A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Monxu » dl. feb. 14, 2011 12:44 pm

[quote user="Mareta" post="157683"][quote user="Monxu" post="157638"]Ostres no és pas el primer amortidor d'una GS que peta aquí al fòrum, per curiositat, quan pesen aquestes motos?[/quote]

No sé quant pesa.... crec que uns 240 kgs :???: :???: :???:[/quote]

Potser s'haurien de plantejar fer un amortidor més robust.... com dic no és pas el primer....

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 14, 2011 12:49 pm

Pero tots els que han petat porten ESA veritat??

Pascual veus com l´electronica al final no dona més que problemes?????
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 14, 2011 12:59 pm

El tema de l'electrònica es una de les grans discussions en el món de les motos.
Ens ajuda, ens limita...?
Esta be tenir-la, és un avenç tècnic important. Hi ha coses que estan be i les seves aplicacions són bones, a nivell de control de la màquina.
Si, tambe a vegades trobem a faltar aquelles motos que tenien POTÈNCIA i punt. El control eres tu.
Però crec que el tema ABS, navegació i altres són positius.
Sempre es pot discutir. Hi ha coses que són purs arguments de venda o augment de preu i altres que són realment útils.
El tema es: es necessari un sistema com el ESA en una moto de turisme?
Jo prefereixo gastar-me la pasta amb un bon Ohlins o WP, per exemple. L'experiència em diu que una BONA suspensió va millor...

Pero.. el criteri de cadascú, i tothom sap com porta la moto.

Aquesta és una de les coses que em mosquejen de la nova Multistrada... l'única, eh? :lol:
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. feb. 14, 2011 1:00 pm

[quote user="Steelman" post="157691"]Pero tots els que han petat porten ESA veritat??

Pascual veus com l´electronica al final no dona més que problemes?????[/quote]

Mes aviat es culpa del fabricant d´aquests amortidors, que tan poden ser WP com Showa , toco fusta :???:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 1:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 14, 2011 1:02 pm

Eps! els WP pata negra no te'ls acabes!!

WP i Ohlins. D'aqui no surtis.

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dl. feb. 14, 2011 1:16 pm

I jo que estava pensant en comprar-la...jejeje

Si els 2 anys acaben el mes que ve, t'ha de cobrir la garantia, no? què vol dir que "pensen" que hi entrarà?

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 14, 2011 1:17 pm

La garantia HA D'ENTRAR per c...
Si no, són uns jetas...

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dl. feb. 14, 2011 1:38 pm

Ostres Eva, mala noticia (o bona si entra en garantía, que jo suposo que si!).
Ja ens explicaras, no ets la primera i jo ja estic acollonit :tremolant :tremolant

Au que aviat et veurem a rodar.
V'ssssssssssss

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 14, 2011 1:45 pm

Es que tambe es mala pata :( . Sempre porto la moto mes o menys neta .....

La unica vegada que faig pistes i fang.... Molt de fang i al vespre no vaig rentar la moto.

Surto a les 7:30 del mati i a les 9:15 peto l' Esa.... Moto dalt de la grua bruta de fang del dia anterior :???: :???: :???:

A veure si ara es pensen que nomes em dedico a les pistes i que ha petat per mal us :???: .

Entre avui i dema ho sabrem :???:

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 14, 2011 1:51 pm

Mareta, la garantia son 2 anys, no?
Doncs tu com si vols fer motocross amb la moto... el mal us no el fa ningu, nomes faltaria.
La garantia es la garantia i punt.

Que no t'ensarronin... que ja els conec aquests de BMW...

Tu pressing... qui no plora no mama. Creu-me

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dl. feb. 14, 2011 1:53 pm

[quote user="Mareta" post="157704"]
A veure si ara es pensen que nomes em dedico a les pistes i que ha petat per mal us :???: .

[/quote]

Des del moment que en el catàleg oficial ( http://www.bmw-motorrad.es/es/es/bikes/ ... _2010.html ) apareix una com la teva creuant un riu a la pg 6, a mi em queda clar que serveix per fer això. Qualsevol excusa al respecte, implicaria pràctiques de publicitat fraudulenta.

Amb la GSA, encara més http://www.bmw-motorrad.es/es/es/bikes/ ... _2010.html

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 14, 2011 2:10 pm

[quote user="Fjodor" post="157707"]Mareta, la garantia son 2 anys, no?
Doncs tu com si vols fer motocross amb la moto... el mal us no el fa ningu, nomes faltaria.
La garantia es la garantia i punt.

Que no t'ensarronin... que ja els conec aquests de BMW...

Tu pressing... qui no plora no mama. Creu-me[/quote]

La veritat es que de moment no tinc absolutament res a dir de bmw.

Sempre se m ' han portat de luxe i no crec que ara canvii el seu taranna ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 14, 2011 2:16 pm

[quote user="Caganer" post="157708"][quote user="Mareta" post="157704"]

[/quote]

Des del moment que en el catàleg oficial ( http://www.bmw-motorrad.es/es/es/bikes/ ... _2010.html ) apareix una com la teva creuant un riu a la pg 6, a mi em queda clar que serveix per fer això. Qualsevol excusa al respecte, implicaria pràctiques de publicitat fraudulenta.

Amb la GSA, encara més http://www.bmw-motorrad.es/es/es/bikes/ ... _2010.html[/quote]

En el Eicma vaig agafar un catalec que reflecteix el mateix.
Jo crec que aquestes gs tamben les venen per fer pistes.
A la Patagonia no se m'hauria ocurregut fer.ho amb una 1200 gs, pero tambe en llogaven i de veritat que aquell indret ho pots petar.ho tot !!!

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. feb. 14, 2011 2:35 pm

Si es que hi ha un costat positiu de tot això es que amb 55.000 kms els amortiguadors estan ja una mica "trallats" amb esa o sense. Si ara la garantia es porta bé i en posen un de nou tot això que guanyes (des de l'òptica del Català del puny)... :mrgreen:

Hi ha rius de tinta sobre l'ESA i les seves imperfeccions, però el que casi tothom coincideix es que s'ha d'intentar fer els canvis de posició (sobretot els offroad) en parat i amb la moto a sobre el caballet per no tenir pés a les suspensions. De que serveix l'ESA si igualment has de parar i baixar ? no ho sé. :eyes

Apa, que M&C es portin bé i te la deixin com nova... i amb una mica se sort si veuen que s'embrutiràn la bata blanca la rentaràn... :lol: :lol: :lol:

Salut!

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dl. feb. 14, 2011 3:14 pm

[quote user="650X" post="157722"]Si es que hi ha un costat positiu de tot això es que amb 55.000 kms els amortiguadors estan ja una mica "trallats" amb esa o sense. Si ara la garantia es porta bé i en posen un de nou tot això que guanyes (des de l'òptica del Català del puny)... :mrgreen:

Hi ha rius de tinta sobre l'ESA i les seves imperfeccions, però el que casi tothom coincideix es que s'ha d'intentar fer els canvis de posició (sobretot els offroad) en parat i amb la moto a sobre el caballet per no tenir pés a les suspensions. De que serveix l'ESA si igualment has de parar i baixar ? no ho sé. :eyes

Apa, que M&C es portin bé i te la deixin com nova... i amb una mica se sort si veuen que s'embrutiràn la bata blanca la rentaràn... :lol: :lol: :lol:

Salut![/quote]

Consti que jo no el tinc a la meva R12R, però serveix per no haver de memoritzar a quin punt de compressió has de posar cada vegada l'amortidor, no sigueu dolents. No m'hagués importat que la meva moto el portés.

Quedo molt expectant per la confirmació de que els simpàtics de M. i Conesa diuen que cap problema o millor, no diuen res i canvien l’amortidor sense mes.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dl. feb. 14, 2011 3:22 pm

Mareta, espero que et canviin l'amortidor en garantía, no si val altra cosa. No els deixis que t'el "repararin".

Un familiar treballaba a Showa (Dep.qualitat) i aquest amortidors , el problema que arrosegen, és ni més ni menys que de "manca de qualitat en el procés de fabricació, per prioritzar el cost sobre la fiabilitat"... el derrer "....." , és una cita textual d'un informe (intern) de Showa als Srs.de BMW.

Sé, de bona font, que els Srs.de BMW (com d'altres fabricants...) tenen calculs de fiabilitat/durada de les peces fonamentals ...el que s'en diu "obsolescencia" i saben amb molta aproximació quand petarán...també saben que no és frequent que les nostres motos facin molts KMS. en els dos primers anys (avans de la finalització del periode de garantía).

En resum: averías com la teva, el client se la menja normalment fora de garantía i per tant, se la paga, aixi que mira t'ho en positiu i pensa que has estat de sort.

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dl. feb. 14, 2011 3:38 pm

Es un pel indignant això, no?
:enfaduu

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 14, 2011 4:15 pm

La moto ha arribat al concessionari i ja he enviat L'autorització per el canvi d D'amortidor (no reparar).

M´han dit :

1.- La moto estarà abans del cap de setmana ..... ANEM A LA CALÇOTADA !!!!!!!!! :flor :flor :flor :flor

2.- En principi ( només per curar-se en salut) entra en garantia. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dl. feb. 14, 2011 4:28 pm

[quote user="Mareta" post="157738"]La moto ha arribat al concessionari i ja he enviat L'autorització per el canvi d D'amortidor (no reparar).

M´han dit :

1.- La moto estarà abans del cap de setmana ..... ANEM A LA CALÇOTADA !!!!!!!!! :flor :flor :flor :flor

2.- En principi ( només per curar-se en salut) entra en garantia. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant[/quote]

Aixo és una bona notícia !!! :cerv :cerv :cerv

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dl. feb. 14, 2011 5:27 pm

Eva, sols haguessis perdut la garantia si t'hagues passat en una competicio, doncs si hagues estat així es perd la garantia.
Això crec

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”