Per què Yamaha ens fa una moto "normal"... i després, en un saló ens passa per la cara això?? :shock:

Es podria demanar com a extres... ja te unaltra cara. Vaig anar aprobar la de "serie" 1200 ST... Bé, però... No m'agrada el tacte del cardan, no hi estic acostumat.. i en general és massa grossa i ample. El dipòsit podria passar per caldera d'hospital.. clar, venint d'una Katé... :roll:
La World Crosser ja m'agrada mes... Akrapovic, dipòsit supletori darrera, carbono, alumini... (llàstima de cardan, pero...) es un pepinillu eh?
Curiós, que aquest model només sigui una "fardada" de saló. Crec que es podria demanar també.
Però... la bèstia veritable continua essent aquesta: :eyes :eyes :eyes

Reconec que les 3 Super Ténéré que vaig comprar-me van ser per elles... les tenia tunejades a lo "Dakar"... voliem acostar-nos als rallymen... i a l'estètica Dakariana...
Allò SI eren bons temps... quina màquina... abans de sortir les KTM d'ara (per mi les millors), aquesta mot em treia la son, igual que en el seu dia, les NXR de Neveu, Lalay, Morales...

L'economia i el mercat marquen també l'evolució dels models... què fa les motos, la oferta o la demanda?
La demanda genera nous models... o la oferta mana?
Què en penseu? :roll:
Salut i llarga vida a tothom... i a l'Off-Road!