Canvi De Pneumàtics A La GS
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Canvi De Pneumàtics A La GS
[quote user="PEPI600" post="156184"]Ja estan muntats els Dunlop, només falta trobar temps per anar a provar-los :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Seguirem informant[/quote]
tinc un conegut que els porta i nomes parla be d'aquets pneumatics ,es bona marca ,ja explicaras ;) ;)
Seguirem informant[/quote]
tinc un conegut que els porta i nomes parla be d'aquets pneumatics ,es bona marca ,ja explicaras ;) ;)
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Ja estan una mica probades.... no espereu explicacions gaire técniques ehhh :oops: :oops: :oops:
Aquest matí cap a dos quarts de vuit he sortit a donar un vol, volia provar com anaven :roll: :roll: , els primers kilometres amb molt de "carinyo", doncs entre pneumàtics nous i la carretera molla a molts trams anava una mica acollonit. Després de 40 km de corbes ja he anat notant que la cosa anava força bé i he augmentat el ritme, amb temperatures de
,5º, la carretera molt humida i amb sal, en cap moment ha fet de marxar, l´unic però es que s´habien passat una mica amb la pressió de davant i es notava la roda de davant força nerviosa, un cop revisada he enfilat cap a casa sense problemes.
Esmorçar i altre cop cap a la moto, aquest cop amb paquet, el nano volia donar un vol, o sigui que no m´he pogut negar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Aquest ja he cargolat bastant més i realment s´agafen molt, i tombés molt ràpid, les he trobat molt agils, hi ha hagut un tram que només forçant les estriberes, la moto ja es ficava dins la corva, de moment després de 150 km els hi puc posar gairebé un 9 sobre 10, ara faltar saber amb pluja com funcionen :D :D :D
Ja seguirem informant
Aquest matí cap a dos quarts de vuit he sortit a donar un vol, volia provar com anaven :roll: :roll: , els primers kilometres amb molt de "carinyo", doncs entre pneumàtics nous i la carretera molla a molts trams anava una mica acollonit. Després de 40 km de corbes ja he anat notant que la cosa anava força bé i he augmentat el ritme, amb temperatures de

Esmorçar i altre cop cap a la moto, aquest cop amb paquet, el nano volia donar un vol, o sigui que no m´he pogut negar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Aquest ja he cargolat bastant més i realment s´agafen molt, i tombés molt ràpid, les he trobat molt agils, hi ha hagut un tram que només forçant les estriberes, la moto ja es ficava dins la corva, de moment després de 150 km els hi puc posar gairebé un 9 sobre 10, ara faltar saber amb pluja com funcionen :D :D :D
Ja seguirem informant

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per el que dius fan bona pinta...
Falta saber en mullat i en durabilitat com van.
Tb en trams "Off", com van?
Falta saber en mullat i en durabilitat com van.
Tb en trams "Off", com van?
Ex ...moltes coses
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="PEPI600" post="156305"]Ja estan una mica probades.... no espereu explicacions gaire técniques ehhh :oops: :oops: :oops:
,5º, la carretera molt humida i amb sal, en cap moment ha fet de marxar, l´unic però es que s´habien passat una mica amb la pressió de davant i es notava la roda de davant força nerviosa, un cop revisada he enfilat cap a casa sense problemes.
Ja seguirem informant[/quote]
Tinc curiositat per saber-ne més. Abans amb la F800 vaig passar del Metzeler original al Dunlop Sportmax Roadsmart i tot que duraven una mica menys donaven molt bones sensacions.
Ara amb la GS porto el Metzeler Tourance EXP, el 2on. joc i tinc curiositat per saber que tal et va aquest nou Dunlop ;)
Quan portis uns quants km explica una miqueta, sispli!
Salut

Ja seguirem informant[/quote]
Tinc curiositat per saber-ne més. Abans amb la F800 vaig passar del Metzeler original al Dunlop Sportmax Roadsmart i tot que duraven una mica menys donaven molt bones sensacions.
Ara amb la GS porto el Metzeler Tourance EXP, el 2on. joc i tinc curiositat per saber que tal et va aquest nou Dunlop ;)
Quan portis uns quants km explica una miqueta, sispli!
Salut
- Riperman5
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:41 pm
- Ubicació: Guardiola de Font-rubí
Jo porto les Dunlop trailmax la meva GS 1150 i de darrera en mullat s'en van, davent correcte, i el kms uns 7000 o 8000 ara a pels Tourance antics.
Per off els Dunlop trailmax deixen molt que desitjar.. s'en van de darrera, davant sembla que encara aguantaran 5000 mes.. pero els canvio els dos
Per off els Dunlop trailmax deixen molt que desitjar.. s'en van de darrera, davant sembla que encara aguantaran 5000 mes.. pero els canvio els dos
sortint d'un tractor per pujar a un altre
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="riperman5" post="156642"]Jo porto les Dunlop trailmax la meva GS 1150 i de darrera en mullat s'en van.....[/quote]
[quote user="riperman5" post="156642"]
Per off els Dunlop trailmax deixen molt que desitjar.. s'en van de darrera....[/quote]
Em sembla que al darrera tens un problema. :razz:
Portes l'amortidor molt tou? :shock:
[quote user="riperman5" post="156642"]
Per off els Dunlop trailmax deixen molt que desitjar.. s'en van de darrera....[/quote]
Em sembla que al darrera tens un problema. :razz:
Portes l'amortidor molt tou? :shock:

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Avui he anat a canviar el neumàtic del darrera i com que no en tinc ni idea he demanat el que porto :
Metzeler Tourance EXP
Roda del darrera la vaig canviar amb 40.000 km i avui a 54.642 l´he canviat ... durada ....14.642 km
Roda del davant la vaig canviar amb 41.621 km...... i encara està molt i molt bé....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wala quina ilu !!!!!!!! no sé si és molt o poc.... però és el que hi ha ;)
Com podeu veure la roda del davant aguanta més perquè.... aixeco roda :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Avui he anat a canviar el neumàtic del darrera i com que no en tinc ni idea he demanat el que porto :
Metzeler Tourance EXP
Roda del darrera la vaig canviar amb 40.000 km i avui a 54.642 l´he canviat ... durada ....14.642 km
Roda del davant la vaig canviar amb 41.621 km...... i encara està molt i molt bé....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wala quina ilu !!!!!!!! no sé si és molt o poc.... però és el que hi ha ;)
Com podeu veure la roda del davant aguanta més perquè.... aixeco roda :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 6:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="156711"]:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Metzeler Tourance EXP
[/quote]
no ho entenc : 14642 Kms. amb el mateix pneumàtic. !!!! :eyes :eyes
Metzeler Tourance EXP
[/quote]
no ho entenc : 14642 Kms. amb el mateix pneumàtic. !!!! :eyes :eyes

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="LLAGASTA" post="156750"][quote user="Mareta" post="156711"]:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Metzeler Tourance EXP
[/quote]
no ho entenc : 14642 Kms. amb el mateix pneumàtic. !!!! :eyes :eyes[/quote]
Per ser el EXP jo també ho veig una mica raro ... de un Tourance normal no tant , tinc companys que han fet aquests kilometratges !!!
V'sss
GeSus
Metzeler Tourance EXP
[/quote]
Per ser el EXP jo també ho veig una mica raro ... de un Tourance normal no tant , tinc companys que han fet aquests kilometratges !!!
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="LLAGASTA" post="156750"][quote user="Mareta" post="156711"]:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Metzeler Tourance EXP
[/quote]
Si que soc malgastador, tot just m´han arribat a 7.000 els EXP :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Metzeler Tourance EXP
[/quote]
Si que soc malgastador, tot just m´han arribat a 7.000 els EXP :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
A mi 4587, i grÀcies.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:roll: :roll: :roll: :roll: ... de veritat ho troveu estrany ???????
I el de davant,..... potser em durara més.
I si dic que la meva moto no gasta gens d´oli ??????
Avui he anat a can bmw i com que no hi entenc res i devant els comentaris que sento que les gs gasten oli, m´ho faig mirar sempre i.... la meva ....no gasta res d´oli :roll: :roll: :roll:
Serà una moto prototip de "low cost" ?????
I el de davant,..... potser em durara més.
I si dic que la meva moto no gasta gens d´oli ??????
Avui he anat a can bmw i com que no hi entenc res i devant els comentaris que sento que les gs gasten oli, m´ho faig mirar sempre i.... la meva ....no gasta res d´oli :roll: :roll: :roll:
Serà una moto prototip de "low cost" ?????
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
A mi els tourance exp, els originals que portava la moto de nou en nou, van durar exactament 10.000km. es a dir fins la primera revisió, on vaig aprofitar i que marxava cap a Andalusia per canviar els la parella per els tourance normals.
Els exp van acavar llisos del centre, de darrera i menjats dels cantons, de davant :( "raro, raro...", tenint en compte que vaig fer rodatge fins els 5000km (unes 5 setmanes) :mrgreen: no penso posar-los mai més. Van de cu**ns però son de plastilina i la carcasa tova.
Els tourance normals que porto ara porten 6.000km i tenen molt bona pinta, perfectament gastats i puc sortir de l'asfalt sense posar ciris a la verge.
Salut!
Els exp van acavar llisos del centre, de darrera i menjats dels cantons, de davant :( "raro, raro...", tenint en compte que vaig fer rodatge fins els 5000km (unes 5 setmanes) :mrgreen: no penso posar-los mai més. Van de cu**ns però son de plastilina i la carcasa tova.
Els tourance normals que porto ara porten 6.000km i tenen molt bona pinta, perfectament gastats i puc sortir de l'asfalt sense posar ciris a la verge.
Salut!