El Pi De Les Tres Branques - 13 De Febrer

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: El Pi De Les Tres Branques - 13 De Febrer

Entrada Autor: Jesus » dt. feb. 15, 2011 10:39 am

Pako-Jones, quina mala sort !!! :eyes Ara m'ho pensaré dos cops quant surti sol ... xq aixecar la moto, magullat , tot sol i amb el terra humit deu ser complicat de nassos :enfadat ... encara que gràcies a les proteccions de la moto i al fet d'anar ben equipat vas poder continuar ruta ...ÀNIM ... ens veiem a la propera. ;)

Una abraçada company!!! :cerv

V'sss :cool:
GeSus

PD: No vas fer cap foto al restaurant ??? :roll: ... :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 10:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Pako-Jones
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 9:17 pm
Ubicació: Alcoletge

Re: El Pi De Les Tres Branques - 13 De Febrer

Entrada Autor: Pako-Jones » dt. feb. 15, 2011 7:51 pm

[quote user="Jesus GS" post="157882"]Pako-Jones, quina mala sort !!! :eyes Ara m'ho pensaré dos cops quant surti sol ... xq aixecar la moto, magullat , tot sol i amb el terra humit deu ser complicat de nassos :enfadat ... encara que gràcies a les proteccions de la moto i al fet d'anar ben equipat vas poder continuar ruta ...ÀNIM ... ens veiem a la propera. ;)

Una abraçada company!!! :cerv

V'sss :cool:
GeSus

PD: No vas fer cap foto al restaurant ??? :roll: ... :twisted:
[/quote]

Mercés a tots per la vostra sol.lidaritat, mercés, :D

Jesús...... solsament vaig fer dues fotografíes, una a tu i l'altra al Iuri, al menys dins del restaurant, fora tinc dues o tres mes......... si vols veure la teva ja saps on... :roll: dons he fet una KKK's....... :b9 a la teva salut...........

Del interior del restaurant crec que Iuri va fer més d'una on surt gent de la sortida. :cerv

Vvsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”