Muntatge Defenses H&B Negres A R1200GS 30 Years

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Muntatge Defenses H&B Negres A R1200GS 30 Years

Entrada Autor: 650X » ds. feb. 12, 2011 3:56 pm

Primer de tot disculpar-me per l'idioma emprat al tutorial, ja sé que puc traduir-lo però la veritat es que me fa una mica de mandra i si alguna cosa tenim de bó els d'aquí es que també entenem l'idioma d'allà. Fet el pròleg passem a l'acció.

Lo prometido es deuda, y con lo bien que nos han salido de precio las defensas con la gran compra conjunta que ha organizado Emiliopj&co, lo minimo es enseñaros como se montan y como quedan.

Vamos al lio:

Se reciben en casa... es como el dia de reyes pero sabiendo lo que te van a regalar:
Imatge

Montamos la paradita de las herramientas, al final parece un top manta de herramientas pero solo se usan unas pocas.
Imatge

Presentamos la pieza de unión, en el lado derecho se atornilla en una patilla negra del tubo de aceite, en la izquierda hay que quitar un tornillo de sujeción del tubo de aceite con una llave macho Torx de 25. No los apretamos, los dejamos un poco flojos a la espera de tenerlo todo montado.

[highlight]Importante:[/highlight] De aquí en adelante todos los tornillos que atornillemos le metemos unas gotitas de Loctite para evitar que se aflojen
Imatge

Imatge

Imatge

Vamos a por el lado derecho del motor, desenroscamos el tornillo torx con una llave T55, (en caso de no tenerla se acopla perfectamente una Allen normal de 8.
Imatge

Presentamos la protección derecha apuntando los tornillos pero sin apretarlos aún.
Imatge

Nos falta poner el tornillo de sujeción entre la parte central y los lados, lo presentamos también.
Imatge

Ya podemos ir al otro lado de la moto.

En este punto yo recomiendo poner debajo del cubrecarter del motor un gato. De los de levantar coches... ;D para evitar asi, cuando aflojemos el otro tornillo Torx T55 del lado izquierdo, se nos baje un poquito la moto. No hace falta levantar nada, solo asegurar que no baje.

Presentamos la parte izquierda como hemos hecho con la derecha.

Atención que los separadores son distintos para cada tornillo. En las instrucciones viene especificado que separador va detrás de cada tornillo.
Imatge

Ahora que lo tenemos todo en su sitio, cogemos la dinamometrica y vamos apretando todos los tornillos con su respectivo par de apriete. Con una llave que abarque de 10 a 50 Nm hay suficiente para esta operación.
Imatge

Ya tenemos las defensas montadas.
Imatge

Ahora vamos a por la Matricula de Honor y montamos las superiores:

Mas fácil imposible, ponemos los tornillos en las patillas libres que tenemos bajo el pico de pato.
Imatge

Y montamos las abrazaderas que van a las defensas de motor.
Imatge

Yo las pintaré de negro para que no canten tanto. De momento es lo que hay.

[highlight]Et voilà![/highlight]

Ya podemos ir a dar una vuelta con la moto!
Imatge

Imatge

Saludos!!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 12, 2011 3:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Muntatge Defenses H&B Negres A R1200GS 30 Years

Entrada Autor: Steelman » ds. feb. 12, 2011 6:09 pm

Gracies per compartir aquest brico amb tots.

Per quant us va sortir al final la compra conjunta??
Ex ...moltes coses

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. feb. 12, 2011 6:20 pm

[quote user="Steelman" post="157384"]Gracies per compartir aquest brico amb tots.

Per quant us va sortir al final la compra conjunta??[/quote]
En total vaig transferir 465€ per les defenses de motor i dipòsit negres meves i les defenses de dipòsit d'en Gandalfgs.

Exactament no sé quan era cada part però 150 per les de motor i 150 per les de diposit més els 14€ de ports. Amb una setmana desde la transferència a casa i muntades...es maravellós això de les compres conjuntes (ben organitzades)

Aquestes anirien bé per posarles al "costat negre" ?? ;)

Salut

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. feb. 12, 2011 6:38 pm

[quote user="650X" post="157391"]
Salut[/quote]
no ho crec ;)
Ex ...moltes coses

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. feb. 12, 2011 7:17 pm

[quote user="Steelman" post="157393"][quote user="650X" post="157391"]
Salut
[/quote]
no ho crec ;)[/quote]
Ai, ai, ai, quasi s´escapa una pista ;) ;)
Imatge Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » ds. feb. 12, 2011 7:26 pm

[quote user="PEPI600" post="157397"][quote user="Steelman" post="157393"][quote user="650X" post="157391"]
Salut
[/quote]
no ho crec ;)[/quote]
Ai, ai, ai, quasi s´escapa una pista ;) ;)[/quote]

Si que donarà que parlar aquesta conya del cantó fosc d'en Jordi ... :b9 :b9 :b9

Per cert Enric, t'ha quedat molt guapa la moto ... sembla una Adv ;)

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. feb. 12, 2011 8:00 pm

esta molt be aquest brico,per montar aquestes defensas es molt important com diu el xicot que ho fa, fer servir dinamometrica,ja que apretar cargols sobre alumini pot sortir car,el preu tambe es molt correcte,mes economic que l'original i queda maco.
Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. feb. 12, 2011 8:04 pm

T'han quedat de co...ns. Una aportaciò de la meva experiència de veure d'aprop el terra. No creus convenient fer una petita inversiò més i protegir els cilindres?. Son d'alumini i es desfan gairebé de mirar-los :lol: i tot i la defensa que has montat, el veig molt desprotegit

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. feb. 12, 2011 8:09 pm

[quote user="Pasqual" post="157407"]T'han quedat de co...ns. Una aportaciò de la meva experiència de veure d'aprop el terra. No creus convenient fer una petita inversiò més i protegir els cilindres?. Son d'alumini i es desfan gairebé de mirar-los :lol: i tot i la defensa que has montat, el veig molt desprotegit[/quote]

la veritat es que jo tambe ho he pensat,al montar las defensas,suposso que aquestes tenen las midas com les originals,la tapa de la culata d'alumini d'Adventure no es pot montar ja que no hi cap,pero la de plastic negre protegeix del tipic cop de caure la moto en parat que ratlla la culata i no val gaire,ho comento per si algu fa el gasto i despres no li valen las groses ;) .
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. feb. 12, 2011 8:34 pm

[quote user="Pasqual" post="157407"]T'han quedat de co...ns. Una aportaciò de la meva experiència de veure d'aprop el terra. No creus convenient fer una petita inversiò més i protegir els cilindres?. Son d'alumini i es desfan gairebé de mirar-los :lol: i tot i la defensa que has montat, el veig molt desprotegit[/quote]

Si, que ho crec, de fet volia tenir montades les defenses per veure i galgar si entren les proteccions (estil adventure) però en negre de Touratech.

El que passa, es que per un cantó es una temeritat posar-se per segons quins llocs amb la moto desprotegida, però despullada es tan maca... :roll:

Ex: Temeritat nº1

Imatge

Aquestes serien les que m'agradarien més, però tampoc vull recarregar la moto de gadgets que després hauré de treure per anar a passar l'ITV. :enfaduu
Imatge

Que en penseu...?

salut.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 12, 2011 8:40 pm

[quote user="650X" post="157421"]

Ex: Temeritat nº1

Imatge

[/quote]

Osti tu, quina temeritat passar per aqui!!!!! :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant Que n'ets de valent! :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » ds. feb. 12, 2011 9:04 pm

Jo porto aquest Imatge però personalment m'agraden més aquest de carboni de Wunderlich

Protectors (al ampliar la foto hi surten les tres opcions)
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 12, 2011 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. feb. 12, 2011 9:06 pm

Si com diuen el cementiri n'es plè de valents, però el càs que ens ocupa es més aviat ser ruc. :|

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. feb. 12, 2011 9:08 pm

[quote user="Pasqual" post="157424"]Jo porto aquest Imatge però personalment m'agraden més aquest de carboni de Wunderlich

Protectors (al ampliar la foto hi surten les tres opcions)[/quote]

Ja ha sortit l´home Wunderlich ;)
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » ds. feb. 12, 2011 9:15 pm

[quote user="STELVIO 00" post="157427"][quote user="Pasqual" post="157424"]Jo porto aquest Imatge però personalment m'agraden més aquest de carboni de Wunderlich

Ja ha sortit l´home Wunderlich ;)[/quote]

Ja,ja tenia dubtes de quan tardaries a saltar, ja, ja... jo també vull que m'esponsoritzi Touratech!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 13, 2011 3:27 pm

[quote user="Pasqual" post="157424"]Jo porto aquest Imatge però personalment m'agraden més aquest de carboni de Wunderlich

Ehem, els de Carboni hauràn d'esperar a que em toqui la 649. L'etern dilema de comprar les xuxes a Can Touratech o a Can Wunderlich, doncs no sé, encara no he comprovat la duresa dels materials, però en tema de disseny potser son un xic menys ortopèdiques les de touratech, a part de que com heu vist m'agrada vestir de dól la moto i wunderlich no he vist gaires proteccions amb negre.

Esperant una comanda de Touratech amb la protecció de la vàlvula d'escapament, els elevadors del manillar, les boses per les defenses superiors i l'eixamplament del caballet.

Ja penjaré les fotos i em direu el què.

Apa, Salut!

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dg. feb. 13, 2011 4:03 pm

[quote user="650X" post="157425"]Si com diuen el cementiri n'es plè de valents, però el càs que ens ocupa es més aviat ser ruc. :|[/quote]

Ei, que te "truqillo". No crec que hagis passat pel mig, mes aviat per l'esquerra. Home, amb una bestia de mes de 200 kg potser si que es temeritat, però jo ho faria de baixada pel mig, he, he :lol:
Ai, els meus temps de trial i motocross, on deuen parar.......

Veig una dinamométrica, però no diu a qunats Nm s'ha d'apretar.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 13, 2011 4:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 13, 2011 5:24 pm

[quote user="PEREBI" post="157513"][quote user="650X" post="157425"]Si com diuen el cementiri n'es plè de valents, però el càs que ens ocupa es més aviat ser ruc. :|[/quote]

Ei, que te "truqillo". No crec que hagis passat pel mig, mes aviat per l'esquerra. Home, amb una bestia de mes de 200 kg potser si que es temeritat, però jo ho faria de baixada pel mig, he, he :lol:
Ai, els meus temps de trial i motocross, on deuen parar.......

Veig una dinamométrica, però no diu a qunats Nm s'ha d'apretar.[/quote]

Home esclar que vaig pujar per l'esquerra, ja es veuen les roderes, però de baixada vaig buscar un camí alternatiu... ;)

Els parells de la dinamomètrica estan a les instruccions oficials. (les que venen amb les defenses)

Em sembla que eren:
M12 48Nm
M10 35Nm
M6 12Nm

Salut

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dg. feb. 13, 2011 5:36 pm

Jo ara ni pel mig ni per l'esquerra, he, he.

Gràcies company, ja supossaba que els kartoffeln diuen les mesures.

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. feb. 13, 2011 9:32 pm

De aquí en adelante todos los tornillos que atornillemos le metemos unas gotitas de Loctite para evitar que se aflojen
Alerta per qui no hagi treballat mai amb aquest producte: ha de ser Loctite fijador de tornillos com el pot de la foto.

Imatge

Ho dic perquè una vegada me’n vaig trobar a un que estava posant pegamento Loctite als cargols. :eyes :tremolant

650X, Gracies pel tutorial, segur que a algú l'hi anirà de conya. ;)
Salutacions moteres.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”