Slow

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Slow

Entrada Autor: GRUM » dg. feb. 13, 2011 6:14 pm

Jo ja fa temps que vaig seguint una mica el tema i penso que, en aquests temps que corren, potser no estaria de més parar un moment i plantejar-nos: cap a on anem? i, com hi anem?
No soc persona de seguir cap "doctrina" de manera massa estricte, però reconec que si que em sento bastant identificat amb els principis que regeixen "l'slow movement".
Us deixo un enllaç i si a algú li interessa, només ha de buscar una mica per la Xarxa.
El personatge en qüestió es diu Carl Honore i, si no recordo malament, te un parell de llibres publicats.
Com ja he escrit en altres ocasions: let it flow, do it slow!

Carl Honore
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Slow

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 13, 2011 7:07 pm

Resum, si us plau?

Tinc els altaveus parats i no esbrino sobre què parla. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. feb. 13, 2011 7:48 pm

Dons això, de la pressa que tenim sempre per tot :cry:

Val la pena escoltar-ho, enxufa els altaveus o posa't uns auriculars.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dg. feb. 13, 2011 8:11 pm

Slow food, Slow ride, Slow live...or Fast die !!! :ban :ban :ban

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dg. feb. 13, 2011 9:33 pm

Es un senyor que parla molt bé (una mica xarlatán) i explica que al mon modern anem molt ràpid i que es millor anar mes lentament.
Estic d'acord, però qui es el guapo que fa de Mafalda i diu allò de "pareu el mon que em baixo....".
Enhorabona a qui pugui fer-ho.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. feb. 14, 2011 10:14 am

Del què es tracta és que cadascú faci el que pugui, no vol dir que hagis de parar de cop en tot el què fas.
Es tracta de parar un moment, fer una llista de prioritats i intentar dedicar el temps necessari a les coses que considerem més importants i, potser de vegades no valorem prou.
Potser és millor fer menys coses però gaudint-les a fons, que voler fer de tot i no tenir temps ni per disfrutar-ho.
D'acord que el mon va molt depressa, però si tots correm cada cop més i més, a on arribarem i com?
Com deia el Capità Enciam, els petits canvis són poderosos :mrgreen: sabies paraules ;)
Penso que es tracta d'enfocar el futur amb una altra actitud, tant fàcil i tant difícil.
És com el tema del canvi climàtic, el reciclatge i tantes i tantes d'altres coses. Si tots pensem ja ho farà algú altre, total, pel que pugui fer jo no es nota, malament anem.
L'actitud ha de ser que cadascú faci el que estigui a les seves mans, i si tots ho fem, segur que el canvi es notarà.
No dic pas que sigui una "doctrina" valida per tothom, deu m'en guard, cadascú que és ben lliure de fer el que vulgui. Simplement dono a conèixer un altre punt de vista amb el qual, personalment, em sento bastant vinculat. :roll:
Ja està, no m'enrotllo més.

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dl. feb. 14, 2011 10:21 am

[quote user="GRUM" post="157653"] Com deia el Capità Enciam, els petits canvis són poderosos :mrgreen: sabies paraules ;)
[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » ds. maig 07, 2011 7:46 pm

Aquests dies tinc entre mans el llibre "elogio de la lentitud" de Carl Honoré, del qual només havia vist alguna entrevista i llegit alguna cosa per internet.
Tot i que per la meva manera de ser ja fa temps que sento certa afinitat amb el moviment "SLOW" en general, m'està sorprenent positivament el llibre per la gran documentació i l'enfocament que aporta.
Si teniu una estona, no està de més fer-li una ullada.
Total, sempre està bé absorvir nous coneixements, llavors cadascú que en faci l'ús o interpretació que vulgui, però de veritat que crec que és una lectura prou interessant per dedicar-hi una mica de temps.
Us deixo un enllaç on trobareu un petit extracte del contingut del llibre.
Enllaç

Respon

Torna a “Cerveseta”