M'he Enamorat
Moderador: Airald
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
M'he Enamorat
Doncs aixó….avui m’he enamorat !!!
Jo porto una Vstrom 650 desde fa uns 4 anyets i vinc de la Transalp i de l’XT de fa anys, aquella que anaba a “patada”… o sigui que m’encanta el tema trail.
No es que faci un munt de muntanya, però de tant en tant faig alguna pista i gaudeixo un culló, però el 80% dels cops que pujo a la moto es per anar per esfalt. La faig servir per anar de tant en tant (sobre tot ara a l’hivern menys) a la feina i fer alguna escapada, sortida algún cap de setmana, etc…
Viatges en moto en faig desde fa uns 4 anys de 3 o 4 dies per setmana santa, menys fa 3 anys que vaig anar amb una parella d’amics i la meva dona a Suïssa i a la Toscana, per fer l’Stelvio i alguna ruta maca per aquelles zones durant 15 díes, però la resta ja dic, rutetes per anar a Andorra, sortides varies i sobre tot per anar per la zona de Barcelona i rodalies.
Per desgràcia i per tema econòmic no tinc pensat canviar-me de moto fins d’aquí a 3 anys com a mínim, però suposo que com a tots, m’agrada anar a mirar motos i que s’em caigui la babeta.
Ja fet 5 cèntims de la meva història amb la moto, us comento.
Fa unes setmanes que miro la Triumph 800 ja que m’agrada molt aquesta moto. Desprès de la Vstrom de la que estic mes que encantat, penso que pel que faig servir la moto ja m’està mes que be la 800, per la meva filosofía, pel que faig servir la moto i realment pel que la necesito…ja que una mica mes de motor, mes electrònica, i una cara mes moderna em penso que ja faig.
Doncs amb un parell d’amics l’altre dia vem anar a veure la Triumph i s’em va caura la baba…però avui… hem anat a Yamaha a veure la Superteneré i la veritat es que he flipat…però flipat de coll*ns. No soc un entès en motors, ni en respostes del par motor, ni en cilindres….però m’ha encantat. Jo soc un tio normal de 1,69 m d’alçada i no he portat mai maxitrails. M’he pujat a la superteneré i m’ha encantat la postura, arribo perfectamente al terra i l’he trobat d’alló mes preparada i complerta pel que jo vull d’una moto…però he pensat: aixó es molt gran per mí i segur que em sobrepassa.
Doncs al sortir com he anat amb l’amic Serranus que porta una GS1200 m’ha dit que pugi a la seva moto i he vist que no es tant gran com em pensaba…m’ha dit que la probi i que doni una volteta amb la GS i li he fet cas. Un altre flipe, pensaba que sería com portar un tractor i la veritat es que m’he trobat supercòmode, fàcil d’acostumar-se i molt mes lleugera del que em pensaba…per lo que he pensat, si aixó es així, la superteneré segur que serà igual !! Pel que m’he tret del cap passar a una 800 com la Triumph i estic completament decidit a que el dia que canvïi la moto serà (si no surt alguna altre joia) per una Superteneré.
La setmana que ve anirem a Honda a mirar la Varadero, una moto que m’encanta però que li falta una possada a punt desprès de tants anys, segons al meu criterio, però estic segur que tornaré a Yamaha.
A sobre ens han comentat que a partir d’aquest mes fan el mateix en tema financiació que BMW, es a dir, pagues una entrada d’uns 4000 euros, 3 anys pagant 150 euros i un pago final de 6000 euros o la canvies per una altre moto i segueixes financiant…bufff he tornat a casa pensant que un dia serà meva….
Quan he arribat a casa li he dit a la Montse que m’havia enamorat i que tenia clar que volia una Superteneré, però que mica en mica…i que algún dia…
En fi, perdoneu pel “totxo” però necesitaba explicar-ho a algú…
Els que la teniu, què dieu? Com va? Tinc mes baba, per lo que cap problema per llegir coses d’aquesta preciositat….
Apa, doncs bona nit, vaig a somiar…
Jo porto una Vstrom 650 desde fa uns 4 anyets i vinc de la Transalp i de l’XT de fa anys, aquella que anaba a “patada”… o sigui que m’encanta el tema trail.
No es que faci un munt de muntanya, però de tant en tant faig alguna pista i gaudeixo un culló, però el 80% dels cops que pujo a la moto es per anar per esfalt. La faig servir per anar de tant en tant (sobre tot ara a l’hivern menys) a la feina i fer alguna escapada, sortida algún cap de setmana, etc…
Viatges en moto en faig desde fa uns 4 anys de 3 o 4 dies per setmana santa, menys fa 3 anys que vaig anar amb una parella d’amics i la meva dona a Suïssa i a la Toscana, per fer l’Stelvio i alguna ruta maca per aquelles zones durant 15 díes, però la resta ja dic, rutetes per anar a Andorra, sortides varies i sobre tot per anar per la zona de Barcelona i rodalies.
Per desgràcia i per tema econòmic no tinc pensat canviar-me de moto fins d’aquí a 3 anys com a mínim, però suposo que com a tots, m’agrada anar a mirar motos i que s’em caigui la babeta.
Ja fet 5 cèntims de la meva història amb la moto, us comento.
Fa unes setmanes que miro la Triumph 800 ja que m’agrada molt aquesta moto. Desprès de la Vstrom de la que estic mes que encantat, penso que pel que faig servir la moto ja m’està mes que be la 800, per la meva filosofía, pel que faig servir la moto i realment pel que la necesito…ja que una mica mes de motor, mes electrònica, i una cara mes moderna em penso que ja faig.
Doncs amb un parell d’amics l’altre dia vem anar a veure la Triumph i s’em va caura la baba…però avui… hem anat a Yamaha a veure la Superteneré i la veritat es que he flipat…però flipat de coll*ns. No soc un entès en motors, ni en respostes del par motor, ni en cilindres….però m’ha encantat. Jo soc un tio normal de 1,69 m d’alçada i no he portat mai maxitrails. M’he pujat a la superteneré i m’ha encantat la postura, arribo perfectamente al terra i l’he trobat d’alló mes preparada i complerta pel que jo vull d’una moto…però he pensat: aixó es molt gran per mí i segur que em sobrepassa.
Doncs al sortir com he anat amb l’amic Serranus que porta una GS1200 m’ha dit que pugi a la seva moto i he vist que no es tant gran com em pensaba…m’ha dit que la probi i que doni una volteta amb la GS i li he fet cas. Un altre flipe, pensaba que sería com portar un tractor i la veritat es que m’he trobat supercòmode, fàcil d’acostumar-se i molt mes lleugera del que em pensaba…per lo que he pensat, si aixó es així, la superteneré segur que serà igual !! Pel que m’he tret del cap passar a una 800 com la Triumph i estic completament decidit a que el dia que canvïi la moto serà (si no surt alguna altre joia) per una Superteneré.
La setmana que ve anirem a Honda a mirar la Varadero, una moto que m’encanta però que li falta una possada a punt desprès de tants anys, segons al meu criterio, però estic segur que tornaré a Yamaha.
A sobre ens han comentat que a partir d’aquest mes fan el mateix en tema financiació que BMW, es a dir, pagues una entrada d’uns 4000 euros, 3 anys pagant 150 euros i un pago final de 6000 euros o la canvies per una altre moto i segueixes financiant…bufff he tornat a casa pensant que un dia serà meva….
Quan he arribat a casa li he dit a la Montse que m’havia enamorat i que tenia clar que volia una Superteneré, però que mica en mica…i que algún dia…
En fi, perdoneu pel “totxo” però necesitaba explicar-ho a algú…
Els que la teniu, què dieu? Com va? Tinc mes baba, per lo que cap problema per llegir coses d’aquesta preciositat….
Apa, doncs bona nit, vaig a somiar…
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 12:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: M'he Enamorat
Doncs no vagis a probar una KTM, perque es mes racing, mes petita i dominable...
Porta bolquers... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Porta bolquers... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

-
- Presentats
Ah! qualsevol cosa que vulguis saber d'una SuperTenere, pregunta'm... jo n'he tingut 3, es com si les hagues parit... la meva va ser la segona que es va vendre a la península ibèrica, la primera a fer reglatge i a obrir motor (els tècnics de Yamaha van venir a veure l'obertura in vivo)... et puc assessorar, crec.
Salut!!!
Salut!!!
- Riperman5
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:41 pm
- Ubicació: Guardiola de Font-rubí
Hola
Sols una cosa, jo ara tinc una R1150GS i vinc de les motos de carretera (4 cilindres, sense sorolls ni vibracions..), mira't que a 120-140 no sigui una maquina de fer sorolls, que es el que veig al motor boxer (tothom diu que es normal), hi que la velocitat de creuer sigui agradablement a 140.
Per cert tambe m'estic mirant la nova Yamaha.. pero m'espero pel tema monetari es clar.
Sols una cosa, jo ara tinc una R1150GS i vinc de les motos de carretera (4 cilindres, sense sorolls ni vibracions..), mira't que a 120-140 no sigui una maquina de fer sorolls, que es el que veig al motor boxer (tothom diu que es normal), hi que la velocitat de creuer sigui agradablement a 140.
Per cert tambe m'estic mirant la nova Yamaha.. pero m'espero pel tema monetari es clar.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[quote user="Deivid" post="156609"]
Per desgràcia i per tema econòmic no tinc pensat canviar-me de moto fins d’aquí a 3 anys com a mínim,
[/quote]
Doncs mires/proves força motos per tenir pensat el canvi d'aquí a 3 anyets :mrgreen: :mrgreen:
Bromes a part, crec que la moto és més passió que raó i si dius que t'has enamorat ....... segur que et farà feliç.
No veig pas que la nova Yamaha et pugui defraudar amb l'ús que fas a la moto, ben al contrari. En l'unic punt que et podria defraudar és si fessis moltes pistes , però si són poquetes ...... no anirà pas més malament, en aquest terreny, que la V-Strom que tens (jo n'he tingut una, però la mil )
Sort
Per desgràcia i per tema econòmic no tinc pensat canviar-me de moto fins d’aquí a 3 anys com a mínim,
[/quote]
Doncs mires/proves força motos per tenir pensat el canvi d'aquí a 3 anyets :mrgreen: :mrgreen:
Bromes a part, crec que la moto és més passió que raó i si dius que t'has enamorat ....... segur que et farà feliç.
No veig pas que la nova Yamaha et pugui defraudar amb l'ús que fas a la moto, ben al contrari. En l'unic punt que et podria defraudar és si fessis moltes pistes , però si són poquetes ...... no anirà pas més malament, en aquest terreny, que la V-Strom que tens (jo n'he tingut una, però la mil )
Sort
-
- Presentats
Mmmm... massa diplomàtic... per què t'has comprat el missil que tens? :roll: :roll: :roll:

Hahahahah... es broma home... totes les motos van be... pero es que les KTM... :lol: :lol:

Hahahahah... es broma home... totes les motos van be... pero es que les KTM... :lol: :lol:
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
ja ja ja
No tothom vol tenir una KTM, per extrany que sembli ..... Hi ha gent que no sap apreciar-les :mrgreen:
Per cert .... mira Deivid

Amb aquesta ja faries, oi ? :mrgreen:
Ta guapa amb aquests colors, amb l'Akra ...
No tothom vol tenir una KTM, per extrany que sembli ..... Hi ha gent que no sap apreciar-les :mrgreen:
Per cert .... mira Deivid

Amb aquesta ja faries, oi ? :mrgreen:
Ta guapa amb aquests colors, amb l'Akra ...
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Deivid" post="156609"]Doncs aixó….avui m’he enamorat !!!
la Triumph 800 ja que m’agrada molt aquesta moto.
la Vstrom de la que estic mes que encantat,
la Triumph i s’em va caura la baba…
la Superteneré i la veritat es que he flipat…però flipat de coll*ns.
GS i li he fet cas. Un altre flipe,
la Varadero, una moto que m’encanta
li he dit a la Montse que m’havia enamorat i que tenia clar que volia una Superteneré,[/quote]
Deivid, company,
Tu tens un problema greu, éts un ennamoradís.
A tu t'agraden totes. :lol: :lol:
la Triumph 800 ja que m’agrada molt aquesta moto.
la Vstrom de la que estic mes que encantat,
la Triumph i s’em va caura la baba…
la Superteneré i la veritat es que he flipat…però flipat de coll*ns.
GS i li he fet cas. Un altre flipe,
la Varadero, una moto que m’encanta
li he dit a la Montse que m’havia enamorat i que tenia clar que volia una Superteneré,[/quote]
Deivid, company,
Tu tens un problema greu, éts un ennamoradís.

A tu t'agraden totes. :lol: :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 3:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user=""]

[/quote]

[/quote]

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Jo també vaig estar uns anys marejant la perdiu i al final em vaig comprar una GS1200R ... i després de més de 2 anys i 30.000 Km ... no més puc dir meravelles d'aquesta màquina ( i això que venint de motos japoneses al principi el motor et sembla una cafetera !!! ) ... ;)
PD: La ST1200 també fa molt bona pinta ... quin dilema ... tu mateix !!! :twisted:
PD: La ST1200 també fa molt bona pinta ... quin dilema ... tu mateix !!! :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 7:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Fa un any i mig vaig obrir un fil amb un títol semblant i.......... al final vaig llepar :D :D :D
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Deivid
- Presentats
Fjodor, que nooooo, que una KTM nooooo, no es per res, però tinc un amic que té la 950 i no la trobo gens còmode per res…bé, igual per anar a fer pistes va de conya, però no es una moto per mí, estic segur, gràcies per la proposta però no…
riperman5 pel que dius de la velocitat de creuer ja em quedaría la V, la veritat es que he anat carregat, amb la dona, alforjas, baul plé i bossa sobre-dipòsit i he anat molt bé a 140-150…
Albert_KTM Osti sí…segur que d’aquí a que faci el salt, ha sortit l’Honda 1200 i ves a saber quina mes…però mola, així hi ha mes per pujar, veure i decidir, encara que al final et fas la pixaunlio amb tanta moto maca. Ah, una mica cabr*ncete per possar la foto, eh? ;) Casumlolla !!! ara, el color Blau típic es preciòs.
Frank no creguis, m’agraden un munt de motos, em pujaría a totes, però enamorar-me poques, eh?
James Bond amb aquesta? i què tal? Tinc mes baba…
Joder...quina kk aixó de no tenir un munt de "cuartus" :crys :crys
riperman5 pel que dius de la velocitat de creuer ja em quedaría la V, la veritat es que he anat carregat, amb la dona, alforjas, baul plé i bossa sobre-dipòsit i he anat molt bé a 140-150…
Albert_KTM Osti sí…segur que d’aquí a que faci el salt, ha sortit l’Honda 1200 i ves a saber quina mes…però mola, així hi ha mes per pujar, veure i decidir, encara que al final et fas la pixaunlio amb tanta moto maca. Ah, una mica cabr*ncete per possar la foto, eh? ;) Casumlolla !!! ara, el color Blau típic es preciòs.
Frank no creguis, m’agraden un munt de motos, em pujaría a totes, però enamorar-me poques, eh?
James Bond amb aquesta? i què tal? Tinc mes baba…
Joder...quina kk aixó de no tenir un munt de "cuartus" :crys :crys
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Deivid" post="156747"]James Bond amb aquesta? i què tal? Tinc mes baba…
[/quote]
No, no era aquesta, em vaig enamorar de la que tinc ara Enllaç
I al final no vaig poder/voler evitar caure en la temptació
Vssssssss
007
[/quote]
No, no era aquesta, em vaig enamorar de la que tinc ara Enllaç
I al final no vaig poder/voler evitar caure en la temptació
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 8:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
STEELMAN!!!!! sembla que et demanan,
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Deivid" post="156747"] Fjodor
(...)
Joder...quina kk aixó de no tenir un munt de "cuartus" :crys :crys[/quote]
M'ho dius o m'ho expliques ... amb els temps que corren ... ja ens podem donar amb un canto als morros...
Apa continua somiant ... que per això no ens fan pagar .. encara !!! :mrgreen:
V'sss
GeSus
(...)
Joder...quina kk aixó de no tenir un munt de "cuartus" :crys :crys[/quote]
M'ho dius o m'ho expliques ... amb els temps que corren ... ja ens podem donar amb un canto als morros...
Apa continua somiant ... que per això no ens fan pagar .. encara !!! :mrgreen:
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 11:12 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Va tio, no siguis monyes i compra't una pan€, deixa't estar de caminets i de pijades que la Montse vol anar còmode, i ja no tens 25 anys, monada.
I a veure si et passo a visitar al curro i fem un cafetó que ultimament vaig massa de cul.
I a veure si et passo a visitar al curro i fem un cafetó que ultimament vaig massa de cul.
-
- Presentats
Tot el que dieu es pot fer amb la KTM de sobres, pero millor. :lol: :lol: :lol:
Per ruta llarga (viatges) la porto carregada amb 3 maletes fins a vessar, bossa sobrediposit, anem 2, i carregats, per autopista o carretera aguanto el ritme que vull (120, 130, 140...150...) el que vulguis.
Per carreteres de corbes, revirades (excursio d'un o dos dies).. es una gossada, no te rival, inclús anant tots dos.
Per pistes amples, anant dos tambe, unaltra gosada, tampoc te rival... pero aixo ja depen de la destresa de cadascú.
I anant sol, que us dire... pero m'agrada més amb parella... compartit tot esta millor, no?
Guaiteu... que boniques...

Per ruta llarga (viatges) la porto carregada amb 3 maletes fins a vessar, bossa sobrediposit, anem 2, i carregats, per autopista o carretera aguanto el ritme que vull (120, 130, 140...150...) el que vulguis.
Per carreteres de corbes, revirades (excursio d'un o dos dies).. es una gossada, no te rival, inclús anant tots dos.
Per pistes amples, anant dos tambe, unaltra gosada, tampoc te rival... pero aixo ja depen de la destresa de cadascú.
I anant sol, que us dire... pero m'agrada més amb parella... compartit tot esta millor, no?
Guaiteu... que boniques...

- Deivid
- Presentats
Joder, James Bond "lo" teu sí que es una màquinorra (vull dir la moto, eh?) ;) però aixó no es per mí.
Steelman...possa alguna foto parlamordadeu !!! que m'agradarà veure alguna fora del concesionari, que no n'he vist ni una pel carrer...ja veuràs ara amb el tema de la financiació es vendran mes...
Jesus GS :crys :crys
Alucinamaripili, mamó :patada , a veure si es veritat i vens....que ploraré les meves penes...encara em fotré un Cacique de bon matí per passar les penes. I amb aquesta segur que la Montse va comodísime, no Steelman ?
Fjodor, que siiiii que amb la KTM es pot fer tot aixó que vull i mes seguríssim, però no m'acaba d'agradar estèticament, segur que es una pasada de moto, però mira...
L'únic que no m'agrada son les maletes que els hi foten, com a les BMW, sembla que en lloc de portar roba per viatjar...sembla que vagis amb una caixa d'eines i que has de treure el tornavís, les tenalles i el martell...collons, seran super segures i resistens, però per a mí lletjes de collons. En fí, no es pot tenir tot...
Steelman...possa alguna foto parlamordadeu !!! que m'agradarà veure alguna fora del concesionari, que no n'he vist ni una pel carrer...ja veuràs ara amb el tema de la financiació es vendran mes...
Jesus GS :crys :crys
Alucinamaripili, mamó :patada , a veure si es veritat i vens....que ploraré les meves penes...encara em fotré un Cacique de bon matí per passar les penes. I amb aquesta segur que la Montse va comodísime, no Steelman ?
Fjodor, que siiiii que amb la KTM es pot fer tot aixó que vull i mes seguríssim, però no m'acaba d'agradar estèticament, segur que es una pasada de moto, però mira...
L'únic que no m'agrada son les maletes que els hi foten, com a les BMW, sembla que en lloc de portar roba per viatjar...sembla que vagis amb una caixa d'eines i que has de treure el tornavís, les tenalles i el martell...collons, seran super segures i resistens, però per a mí lletjes de collons. En fí, no es pot tenir tot...
-
- Presentats
Millor que no la provis... un cop has tastat el taronja no hi ha GS que valgui...
:| :| :|
:| :| :|