El Pi De Les Tres Branques - 13 De Febrer
Moderador: Airald
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: El Pi De Les Tres Branques - 13 De Febrer
Bond, gracies per les fotos.
Ja veiem que us ho heu passat deconya.
Que tal les motos sobre el gel ?
Ja veiem que us ho heu passat deconya.
Que tal les motos sobre el gel ?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Després d´una bona desorganització, en el punt de trobada no hi havia cafeteria :enfadat :enfadat :enfadat , a sobre boira, i fred, total que hem anat a fer un petit esmorçar, res quatre trocets d´embotit, i quatre torradetes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , m´he hagut de tornar cap a casa, compromisos familiars, cag-n d-u, quina ruta més guapa m´he perdut :evil: :evil: :evil: .
La poca estona que he estat m´ho he passat de conya. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La poca estona que he estat m´ho he passat de conya. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
M'en alegro de que, tret de l'avaria de la moto de l'Eva, tot hagi anat be. Llàstima que, tret de les parts eixutes, la carretera et fa anar amb quatre ulls i un pel acollonit. Gràcies per les fotos d'en James Bond i les poquetes, encara que tenebroses, de la Mareta.
Suposo que l'amortidor de la BMW ja devia estar un pel "tocat" pel propi us i les pistes d'ahir ni li devien fer cap favor. Millor que t'hagi passat avui que no pas lluny de casa, oi que es veritat??
No se perquè però tinc la sensació de que algú sortirà demà del concessionari BMW amb una altre GS (que no vol dir hagi de ser nova).
Fins diumenge
Jordi "Prony"
Suposo que l'amortidor de la BMW ja devia estar un pel "tocat" pel propi us i les pistes d'ahir ni li devien fer cap favor. Millor que t'hagi passat avui que no pas lluny de casa, oi que es veritat??
No se perquè però tinc la sensació de que algú sortirà demà del concessionari BMW amb una altre GS (que no vol dir hagi de ser nova).
Fins diumenge
Jordi "Prony"
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Carai que bé us ho heu passat! Gràcies per compartir les fotos!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
MOTOTURISME JA HA TROBAT EL PI!! :jump :jump
Una ruta genial...i el temps perfecte....
MOTOTURISME JA HA TROBAT EL PI!! :jump :jump
Una ruta genial...i el temps perfecte....
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Un altre que ja ha arribat a casa, després de gaudir d'allò més de la FANTÀSTICA jornada Mototurística que ens havia preparat en Ramon ... tot i que he tingut un bon ensurt amb una placa de gel ... m'ha anat d'un pel. :oops:
A mi també m'ha agradat molt poder conèixer amb més detall a alguns companys, sobre tot al dinar i a la cervesa que hem fet a Ripoll ... per gentilesa d'en Vidi ... moltes gràcies. ;)
V'sss
GeSus.
PD1: dono fe que la MS1200 a part de plegar una barbaritat ... :roll: ... cadascú és lliure d'aparcar com vol ... :twisted: ... tira una barbaritat ... es noten els prop de 50 CV de diferència amb la GS :eyes
PD2: amb tanta trail que hi havia avui, la Bandit ha sigut l'única màquina que ha arribat fins al Pi de les Branques. :shock:
A mi també m'ha agradat molt poder conèixer amb més detall a alguns companys, sobre tot al dinar i a la cervesa que hem fet a Ripoll ... per gentilesa d'en Vidi ... moltes gràcies. ;)
V'sss
GeSus.
PD1: dono fe que la MS1200 a part de plegar una barbaritat ... :roll: ... cadascú és lliure d'aparcar com vol ... :twisted: ... tira una barbaritat ... es noten els prop de 50 CV de diferència amb la GS :eyes
PD2: amb tanta trail que hi havia avui, la Bandit ha sigut l'única màquina que ha arribat fins al Pi de les Branques. :shock:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 13, 2011 11:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Jesus GS" post="157609"]
PD2: amb tanta trail que hi havia avui, la Bandit ha sigut l'única màquina que ha arribat fins al Pi de les Branques. :shock:[/quote]
Home, clar!! Però quina us penseu que és la millor moto del món!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Pacs, gràcies per deixar el pabelló ben alt! :kssss :kiss :bow :Saltant :love :kssss :jump :ksss :b9 :Saltant
PD2: amb tanta trail que hi havia avui, la Bandit ha sigut l'única màquina que ha arribat fins al Pi de les Branques. :shock:[/quote]
Pacs, gràcies per deixar el pabelló ben alt! :kssss :kiss :bow :Saltant :love :kssss :jump :ksss :b9 :Saltant

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Randy-650" post="157614"][quote user="Jesus GS" post="157609"]
Pacs, gràcies per deixar el pabelló ben alt! :kssss :kiss :bow :Saltant :love :kssss :jump :ksss :b9 :Saltant[/quote]
Sabia que t'alegraria el dia amb aquesta notícia ... SUZUKI POWER !!! ;)
V'sss
GeSus
Pacs, gràcies per deixar el pabelló ben alt! :kssss :kiss :bow :Saltant :love :kssss :jump :ksss :b9 :Saltant[/quote]
Sabia que t'alegraria el dia amb aquesta notícia ... SUZUKI POWER !!! ;)
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 13, 2011 11:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: PROPOSTA: El Pi De Les Tres Branques - 13 De Febrer
[quote user="Pacs47" post="157552"]bones!!!!!
un que ja esta a casa
les meves opinions???
las carreteras, que voleu que digui?, rectas impresionants i que han fet que mes d'una vegada tinguesim que aturarnos per la "fantastica" ducati i les seves tombadas espectaculars
;) ;) ;) ;)
el dinar??? una mica curtet, menys mal que a casa tenia una piza congelada
els companys de ruta??? bueno, no estan malament del tot
el temps? molta calor, ens a sobrat la roba
i per ultim, desde aquet post, vull dir, que cualsevol foto, on suti jo, es producte del photoshop
salut[/quote]
Això és una crònica curta i clara i sense hipocresia, si senyor :D :D :D
un que ja esta a casa
les meves opinions???
las carreteras, que voleu que digui?, rectas impresionants i que han fet que mes d'una vegada tinguesim que aturarnos per la "fantastica" ducati i les seves tombadas espectaculars
;) ;) ;) ;)
el dinar??? una mica curtet, menys mal que a casa tenia una piza congelada
els companys de ruta??? bueno, no estan malament del tot
el temps? molta calor, ens a sobrat la roba
i per ultim, desde aquet post, vull dir, que cualsevol foto, on suti jo, es producte del photoshop
salut[/quote]
Això és una crònica curta i clara i sense hipocresia, si senyor :D :D :D

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Unes fotos que realment donen una sortida com a exelent, veure la carretera amb neu, la gent jugan a la neu, menjan. Això és una sortida de campionat home.
Gràcies per les fotos.
Gràcies per les fotos.

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Felicitats a tots per la jornada que heu gaudit.
La inmensa enveja no em permet afegir gran cosa més :oops:
Gràcies per la crònica i fotos ;)
La inmensa enveja no em permet afegir gran cosa més :oops:
Gràcies per la crònica i fotos ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Eva, que no sigui res lo de la moto.
Una sortida molt maca,
gràcies per les fotos i poder disfrutar una mica del ,pi de les tres branques.
Una sortida molt maca,
gràcies per les fotos i poder disfrutar una mica del ,pi de les tres branques.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
QUina enveja al veure les fotos!!!
Gracise per fer-nos cinc centims del que vas ser las sortideta
Gracise per fer-nos cinc centims del que vas ser las sortideta
Ex ...moltes coses
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
[quote user="JoanCG" post="157546"]James Bond, felicitats per la travessa. Ha sortit rodona. :cerv
Per cert, També vull dir que avui he conegut a una bona colla de, per a mi nous/noves mototuristes genials. Encant d’haver-vos conegut i fins aviat, també. :D
P.D. Per cert, avui ha quedat demostrat que “en parat”, no hi moto que inclini més i amb més elegància que les Ducati, ja que el canal d’aigua també compte, això ha fet passat l’inclinació a uns bons 110º, això també costa de superar, jeje. Qui ho hagi vist, ja sap del que parlo, i ja ho dic jo per què l’Anna i els demés no ho feu i us enfoteu. Au!! Jajaja ) :wall :martell[/quote]
I ara!! no sé pas que t'ho fa pensar que me'n puc enfotre de la teva "plegada" :mrgreen: , amb el preocupada que estava jo pensant perquè jo no tinc control de tracció :crys
Com tens el bessó esquerre, tot bé?? Cuida't.
Ha estat un plaer coneixer-te. Fins la propera. :kiss
Bond, la sortida genial. M'ho he passat teta. :jump
Per cert, També vull dir que avui he conegut a una bona colla de, per a mi nous/noves mototuristes genials. Encant d’haver-vos conegut i fins aviat, també. :D
P.D. Per cert, avui ha quedat demostrat que “en parat”, no hi moto que inclini més i amb més elegància que les Ducati, ja que el canal d’aigua també compte, això ha fet passat l’inclinació a uns bons 110º, això també costa de superar, jeje. Qui ho hagi vist, ja sap del que parlo, i ja ho dic jo per què l’Anna i els demés no ho feu i us enfoteu. Au!! Jajaja ) :wall :martell[/quote]
I ara!! no sé pas que t'ho fa pensar que me'n puc enfotre de la teva "plegada" :mrgreen: , amb el preocupada que estava jo pensant perquè jo no tinc control de tracció :crys
Com tens el bessó esquerre, tot bé?? Cuida't.
Ha estat un plaer coneixer-te. Fins la propera. :kiss
Bond, la sortida genial. M'ho he passat teta. :jump
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="AnnA" post="157826"]Bond, la sortida genial. M'ho he passat teta. :jump[/quote]
Gracies Anna :kiss :kiss
I tant que us ho vareu passar be, sobretot quan em vareu crivellar amb boles de neu quan vaig fer la foto de grup :mrgreen: :mrgreen:

Vsssssss
007
Gracies Anna :kiss :kiss
I tant que us ho vareu passar be, sobretot quan em vareu crivellar amb boles de neu quan vaig fer la foto de grup :mrgreen: :mrgreen:

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 10:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Pako-Jones
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 9:17 pm
- Ubicació: Alcoletge
[quote user="Jesus GS" post="157446"][quote user="Mareta" post="157441"][quote user="Jesus GS" post="157439"][quote user="Mareta" post="157430"]Els de Girona hem quedat a la gasolinera de la Repúblique a les 8 del mati.
La primera sortint de Girona direcció Banyoles.... bueno...... despres de l´entrada de Girona Nord de l´Autopista.
Fins demà[/quote]
Eva, fareu aquesta Ruta ??? ... si es així pararé a La República a les 08:00 zulú ... per pujar plegats cap a Ribes!!! ;)
V'sss
GeSus[/quote]
No fem vallfogona. Anem directes cap a la Vall de Bianya i Ripoll.
Ja farem prous corbes despres ;)[/quote]
Per la ruta que dius passant per S Joan de les Abadesses es triga pràcticament el mateix ... i amb el mono de moto que tinc ... amb 1/2 Vallfogona ja faig per esmorzar ... ja la farem sencera tornant ... si dóna temps !!! !!! :twisted:
Ens veiem a La República doncs a les 08:00 zulú !!! ;) ... tindrem que anar amb compte amb el gel ... que avui un company a llepat ... per sort no s'ha fet mal.
V'sss
GeSus[/quote]
Hola amics de Mototurisme.......... malauradament jo també vaig patir, al deixar.vos després d'esmorçar, una "petita llepada" a le Lloses......... tornant cap a Lleida.......... jo no em vaig fer res..... gracies a Deu..... pero la meva "burra"........ :eyes :eyes :eyes

El tope del radere que protegeix el cardan...... es efectiu..... i recomanable.......... :flor :flor

Mercés per la companyia i per l'esmorçar...... nois.... !!!!!!! quina vianda.....¡¡¡¡¡ Va valer la pena fer 400Kms.... per estar amb vosaltres...... :cerv
.
La primera sortint de Girona direcció Banyoles.... bueno...... despres de l´entrada de Girona Nord de l´Autopista.
Fins demà[/quote]
Eva, fareu aquesta Ruta ??? ... si es així pararé a La República a les 08:00 zulú ... per pujar plegats cap a Ribes!!! ;)
V'sss
GeSus[/quote]
No fem vallfogona. Anem directes cap a la Vall de Bianya i Ripoll.
Ja farem prous corbes despres ;)[/quote]
Per la ruta que dius passant per S Joan de les Abadesses es triga pràcticament el mateix ... i amb el mono de moto que tinc ... amb 1/2 Vallfogona ja faig per esmorzar ... ja la farem sencera tornant ... si dóna temps !!! !!! :twisted:
Ens veiem a La República doncs a les 08:00 zulú !!! ;) ... tindrem que anar amb compte amb el gel ... que avui un company a llepat ... per sort no s'ha fet mal.

GeSus[/quote]
Hola amics de Mototurisme.......... malauradament jo també vaig patir, al deixar.vos després d'esmorçar, una "petita llepada" a le Lloses......... tornant cap a Lleida.......... jo no em vaig fer res..... gracies a Deu..... pero la meva "burra"........ :eyes :eyes :eyes

El tope del radere que protegeix el cardan...... es efectiu..... i recomanable.......... :flor :flor

Mercés per la companyia i per l'esmorçar...... nois.... !!!!!!! quina vianda.....¡¡¡¡¡ Va valer la pena fer 400Kms.... per estar amb vosaltres...... :cerv
.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Pako-Jones" post="157836"]
Mercés per la companyia i per l'esmorçar...... nois.... !!!!!!! quina vianda.....¡¡¡¡¡ Va valer la pena fer 400Kms.... per estar amb vosaltres...... :cerv[/quote]
Ostres Pako, em deixes ben parat !!!
Sort que no et vares fer res això es el més important, en quan a la "burra", si "només" es això es pot dir que has estat de sort i que ara ja te "cicatrius de guerra".
Espero a la propera poder compartir mes estona i fer petar la xerrada.
Molts records.
Vssssss
Ramon
Mercés per la companyia i per l'esmorçar...... nois.... !!!!!!! quina vianda.....¡¡¡¡¡ Va valer la pena fer 400Kms.... per estar amb vosaltres...... :cerv[/quote]
Ostres Pako, em deixes ben parat !!!
Sort que no et vares fer res això es el més important, en quan a la "burra", si "només" es això es pot dir que has estat de sort i que ara ja te "cicatrius de guerra".
Espero a la propera poder compartir mes estona i fer petar la xerrada.
Molts records.
Vssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Pako-Jones
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 9:17 pm
- Ubicació: Alcoletge
Mercés.................
:cerv
:cerv
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Pako-Jones, espero que no hagi estat res aquesta caiguda.
Salut !
Salut !
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Be, PAKO-JONES, ja has amortissat les defenses. Sort que no et vas fer mal!