Constitució De L'Associació Motards Independentistes
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Constitució De L'Associació Motards Independentistes
Hora: dissabte, 12 / febrer · 10:00 - 12:00
Lloc: Folgueroles, Centre Cultural
Ordre del dia:
1. Per què Motards. La història.
2. Propers passos.
3. Repartiment de tasques (campanyes, sortides, comunicació, canals - facebook, blog, finançament, etc)
4. Marketing
5. Repartiment de càrrecs i signatura dels Estatuts.
Tots podeu ser fundadors de l'associació però...recordeu portar el DNI!
PUNT DE TROBADA:
A les 10h a la gasolinera Repsol de la carretera que va a Calldetenes N-141d.
Més informació a:
http://motos11s.blogspot.com/
http://www.facebook.com
Lloc: Folgueroles, Centre Cultural
Ordre del dia:
1. Per què Motards. La història.
2. Propers passos.
3. Repartiment de tasques (campanyes, sortides, comunicació, canals - facebook, blog, finançament, etc)
4. Marketing
5. Repartiment de càrrecs i signatura dels Estatuts.
Tots podeu ser fundadors de l'associació però...recordeu portar el DNI!
PUNT DE TROBADA:
A les 10h a la gasolinera Repsol de la carretera que va a Calldetenes N-141d.
Més informació a:
http://motos11s.blogspot.com/
http://www.facebook.com
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Constitució De L'Associació Motards Independentistes
Bones..
Ramon, aixo ja s´havia parlat en fil
QUe dins d´un forum es faci propaganda d´un altre forum...ja no es gaire étic, una cosa es un enllaç ..
L'altre es fer-ne publicitat dos vegades.
Qui vulgui assitir-hi ja estava posat no?
QUe dins d´un forum es faci propaganda d´un altre forum...ja no es gaire étic, una cosa es un enllaç ..
Qui vulgui assitir-hi ja estava posat no?
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Steelman" post="156746"]Bones..
Qui vulgui assitir-hi ja estava posat no?[/quote]
Home Steeman, això no és pas propaganda, només l'enllaç de on he extret la notícia.
Se n'havia parlat en un altre fil que parlava d'una altra cosa, he pensat que seria millor obrir un altre post per no diluir la noticia.
Si no us agrada ho trec i punt ;)
Qui vulgui assitir-hi ja estava posat no?[/quote]
Home Steeman, això no és pas propaganda, només l'enllaç de on he extret la notícia.
Se n'havia parlat en un altre fil que parlava d'una altra cosa, he pensat que seria millor obrir un altre post per no diluir la noticia.
Si no us agrada ho trec i punt ;)
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Steelman, de SUPER BON ROTLLO
ja he llegit mes de 10 respostes teves en aquest TO...
suposo que per els que et coneixen, els teus amics mes intims, poder troben normal que els responguis aixi,
pero a mi aquestes respostes teves tan...
no se ni com dir-ho
em donen molt mal rotllo.
intento ser constructiu, abans demanaves perque el forum tal i cual.
AQUI TENS un exemple, a mi o al company poder no ens fa res, pero qualsevol altre, li fara mal als ulls llegir AIXO.
HI HA PER TANT?
es poden resoldre les coses per privat?
esborra aixo si ho creus convenient.
ja he llegit mes de 10 respostes teves en aquest TO...
suposo que per els que et coneixen, els teus amics mes intims, poder troben normal que els responguis aixi,
pero a mi aquestes respostes teves tan...
no se ni com dir-ho
em donen molt mal rotllo.
intento ser constructiu, abans demanaves perque el forum tal i cual.
AQUI TENS un exemple, a mi o al company poder no ens fa res, pero qualsevol altre, li fara mal als ulls llegir AIXO.
HI HA PER TANT?
es poden resoldre les coses per privat?
esborra aixo si ho creus convenient.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Koper" post="156869"]Steelman, de SUPER BON ROTLLO
ja he llegit mes de 10 respostes teves en aquest TO....[/quote]
Tens un privat
ja he llegit mes de 10 respostes teves en aquest TO....[/quote]
Tens un privat
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
Dons bé, ja ho hem engegat això ;)
Una vintena de persones hem engegat el procés per constituir l'associació «Motards Independentistes».
Avui hem decidit el nom, els objectius, responsabilitats i ehm preparat la documentació per portar al registre d'associacions.
Algun diari digital ja en parla ;)
Enllaç a osona.com
Una vintena de persones hem engegat el procés per constituir l'associació «Motards Independentistes».
Avui hem decidit el nom, els objectius, responsabilitats i ehm preparat la documentació per portar al registre d'associacions.
Algun diari digital ja en parla ;)
Enllaç a osona.com
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Bona aquesta gent! us felicito, llàstima de no haver-hi pogut assistir... però ho trobo una molt bona iniciativa! :D
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
[img align=left]http://catalansreaccionem.files.wordpre ... elada4.jpg[/img]
una noticia molt maca, felicitats :D
una noticia molt maca, felicitats :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
M'agrada molt la notícia!!! Calen organitzacions aixi que hi ha molta feina per fer!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
La veritat, penso que ha anat molt bé que en aquesta constitució no hi havia massa gent, ja que així a costat menys de votar les coses i ara ja anirà creixent de ben segur.
Felicitats Ramon, pel carrèc que t'han otorgat, jajajajajaja
Felicitats Ramon, pel carrèc que t'han otorgat, jajajajajaja

- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Sagal" post="157445"]La veritat, penso que ha anat molt bé que en aquesta constitució no hi havia massa gent, ja que així a costat menys de votar les coses i ara ja anirà creixent de ben segur.
Felicitats Ramon, pel carrèc que t'han otorgat, jajajajajaja[/quote]
Al ser poquets (de moment) ens ha tocat feina a fer a tots, alguns menys i altres més, oi Sagal ?
Alguna estona ja m'ho ensenyaràs tot això que fas. ;)
Felicitats Ramon, pel carrèc que t'han otorgat, jajajajajaja[/quote]
Al ser poquets (de moment) ens ha tocat feina a fer a tots, alguns menys i altres més, oi Sagal ?
Alguna estona ja m'ho ensenyaràs tot això que fas. ;)
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Felicitats Ramon i Santi pels càrrecs otorgats per l'Assemblea. Vaig trobar a faltar el Jeppy que m'havia dit que vindria.... és igual, ja el fitxarem més endavant, no s'escaparà.
Avui ja m'han trucat de Ràdio Manlleu. He fet una entrevista amb les 2 nenes corrent per allà. Espero que no se sentissin gaire...
Sí, sort que no érem gaires més perquè sinó encara estaríem votant el nom... Res tu, que va anar molt bé, un pas més i endavant les atxes.
Avui ja m'han trucat de Ràdio Manlleu. He fet una entrevista amb les 2 nenes corrent per allà. Espero que no se sentissin gaire...
Sí, sort que no érem gaires més perquè sinó encara estaríem votant el nom... Res tu, que va anar molt bé, un pas més i endavant les atxes.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Em semblen de conya aquestes iniciatives !!!
Per afegir-se al facebok s'ha de coneixer a algu? al afegir-ho surt aquest missatge: Motards Independentistes haurà de confirmar la teva petició. Si us plau, només envia aquesta petició si coneixes a Motards personalment.
Per afegir-se al facebok s'ha de coneixer a algu? al afegir-ho surt aquest missatge: Motards Independentistes haurà de confirmar la teva petició. Si us plau, només envia aquesta petició si coneixes a Motards personalment.
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 13, 2011 8:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Deivid, aquests missatges són propis del Facebook, no del perfil al que et vols fer amic.
En realitat aquest missatge apareix quan el perfil del que te'n vols fer amic té moltes peticions d'amistat de cop i volta. És el cas de Motards que l'última setmana 10 dies s'ha disparat.
Vés-ho provant, que més endavant et deixarà.
En realitat aquest missatge apareix quan el perfil del que te'n vols fer amic té moltes peticions d'amistat de cop i volta. És el cas de Motards que l'última setmana 10 dies s'ha disparat.
Vés-ho provant, que més endavant et deixarà.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Us recordo que no volem publicitat gratuïta o abusiva d'altres fòrums, així com tampoc podem permetre de cap manera que feu de Mototurisme Catalunya una plataforma cap aquesta nova Associació.
Si voleu continuar feu-ho al Facebook o a altres indrets, s'ha d'entendre que Mototurisme Catalunya no hi té res a veure ja que són dues coses totalment diferents.
Sense ànim de crear polèmica, això que quedi clar.
Sort amb el nou projecte. :cerv
Si voleu continuar feu-ho al Facebook o a altres indrets, s'ha d'entendre que Mototurisme Catalunya no hi té res a veure ja que són dues coses totalment diferents.
Sense ànim de crear polèmica, això que quedi clar.
Sort amb el nou projecte. :cerv

- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="157680"]Us recordo que no volem publicitat gratuïta o abusiva d'altres fòrums, així com tampoc podem permetre de cap manera que feu de Mototurisme Catalunya una plataforma cap aquesta nova Associació.
Si voleu continuar feu-ho al Facebook o a altres indrets, s'ha d'entendre que Mototurisme Catalunya no hi té res a veure ja que són dues coses totalment diferents.[/quote]
D'acord Randy, està clar que els missatges del dia a dia no han de ser en un altre lloc i no pas aquí.
De tota manera suposo que no hi haurà cap problema en que anunciem algunes de les activitats que es puguin fer, oi ?
[quote user="Randy-650" post="157680"] Sense ànim de crear polèmica, això que quedi clar.[/quote]
Ni tu, ni jo volem crear cap polèmica, nomes faltaria :eyes
Jo aquí m'hi trobo molt bé ... i vull que continuï així :kiss
[quote user="Randy-650" post="157680"]Sort amb el nou projecte. :cerv[/quote]
Gràcies :cerv
Si voleu continuar feu-ho al Facebook o a altres indrets, s'ha d'entendre que Mototurisme Catalunya no hi té res a veure ja que són dues coses totalment diferents.[/quote]
D'acord Randy, està clar que els missatges del dia a dia no han de ser en un altre lloc i no pas aquí.
De tota manera suposo que no hi haurà cap problema en que anunciem algunes de les activitats que es puguin fer, oi ?
[quote user="Randy-650" post="157680"] Sense ànim de crear polèmica, això que quedi clar.[/quote]
Ni tu, ni jo volem crear cap polèmica, nomes faltaria :eyes
Jo aquí m'hi trobo molt bé ... i vull que continuï així :kiss
[quote user="Randy-650" post="157680"]Sort amb el nou projecte. :cerv[/quote]
Gràcies :cerv
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Alegra llegir que t'hi sents molt bé aqui, Ramon, la veritat. D'això es tracta, i ens omple d'orgull i satisfacció que així sigui. :D
Però s'ha de pensar que cada espai -en el nostre cas fòrum- ha de vetllar pels seus interesos. Tenim companys dels fòrums VStrom Club o de BMWmotos, o sense anar més lluny, La Cosa Nostra, que també fan les seves sortides i tenen les seves històries i no les publiciten pas aquí. Cadascú té el seu espai i s'ho maneguen a la seva manera sense posar-se en territoris dels altres. Còdi ètic potser seria la paraula per definir-ho.
Obviament si un dia feu una concentració o una gran trobada si que ho podrieu posar aqui, com s'ha fet en el cas de l'Amotonamiento (Penya Paddock) o Pinguinos (Turismoto), organitzats per entitats alienes a nosaltres.
Costa d'entendre, però si un dia administres un gran espai ho veuràs d'una altre manera i amb un altre punt de vista.
Apa, a seguir gaudint del fòrum. :cerv
Però s'ha de pensar que cada espai -en el nostre cas fòrum- ha de vetllar pels seus interesos. Tenim companys dels fòrums VStrom Club o de BMWmotos, o sense anar més lluny, La Cosa Nostra, que també fan les seves sortides i tenen les seves històries i no les publiciten pas aquí. Cadascú té el seu espai i s'ho maneguen a la seva manera sense posar-se en territoris dels altres. Còdi ètic potser seria la paraula per definir-ho.
Obviament si un dia feu una concentració o una gran trobada si que ho podrieu posar aqui, com s'ha fet en el cas de l'Amotonamiento (Penya Paddock) o Pinguinos (Turismoto), organitzats per entitats alienes a nosaltres.
Costa d'entendre, però si un dia administres un gran espai ho veuràs d'una altre manera i amb un altre punt de vista.
Apa, a seguir gaudint del fòrum. :cerv

- Riperman5
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:41 pm
- Ubicació: Guardiola de Font-rubí
Hola a tots
Jo tenia tot previst per assitir-hi, em vaig aixecar a els 7, pero aixó de viure al camp fa males pasades, una boira plorera que des de les 7 fins les 11 del mati no es va aixecar, no es veia ni a 2 metres (no es broma) per la qual cosa vaig decidir no assitir-hi, molta aiga al terre i porto slicks.
Em sap molt de greu pero a totes les trobades que no hi hagi invisibilitat visual assistiré.
Tot el que sigui, tot s'hi val, i tots els camins son bons per la fita de la Independència
Jo tenia tot previst per assitir-hi, em vaig aixecar a els 7, pero aixó de viure al camp fa males pasades, una boira plorera que des de les 7 fins les 11 del mati no es va aixecar, no es veia ni a 2 metres (no es broma) per la qual cosa vaig decidir no assitir-hi, molta aiga al terre i porto slicks.
Em sap molt de greu pero a totes les trobades que no hi hagi invisibilitat visual assistiré.
Tot el que sigui, tot s'hi val, i tots els camins son bons per la fita de la Independència
Riperman5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 4:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
sortint d'un tractor per pujar a un altre
- Xavier Madorell Costa
- Presentats
- Entrades: 51
- Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
- Ubicació: Caldes de Montbui
- Randy-650
- Presentats
Observo que el que escric jo ningú ho llegueix..... :crys