Aquesta sortida es va gestar des del fòrum LC8 i aquesta crònica està feta amb fotos meves i d’altres (les bones) prestades de l'amic Andreu.
Sortim per a una matinal per pistes d'aquestes que m'agraden a mi.
La idea era marcar una bona ruta, llarga, amb molts Km, però per pistes amples, de nivell fàcil ...... total... en pla madiquita.
La ruta proposta era llarga, llarguisssssssssssssssima, així que vam decidir quedar ben d'hora i que ens donés temps per fer el màxim possible d'ella.
Aquí al lloc de trobada, a Olesa de Montserrat a les 8 del matí
Algun vam haver de sortir de casa a les 7, amb un fred i una boira de collons.

4 KTM 990 Adv., 1 KTM 950 Adv., Una GS 1200 i una V-Strom 1000

Després d'un bon cafè per a recuperar-nos del fred matinal, comença la festa.
La veritat és que el track comença bastant fort, amb molta pendent. Ideal per treure't la tonteria de sobre

Però ens ho vam passar molt bé, oi Marc?

Quin fred!!!

Anem guanyant alçada, i pistes i més pistes

Primera parada:
Molts sabeu del meu nivell "madiquita" en pla off, però la veritat és que me les veia molt felices, passant per les pistes molt bé, gaudint sobre la moto. Algun tram de fang que no es passa amb dignitat amb les mixtes, però es passa.
Al final fins i tot li agafes el punt i tot a això de controlar la moto pel fang :mrgreen:
Parem a esmorzar, un bon àpat i seguim amb el track.
Just sortir del Restaurent, ens creuem amb un grup de trialers ( un d'ells el propi Tarrés ) i es van posar a aplaudir i a vitorejar al veure'ns amb les vaques!!!
]-Que estrany-Vaig pensar ... si no és tan difícil aquesta pendent , si pujo fins i tot jo!! [/ I]
Però al poc vaig entendre el perquè dels aplaudiments ........ ens vam trobar el pas més difícil fins al moment:

Igual en foto no impressiona, però a mi si!!! I tant que si !!!
Intentem aplanar una mica el camí:

Doncs vinga, pa'lante

Com aconseguir que una V-Strom passi per llocs difícils?
Jo que sé :mrgreen: ... preguntar-li al crac de DL1000Osona
Pugem tots sense més novetat ... .. Clar la GS amb els seus perols ens va apartar les pedres :mrgreen:
Ja a dalt amb les muntanyes de Montserrat al fons:

S'estava aixecant la boira i quedava un dia preciós:

Mes pistes

Sotavent mirant si anem bé.

Tornem al ataquerrrrrrr!!!

En processó:
En arribar al poble de Mura:

Fent pais :

Cossing the Mura river:
Baixant pel riu ...
I seguim, i seguim, però el track ens oferia un final ...... una mica inesperat:

És molt profund?
Tirem unes pedres a veure que tal ....

Al final surt el KTMato i decideix tirar a investigar ... Quin element! Un veritable artista!

Però això ja és massa per el meu nivell madiquita!!! i com que no sóc l'únic cagat .... vam decidir fer mitja volta i acabar el track allà mateix.
El video
[youtube][/youtube]
Vam anar fins a Navarcles per la via "normal"
La meva campiona al final de la matinal, ja a l'hora de dinar. Es va portar de meravella, cada dia m'agrada més aquesta moto!!

Aquí ens acomiadem, cada un a casa seva , contents, cansats, bruts, amb dolor a esquena i coll ... .. però amb un somriure molt gran dins del casc per una matinal trail fantàstica. Han estat uns 70 km de pistes de tot tipus, amb sorra, fang, rius, pujades, baixades, pedres ... ... en fi, d'allò més complet
Us la pujo el track al wikiloc, per si us hi animeu
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1474237
Doncs res, fins la propera!!