Muntatge Defenses H&B Negres A R1200GS 30 Years

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Muntatge Defenses H&B Negres A R1200GS 30 Years

Entrada Autor: Perebi » dg. feb. 13, 2011 9:38 pm

Qualsevol fixador anaeròbic serveix, no cal que sigui Loctite.
I per supossat, no cal que sigui Cyanocrilate, que es pel que tothom coneix el Loctite.
Quedarian enganxats, però amb el primer sotrac, crec, desenganxats i no faria res.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. feb. 14, 2011 2:45 pm

Correctes les objeccions; ja vaig fer una correcció en un altre forum per solucionar aquest "mal entés"

Faig l'actualització pertinent aquí també:
Importante:De aquí en adelante todos los tornillos que atornillemos le metemos unas gotitas de Loctite para evitar que se aflojen Loctite, ademàs del pegamento que conocemos como Super-Glue, también fabrican otros liquidos para la industria y aplicaciones mecanicas, para que no se aflojen los tornillos hay de varios colores y resistencias. Se identifican con un numero, el que se usa normalmente si hay algun dia que aflojar un tornillo es el 243, el 638 tambien sirve pero para aflojar te las vas a ver canutas.
Imatge

Imatge
Es cert que també existeixen altres marques però jo faig servir aquesta i es amb la estic més familiaritzat en quan a codis i resultats.

Salut!

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dl. feb. 14, 2011 3:16 pm

Noi, si les fotos son teves, ets un bon client, he, he. Tinc un amic que treballa a Henkel i li diré que et faci un val descompte.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”