Quan dius circuit del pantà de Sau, et deus referir a la cua superior del pantà tocant a Les Cases Noves de Roda de Ter? Just a l'altra banda del meandre de Sta Magdalena.
Aquí un video del lloc. Les plegades del final són úniques!!
[youtube]sTLvKJBDNP0[/youtube]
Un altre de Manlleu que al final ha pres un camí de 4 rodes és en Xevi Pons. Crec que va guanyar el nacional d'enduro. Tenia circuit privat a tocar del pont del tren. Alguna vegada m'hi havia colat jeje
Per la fira de Reis que ja no es fa, es va construir un circuit on ara hi ha la deixalleria. Va coincidir amb la primera participació d'en Nani al Dakar, que als dos dies va haver de tornar a casa. Doncs bé, va fer el seu Dakar osonenc particular amb la mateixa moto dakariana junt amb en Pons en aquell circuit. El terreny era molt tou i no tenia manteniment de màquines. Van fotre unes regateres als interiors fins que tocaven amb les estriberes. Nosaltres amb les bicis quedavem colgats a mitja pujada dels salts grans... jeje
ELS PILOTS QUE VAIG ADMIRAR, I QUE ADMIRO
Moderador: Airald
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: ELS PILOTS QUE VAIG ADMIRAR, I QUE ADMIRO
Osties, molt bo el video, caganer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
M'ha fet recordar vells temps.. I tant que era aqui! havia vingut a rodar moltes vegades, quan tenia les YZ 250. Recordo que el van tancar ja fa anys, i que va quedar inundat, oi?
Si, en Santi era unic. Recordo quan començava a fer animalades d'aquestes... un bon tipus... sempre el recordaré. :(
Gracies pel video!!! :razz: :razz:
Salut!
M'ha fet recordar vells temps.. I tant que era aqui! havia vingut a rodar moltes vegades, quan tenia les YZ 250. Recordo que el van tancar ja fa anys, i que va quedar inundat, oi?
Si, en Santi era unic. Recordo quan començava a fer animalades d'aquestes... un bon tipus... sempre el recordaré. :(
Gracies pel video!!! :razz: :razz:
Salut!