ELS ATMETLLERS FLORITS

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

ELS ATMETLLERS FLORITS

Entrada Autor: Kel » dv. feb. 11, 2011 1:40 pm

ELS AMETLLERS FLORITS.

Son les 10 del matí i quedem a un bar de Girona per fer un ESMORZAR-DINAR per posteriorment fer una petita ruta per Empordà fins a Cadaqués i tot borejant la costa fins a Cotlliure.

Imatge

Hem quedat per en Vendetta, en Bond, el matrimoni 3 que son 2 i na Ardnas i jo mateix.

El motiu de l’esmorzar-dinar no és altre que aprofitar millor les hores de sol per anar en moto i mentre tothom dina, nosaltres gaudir de les carreteres netes i polides com així ha estat. Uns altres horaris per una mateixa fita: moto-ruta, mototurisme. En Pacs47, volia vindre, però havia perdut l'oli i algun cargol pel camí ...

El dia és primaveral amb un Sol que em permet portar els guants d’estiu (només tinc estiu-hivern). Fem unes agradables carreteres per l’Alt Empordà fins els Aiguamolls a on tenim la sort de vuere al cel una vintena de cigonyes i una rapinyaire molt grossa que no sabem identificar. Tot enfilant la ruta de Cadaqués, escalfem els pneumàtics i comencem els revolts a bon ritme, cada moto va com vol i la minsa circulació de vehicles fa que la ruta sigui un plaer. Ens reagrupem dalt del port i fem la baixa vers Cadaqués que està maco i lluminós com poques vegades l’he vist. Entre corva i corva gaudim dels atmetllers florits , del cel i del mar blaus i del blanc de Cadaqués; tot és com una postal en moviment. Personalment miro més els diferents paissatges que la carretera i la ruta la finalitzo de forma més que tranquil·la; encara resten molts de revolts per endavant .

Vista de Cadaqués

Imatge

Que dir de Cadaqués un dia de cel blau … És l’hora del vermut i com que no fa la cosa ens disposem a complir amb les nostres obligacions en una terrassa a peu de la platja: Un martini, si us plau. … i unes patetates, i olives també!

Quina vida més dura la del mototurista!

Imatge

Aquesta és una foto d'una sardana monaguesca o quelcom semblant, ara no ho sé

Imatge

Imatge

Foto oficial de la sortida

Imatge

El dijous al vespre encara no sabiem que fariem i dissabte al matí estic traçant dreta i esquerra entre Cadaqués i Port de la Selva; i encara resten Llançà, Colera, Portbou, Banyuls, Port Vendres, i Cotlliure (a on un dia he de visitar la tomba d’en Machado).

És l’hora de dinar i no hi ha quasi ningú, és perfecte; podem anar al nostre ritme sense problemes i tot xino-xano (o no) arribem a Portbou; després d’un parell de km de transició l’asfalt canvia. A on estem? Què passa? Per què la carretera és més ample, el ferm impecable, els revolts un xic peraltats? SOM A FRANÇA!! ja ja ja (i no miro-penso en ningú). ;)

Com ja he comentat el dia és molt maco, la mar és plana i li dic a na Sandra que hem de tornar per la zona un dia amb més calma.

Foto de Cotlliure

Imatge

Cotlliure ens espera amb tot el seu esplendor, allà donem per acabada la ruta, tot i que després de fer unes Crepes (que algú ho expliqui si us plau, jejeje) podem fer encara moltes corbes fins a Llançà un altre cop i d’allà rectes a Figueres a on ens separem.

Imatge

No tenim més fotos, però son maques i representatives ;)

Cordialment;

Kel
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 11, 2011 1:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: ELS ATMETLLERS FLORITS

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 11, 2011 1:45 pm

Gracies per compartir-ho amb tots kel i Cia.
Una bona jornada per sortir en moto ;)
v's
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. feb. 11, 2011 2:13 pm

Bona ruta Kel, aquest dissabte feia un bonic dia per anar amb moto.
Però, els ametllers florits on son ? :mrgreen:

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dv. feb. 11, 2011 3:21 pm

Kel, es que l'Empordà, és l'Empordà.

Algú ho tenia que dir !
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » ds. feb. 12, 2011 3:58 am

Gracies per compartir-ho
un lloc molt molt maco per visitar
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. feb. 12, 2011 6:54 am

Es nota que us ho paseu bè Kel.Gracies per compartir-ho. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. feb. 12, 2011 8:57 am

Enhorabona per la ruta,es tot un classic,pero el dia triat sembla inmil.lorable :cerv

Rodar per el Sud de França es una "experiencia religiosa" :D :D
ImatgeImatgeImatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » ds. feb. 12, 2011 9:15 am

Pels de "l'interior" fotos de mar i platja sempre ens fan una especial enveja.

Gracies per compartir...

Trobo a faltar fotos dels Ametllers...... ;)
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 12, 2011 9:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodar en moto es lo meu

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 12, 2011 10:29 am

Si en Kel diu que hi han ametllers florits, jo m'ho haig de creure, no en vaig veure ni un... :oops: , es que anant amb un Vendetta esvarat algú el tenia de vigilar i jo només us podria explicar com eren els revolts i l'asfalt de la carretera de la pujada al Pení i les baixades a Cadaqués i Port de la Selva, i a tota la carretera de la costa fins a Cotlliure, no em vaig poder fixar amb res mes.

El ball que en Kel diu que no es una sardana monegasca es el Ball de Pagès, ballat com es costum arran de mar. :D

I en quan a Cotliure.......... :evil: :evil: :evil:

En assentem al primer restaurant pujant per la riera venint de mar, "de la Marine" es diu, el que està al bell-mig de la sortida del pont de vianants que ve de la banda del castells dels templers.

Volíem menjar unes creps.

Ens porten la carta i està amb infinitat d'idiomes, fins i tot en rus, menys el català. Jo els hi demano si tenen un altra carta en català i el "pàjaru" amb to seriós diu textualment : "¿Pero lo entienden no ?". i el mirem amb la màxima expressió de mala llet que podem. Com que estàvem cansats, teníem gana i la resta de restaurants estaven plens, decidim quedar-nos i llegir una carta on el signe distintiu del llenguatge espanyol era una torero torejant un toro, vaja que en aquell bar es creuen que tots son toreros, però be, llegim la que està en francès.

Demanen unes creps, menys en Kel que la mala llet li va fer passar la gana.

Ens porten unes creps que pinten molt be i comencem a menjar i son bones, però.... ai las !!! de cop i volta l'Esther troba al mig de la crep un escarbat.

No cal dir res mes....

Ja ho sabeu si aneu a Cotlliure a on NO heu d'anar.

Per part meva penso explicar-ho a tots el fòrums on estic, al facebook, a les amistats....

Estem pensant en preparar una sortida a Cotlliure expressament per anar al bar aquest i en diferents tongades i moments asseure'ns, demanar la carta en català i quan ens diguin que no la tenen aixecar-nos i marxar.

Algú s'hi apunta ?

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 12, 2011 10:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. feb. 12, 2011 10:51 am

[quote user="James Bond" post="157306"]

Algú s'hi apunta ?

Vssssssss
007[/quote]

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

Ja pots comptar amb mí
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. feb. 12, 2011 10:51 am

[quote user="James Bond" post="157306"]....

Estem pensant en preparar una sortida a Cotlliure expressament per anar al bar aquest i en diferents tongades i moments asseure'ns, demanar la carta en català i quan ens diguin que no la tenen aixecar-nos i marxar.

Algú s'hi apunta ?

Vssssssss
007[/quote]

Nomès has de dir dia i hora

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » ds. feb. 12, 2011 5:00 pm

Molt maques les fotos. Com diu el Frank l'Empordà és l'Empordà i només n'hi ha ún... preciós !!

un escarbat a dins el crep !!???? :shock: Déu meu, quin fàstic !!
Doncs si Ramón, si us plau, digue'ns ón és aquest lloc... hi han dues raons prou fortes per no anar-hi.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”