Perquè Cau?
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Perquè Cau?
El control de tracciò no ho hauria d'haver evitat? Perquè cau? No toca el fre, no tomba, no va ràpid. Accelera?
[youtube]1QUJaJMGrwo&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]1QUJaJMGrwo&feature=player_embedded[/youtube]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Perquè Cau?
Uffff!!!!! :tremolant
Home, jo penso que trepitja gel, i per molt control de tracció que portis, el gel és el gel, que encara que no donis gas.... :roll:
Recordo que les pitjors caigudes que he patit jo -per muntanya- han estat degut al gel. :crys
Home, jo penso que trepitja gel, i per molt control de tracció que portis, el gel és el gel, que encara que no donis gas.... :roll:
Recordo que les pitjors caigudes que he patit jo -per muntanya- han estat degut al gel. :crys

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Sí que te pinta de ser pel gel...
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
gel, humitat, aigua... fa no gaire ho vam trobar tot al montseny i no ens va pasar aixo de MIRACLE :(
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Sembla ser que és gel.
Jo també vaig passar un bon tram de neu pel Montseny (l'any passat) i les vam passar força putes :tremolant
Jo també vaig passar un bon tram de neu pel Montseny (l'any passat) i les vam passar força putes :tremolant
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
També sóc del parer que s'ha trobat una bona placa de gel.... la moto li fa un gest molt extrany....
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
400kg sobre dos rodes amb neu o gel o les dos coses sol acabar així. No ho dic per experiencia, perà algun cop que he tepitjat voluntariament aquests dos elements amb la moto m'ha donat la sensació que si els trepitjes per sorpresa es tastar el terra segurissim.
Salut! :crys
Salut! :crys
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
gel segur,avui mateix amb el tot terreny m'he posat sobre una placa i he anat de costat fins que he torna a trepitjar l'asfalt,amb moto caiguda segura.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Just al mig de la carretera, per on fa la trassada, es veu com una línia blanca, podria ser una ratlla de neu que ha quedat després de que hagi passat la llevaneus i ha fet desviar la roda.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Quant hi ha gel, ja t’hi pots posar de qualsevol manera i pots portar de tot a la moto, que el que mana es el gel!!!! :(
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!