La Mare Que Els Va Parir!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

La Mare Que Els Va Parir!!!

Entrada Autor: GRUM » dg. feb. 06, 2011 7:42 pm

Avui voliem sortir a fer un voltet per tornar a "testar" com anava la VTR, no teniem clar que fer, finalment, com que ahir vam anar a sopar i...
...finalment, un cop llevats, decidim que dinarem d'hora i sortirem després a fer una volteta curta.
Cap a les 14:00h aproximadament, ens vestim de "romans" i, mentre ella enllesteix un parell de coses, jo baixo cap al parking comunitari a engegar les dues motos i posar el GPS.
Però quan entro al parking i vaig cap a la nostra plaça: LA MARE QUE ELS VA PARIR!! k%$%&"$%&$%&" :enfadat :enfaduu
Em trobo la VTR tombada contra la Bandit :enfaduu m'emprenyo tant que deixo els bartuls a terra i intento aixecar la moto, merda! resulta que han quedat enganxades, un parell de tibades de ronyons, una mica de joc amb el manillar de la VTR i finalment aconsegueixo aixecar-la de nou. Per sort la Bandit sempre està sobre el caballet central i ha aguantat l'embestida, sinó ja em veig les dues motos a terra. La pu..da, les ratllades a la Bandit i la VTR, el seient de la Honda esquinçat i, com que el dipòsit estava plè, ha vessat benzina i està tot el motor moll :enfaduu
Evidentment, cap nota ni explicació, ni res de res. Si enganxo al mal...rit que ho ha fet :Disparant :666
Quant ha arribat ella li he explicat i he hagut de pujar al pis a buscar alguna eina per re-collar retrovisors i poca cosa més.
Hem sortit igualment a fer el voltet, però ja no hem fet cap foto ni res, a mi encara em dura l'emprenyamenta, carai, com a mínim, si ha sigut un veí, podria ni que fos deixar una nota...
En fi, l'ensurt ha acabat en res a part de la conseqüent visita a cal tapicer. :(
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La Mare Que Els Va Parir!!!

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 06, 2011 7:51 pm

Buffffff.......ha de fer mal això que expliques. No entenc com hi ha tant desgraciat pel món.

I dóna gràcies que sols haureu de reparar l'entapissat de la VTR, podria haver estat molt pitjor. :???:

T'aconsello el seguent: el veí que ho ha fet potser és una bona persona, però al no saber de qui són les motos no ha dit res. Podries mirar d'enganxar un paper DIN A4 clavat amb xinxetes i rotulat amb negre a sobre mateix de la paret de la VTR demanant si us plau que es posin en contacte amb tu, al quart segona o al tercer primera. Per intentar-ho no perds res.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dg. feb. 06, 2011 7:55 pm

Gràcies Randy, ja ho havia pensat, total el tema dels €, malgrat no sobren, tampoc és el més important.
M'ha dolgut el veure les motos d'aquella manera i no trobar cap explicació i/o disculpa.
Però bé, de tota manera ara ja està passat però en aquell moment :enfaduu
Em sap greu perquè amb la "tonteria" no he fet ni una foto de la sortida :(

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dg. feb. 06, 2011 8:09 pm

Grum, ja t'entenem l'emprenyada.
Tenim molta cura amb les nostres motos i
no entenem que la gent sigui així.
Tant de bo hagi estat una distracció d'un veí
i que t'ho digui, sinó dubtaràs de qui ha estat
i no t'ho treuràs del cap
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 06, 2011 8:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. feb. 06, 2011 11:08 pm

Mala llet, company.
Esperem que hagi sigut sense voler, i que trobis al veí maldestre sense que hi hagi mal rollo.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. feb. 06, 2011 11:26 pm

Osti, a veure si encara haurem d'acabar montant les gàbies anti-furts de'n Molinenc per protegir les motos de patacades :tremolant

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 06, 2011 11:49 pm

[quote user="Ramon" post="156351"]Osti, a veure si encara haurem d'acabar montant les gàbies anti-furts de'n Molinenc per protegir les motos de patacades :tremolant[/quote]

jajajjaa

Grum! esta clar que et fa falta una "BikeBox"

viewtopic.php?f=3&t=10004&highlight=

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. feb. 07, 2011 9:43 am

Gràcies a tots. Avui, vist amb més calma tot es veu diferent, però és que ahir, quan entrant al parking vaig veure la moto allà tombada se'm va encendre la sang :evil:
En el fons el que em sap més greu és que la gent no es faci responsable dels seus actes, com a mínim una nota... :???:
No vull pensar què hauria pogut passar si s'arriba a tombar també la Bandit, doncs a l'altre costat també hi tenim un cotxe que segur que hauria rebut força amb l'impacte. :tremolant
En fi, per sort la moto va anar bé i sembla que tot ha quedat en l'estrip al seient de la VTR.

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dc. feb. 09, 2011 6:24 pm

noi no ho havia llegit quina pu ta da.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dj. feb. 10, 2011 1:32 pm

anims!
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Respon

Torna a “General”