Jo no entenc res de res de mecànica, però coneixo la meva moto , el seu soroll i les seves reaccions.
Aquest mati he sortit de casa decidida a continuar amb un gran cap de setmana de molta moto.
Abans d´arribar al punt de trobada de sector gironí, la gasolinera de la república, ja he comentat que algo pasava que .... no anava a l´hora...... :???: :???: :???:
Al arribar a Ripoll , malgrat durant el camí hem travessant indrets humits i molls i la moto s´ha comportat, he notat que la roda del darrera no era prou estable , tenia la sensació de que patinava :???: :???: :???: :???: .
NO he fet massa cas, però al arribar al restaurant de Campdevanol , aparcar i posar el cavallet central ha començat a sortir fum de la part de darrera de la moto.
Jo pensava que era condensació ( de la fred) però desprès he vist que queien gotes d´oli :???: :???: :???: :???:
Total.... que he acabat trucant al Racc i demà em deixaran la moto al taller de bmw Martin i Conesa.
La moto es del mes de març del 2009.
Porta 55.000 km i encara esta en garantia.
A veure demà que em diuen :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Ara de moment ja em quedo sense anar amb en Pasqual a Elefantes :???: :???: :???: ... per una vegada que em decideixo a anar a una invernal :enfaduu :enfaduu :enfaduu i ja m´he possat de provisional per la calçotada :enfaduu :enfaduu :enfaduu .
A veure demà que em diu el taller :???: :???: :???: