I QUAN PRESENTIN LA TUAREG????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

I QUAN PRESENTIN LA TUAREG????

Entrada Autor: Fjodor » dv. feb. 11, 2011 12:32 pm

Aiam que passarà... sortirà? no sortirà?
Si es com la de la imatge, genial!
Diuen que hi haura una 750 i una 1200...

AL temps...

Salut!!

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: I QUAN PRESENTIN LA TUAREG????

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 11, 2011 6:47 pm

Si sortirà o no no se sap, però si que sé que Aprilia España està millorant molt. Mireu què he llegit en un altre fòrum, que ho diu un xicot que s'ha comprat una RSV4 nova.

Pd:Un 10 por Aprilia,que me han llamado de la cental ya 4 veces desde que la tengo,para preguntarme por el trato del conce,si me han dado la garantia,si me han dado la ampliacion de los otros 2 años,que tal la postventa, la preentrega y entrega,y su tuviera algun problema con el conce,que me pusiera en contacto con ellos directamente,y cual era mi grado de satisfaccion sobre la moto,creo que van por el buen camino y se lo he hecho saber...,a lo que me ha respondido"Estamos limpiando la marca en españa"
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. feb. 11, 2011 7:01 pm

[quote user="Randy-650" post="157229"]Si sortirà o no no se sap, però si que sé que Aprilia España està millorant molt. Mireu què he llegit en un altre fòrum, que ho diu un xicot que s'ha comprat una RSV4 nova.

Pd:Un 10 por Aprilia,que me han llamado de la cental ya 4 veces desde que la tengo,para preguntarme por el trato del conce,si me han dado la garantia,si me han dado la ampliacion de los otros 2 años,que tal la postventa, la preentrega y entrega,y su tuviera algun problema con el conce,que me pusiera en contacto con ellos directamente,y cual era mi grado de satisfaccion sobre la moto,creo que van por el buen camino y se lo he hecho saber...,a lo que me ha respondido"Estamos limpiando la marca en españa"[/quote]

Amén :bow així es fidelitzen els clients.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 11, 2011 7:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dv. feb. 11, 2011 10:40 pm

Aprilia no tenia fins fa 4 dies una monocilíndrica 600 de 50CV, la Pegaso? Aquesta la substitueix?

Si aquesta tingués 70CV, fos bi, i tingués un seient menys llis, encara fariem algo ella i jo...

Imatge
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » ds. feb. 12, 2011 11:33 am

Home, està bé.....però tampoc perdría el cul per aquesta moto...

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 14, 2011 9:27 am

Jo se de bona tinta que Aprilia esta en bon camí. La consecució del mundial de SBK ha donat moltes ales al motor RSV4. Us aconsello que si podeu la proveu. Jo la vaig provar i us asseguro que ja no hi han japos... es unaltre galaxia. Esta a l'alçada de les Ducati (i amb segons què, mes amunt...)
La Tuareg? molt bonica, per mi hauria de ser com l'esbós que jo vaig enviar. Aquesta foto ultima té pinta de japo, de moto de mantega "per tots els públics"... no m'agrada. Per això vaig en KTM. Per aix`o m'agraden les Ducati... son més "personals"... I, com que sabem com estan les Aprilia amb el Chaleco Lopez i els rallys... espero que facin una cosa a l'alçada... no?
Per cert... Heu vist la Dorsoduro 1200?
Vaja maquinorro...

Imatge

Salut!!

Respon

Torna a “General”