i coses que em callo) d'en Riveras. :enfadat :enfadat Estic fart dels seus comentaris pro-Lorenzo (parcialitat).. i, sobretot, sobretot... el seu "españolismo"...
A qui collons l'importa que España faci 3 setmanes i mitja que cap pilot ha deixat la roda de darrera 3 mm més a la dreta, i que això no passava des del 1975... mireu, no puc amb ell. :enfaduu :enfaduu
Si TVE no aposta per la professionalitat i el rigor estan demostrant el que son com a país i el que fan amb nosaltres... tot es un reflexe de la realitat. Sr. Riveras, MARXI, SI US PLAU... o millor encara... FOTEU-LO FORA, SI US PLAU.
Recordeu la canço "dale caña, dale caña... este titulo es para España"... :eyes :eyes :eyes
LAMENTABLE, PATÈTIC i INADMISSIBLE... que són, olimpiades per països o curses de pilots i equips... es que hi han coses que se m'escapen del meu cervellet de puça...
VISCA DENNIS NOYES!!!!!!!! :D :D
si, el segueixo des dels seus articles a Solo Moto i Motociclismo (Cinta americana)... i a la tele es l'unic que diu coses interessants...
Em sorpren l'Alex el poc que es mulla i la timidesa a l'hora de definir-se... sembla, a vegades, que no hagi estat mai en un circuit... :halfcry :halfcry
Va, Àlex, home! sigues més com tu ets... no et deixis comprar per TVE ni per en Riveras... parla com un profesional... deixeu estar ja el que es "correcte"... les curses son passió, no raó. Fins quan? :crys :crys
Arf... arf... com m'ha sortit aquest post... :evil:
I si van a caure a Tele5... no us dic, amics, que veurem rojigualdas sobreimpressionades a la pantalla durant tota la cursa... i aniran acompanyades de l'himne dels espanyols (això si, ENVIA BAUTISTA al 17995 para recibir una foto de tu piloto español favorito para tu movil) :oops:
VAJA MERDA, ENS ENVOLTA LA MÉS ABSOLUTA DE LES VULGARITATS... :enfadat :enfadat :enfadat
Salut i que tingueu bon dia!!
Per a mi tambe. L'altre dia vaig estar amb en Ricard a la presentacio del pilot Maverick Viñales a Roses, que correra el mundial de 125. Es un bon tipus. I en sap una estona. :razz:
El que VULL de totes totes es no sentir l'inepte absurdestadista (i coses que em callo) d'en Riveras. :enfadat :enfadat Estic fart dels seus comentaris pro-Lorenzo (parcialitat).. i, sobretot, sobretot... el seu "españolismo"...
A qui collons l'importa que España faci 3 setmanes i mitja que cap pilot ha deixat la roda de darrera 3 mm més a la dreta, i que això no passava des del 1975... mireu, no puc amb ell. :enfaduu :enfaduu
Si TVE no aposta per la professionalitat i el rigor estan demostrant el que son com a país i el que fan amb nosaltres... tot es un reflexe de la realitat. Sr. Riveras, MARXI, SI US PLAU... o millor encara... FOTEU-LO FORA, SI US PLAU.
Recordeu la canço "dale caña, dale caña... este titulo es para España"... :eyes :eyes :eyes
LAMENTABLE, PATÈTIC i INADMISSIBLE... que són, olimpiades per països o curses de pilots i equips... es que hi han coses que se m'escapen del meu cervellet de puça...
VISCA DENNIS NOYES!!!!!!!! :D :D
si, el segueixo des dels seus articles a Solo Moto i Motociclismo (Cinta americana)... i a la tele es l'unic que diu coses interessants...
Em sorpren l'Alex el poc que es mulla i la timidesa a l'hora de definir-se... sembla, a vegades, que no hagi estat mai en un circuit... :halfcry :halfcry
Va, Àlex, home! sigues més com tu ets... no et deixis comprar per TVE ni per en Riveras... parla com un profesional... deixeu estar ja el que es "correcte"... les curses son passió, no raó. Fins quan? :crys :crys
Arf... arf... com m'ha sortit aquest post... :evil:
I si van a caure a Tele5... no us dic, amics, que veurem rojigualdas sobreimpressionades a la pantalla durant tota la cursa... i aniran acompanyades de l'himne dels espanyols (això si, ENVIA BAUTISTA al 17995 para recibir una foto de tu piloto español favorito para tu movil) :oops:
VAJA MERDA, ENS ENVOLTA LA MÉS ABSOLUTA DE LES VULGARITATS... :enfadat :enfadat :enfadat
Salut i que tingueu bon dia!!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 08, 2011 9:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
Si arribesin a tv3 els grans premis de motos, pecaríem del mateix que ells?
No ho se, no ho se... no ho tinc tant clar.
L'hòstia sería passejar l'estelada i sentir els segadors!
No ho se, no ho se... no ho tinc tant clar.
L'hòstia sería passejar l'estelada i sentir els segadors!
-
- Presentats
No es l'Hostia...
ES EL QUE HAURIA DE SER, I NOSALTRES HEM DE COMENÇAR A ACCEPTAR-HO COM A NORMAL.
El que és anormal és el que tenim ara.
Canvieu el xip!!!! que vivim enganyats en una farsa. :evil:

ES EL QUE HAURIA DE SER, I NOSALTRES HEM DE COMENÇAR A ACCEPTAR-HO COM A NORMAL.
El que és anormal és el que tenim ara.
Canvieu el xip!!!! que vivim enganyats en una farsa. :evil: