El futur de les motos?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

El futur de les motos?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 08, 2011 7:54 pm

Cada vagada se'n parla més de les elèctriques..... :tremolant

[youtube]C7JfBKIcRTs[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: El Futur De Les Motos?

Entrada Autor: Pasqual » dt. feb. 08, 2011 8:25 pm

Parlant de motos elèctriques, algú :roll: va fer una proposta per anar a donar unes voltes a una pista de terra amb elles.....

Randy, tu que ho saps tot....saps de qui parlo :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

Randy-650
Presentats

Re: El futur de les motos?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 08, 2011 8:35 pm

Si, si, era jo que ho parlava en aquest fil

[youtube]MZxIn--xol0[/youtube][youtube]2yAKG_Vob0w[/youtube]

Un dia d'aquests aniré a informar-me i ja diré alguna cosa, haig de negociar el preu. :roll:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 08, 2011 11:08 pm

uN cop s´hagi solucionat el tema de les autonomies de les bateries, d´aqui uns anys será el futur, tant de motos com de cotxes, sempre hi haurán cotxes u motos amb motor d´explosió tradicional, però el futur sense dubte es l´elèctric.

motors amb molta potència i amb uns " baixos " tant acollonants ( en relació als actuals ) que no es necessita ni canvi de marxes, ni ciguenyals, ni biel.les, ni injecció, ni contaminació..ni..ni.... :roll: i amb un motor sense manteniment .... tots direm: com es que no s´ha inventat abans ????

quin será l´atractiu de conduir un vehicle amb motor electric silenciós i amb tacte de minipimer ???
diuen que tindrá varis programes de soroll per triar ... algo es algo.......
:roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 08, 2011 11:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 08, 2011 11:15 pm

de fet totes las marcas ja els tenen a punt,l'unica pega es el recarregarlas que no hi han punts de carrega,particularment per moto no m'agraden pero per mouret per ciutat amb scooter i per cotxe segur que esta be.
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dc. feb. 09, 2011 9:53 am

Jo porto molt menys temps que la majoria dels aquí presents en el món de la moto, potser això influeixi en la meva manera de pensar però, crec que potser em de ser menys nostalgics i pensar més en el medi ambient.
És evident que no serà el mateix un motor elèctric que un de combustió, però cal pensar globalment.
Si així podem ajudar a parar (ni que sigui una mica) la contaminació i la conseqüent destrucció paulatina del planeta, doncs amb motos elèctriques tots.
Hem de recordar que aquest món és de tots i, al cap i a la fi, els que tingueu fills, és part de la herència que els deixareu a ells, o sigui que potser val la pena fer alguns sacrificis, no creieu?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 09, 2011 10:04 am

A mi em costaria acostumar-me a una moto sense "petar". No ho trobo una mala solució, pero. Però (també), t'aseguro que les motos no son els culpables ni els primers que hauriem d'actuar en aquest tema. El dia que els Estats Units o la Xina, països que MÉS contaminen, signin un tractat de medi ambient i es dignin a comprometre's areduïr alguna cosa, aquell dia, començaré a pensar globalment... De moment, soc el Capità Akrapovic. Estic fart d'hipocresies i gilipollades. :enfadat :enfadat

Dixit

Imatge

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dc. feb. 09, 2011 10:47 am

Acostumo a ser una persona oberta a tot, tant amb tecnologia i electrònica com amb mecànica i pot ser que amb un futur aquestes motos elèctriques seran una canya, però a hores d’ara el meu pensament es que on hagi benzina i sentir bramar el motor no em satisfà la idea. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. feb. 09, 2011 11:37 am

Jo també penso que el futur serà elèctric, per desgracia :crys

A mi també m'encanta sentir el petar del motor, una mica de petardejos en les reduccions fortes, la fressa de l'admisió al obrir amb decisió, el caràcter d'un motor de gaolina empenyent amb gorça, ..... en fi, lo tipic.

Però amb tot això hi ha una gran hipocresia !!!

D'acord que les motos elèctrics no contaminen, són emisions zero i tal i tal, d'acord, però .... d'on surt l'electricitat per fer-los anar.
D'on treiem la majoria dels electrons que corren per casa.

Doncs si, de les centrals termiques que a base de cremar derivats del carboni generen energia.

Fins que no tinguem el pais ple de molins de vent i de plaques solars tot això serà "desplaçar" el problema de les emisions dels motos a les centrals :(

On és aquella "famosa" tecnologia de la generació d'electricitat a partir de l'Hidrogen ??

A qui no interessa que tot això avanci ??

D'on sortiran els milions que paguem ara amb impostos de la benzina ?? O es que pensen apujar-nos la llum encara més, fins a arribar a pagar un 80% d'impostos ??

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 09, 2011 12:05 pm

[quote user="GRUM" post="156623"] pensar més en el medi ambient.
[/quote]

en aixo tindriem que pensar,es clar,pero amb 6000 milions de persones i creixent,ens agradi o no ja es un conte enrera sense solucio :???: :???:
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 09, 2011 12:12 pm

Mireu aquesta de competició: :shock:

Una SWIGZ.COM de.......192 CV!

[youtube]8dIWAVdc9Bk[/youtube]
[youtube]WMzGa-uhACc[/youtube]

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 09, 2011 12:42 pm

Doncs aquest darrer video de la Chip Yates electric encara té una mica de " morbo " ( soroll ) :roll: potser a la llarga en comptes d´un Akrapovic a les electriques hi haurá un altaveu amb diferentes cançons, vull dir sorolls ..... :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 09, 2011 1:35 pm

Ara una de trial també. :shock:

P.D: En teoria els forestals no et poden dir res, perquè no et deuen sentir. :razz:

[youtube]ifEymtH-CRc[/youtube]

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dc. feb. 09, 2011 7:30 pm

i jo em pregunto....

i ja estem preparats per poder carregar totes les motos i cotxes que hi han a Espanya?

A costa de que? Quantes centrals nuclears hauràn de posar per poder abarcar a tots els vehicles....

Recordem que les centrals nuclears també contaminen...i molt!

No ho tinc tant clar jo això...

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dj. feb. 10, 2011 9:40 am

Mireu-se això

De totes maneres jo discrepo una miqueta, penso que el futur es l'Hidrogen doncs el tema elèctric està molt bé a l'hora de utilitzar aquesta energia, però el problema es que les fabriques de piles elèctriques contaminen d’allò mes i deixen uns residus increibles, a part de que les piles tenen un temps de vida, on es deixaran totes les que ja no son servibles?
De cotxes d'hidrogen n'hi han, als EUA durant una anys les companyies els deixaven en RENTING a les empreses i a la finalització del contracte no donaven l'oportunitat de que aquestes els compressin, on han anat a parar?
Doncs en un cementiri un sobre l'altre, Per que? Crec que els Srs del petroli us ho podran contestar!!!!!!!!

Respon

Torna a “General”