M'he venut la Yamaha XT1200 Supertenere
És una gran moto i els dies que anava sol m´ho pasava "minimament" bé.
Pero quant anavem els dos, la natalia no s´hi sentia a gust del tot per problemes amb l'espai entre el seu estrep i el meu, i entre el seu i les maletes.
A mes, el motor es una canya, pero es un motor que li agrada anar alt de voltes, i tampoc massa. Us explico per sota de 3000rpm no hi ha xixa, i per sobre de 6000 tampoc.
Jo no estic acostumat a conduir aixi i no m'hi he acostumat.
Per altra banda ja sabeu que sempre he tingut debalitat per la GS ADVENTURE, que no per les BMW. No soc marquista, sino que m´agraden les motos . i en aquest cas m´agrada aquest model de moto .
Doncs aixo al vendre la meva he comprat una GS de ocasió amb exactament els mateixos KM's que portava la meva.
És aquesta

No us l´he ensenyat per que la moto que disfrutare pero no sera aixi
:eyes :eyes
He comprat per internet plastics,dipostis,pantalles,ferros per transformar aquesta moto en una ADV i estic en aquest proces.
Per questions de "TIMING" no ho he pogut fer tant rapid com he volgut, pero en un parell de mesos a molt tardar ja estar la moto totalemtn "ADVENTURITZADA":
Per els que em digueu pq no l´he comprat ADV de cop?
Donsc pq aquesta l´he comprat a un preu excelent a un noi que la necessitava vendre urgentment, i amb la conversio no em costara menys de 2000€ de la ADV mes barata que hagues trobat per internet (i amb més kms)
Doncs ale, ja ho sabeu ;)