Quina creieu que és la marca de motos menys fiable?
Moderador: Airald
- Riperman5
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:41 pm
- Ubicació: Guardiola de Font-rubí
Re: Quina Creieu Que és La Marca De Motos Menys Fiable?
fa temps vaig tenir una kabrasaky i realment vaig sortir amb el cul scaldat.. va coronar tot el coronable.. depres una HD a la meva estada als USA y l'anyoro molt, ni un problema, les altres una Norton de 5ena mà q encara estic enamorat. una laverda (patetica pero lligava molt) una Gussi lemans 3.. amb un accident guapissim, que no menrecordo, i altes, i ara un tractor, perdo una BMW que estic content, pero em sembla que gasta molt oli, que fa molts sorrolls, vibra, sorrolls metal.lics, mes sorrolls, i si pases de 120 encara mes sorroll.. pero algun em va dir.. benvingut al mon dels boxers..:) i es clar si compara amb una japo... no se que dir. aixó si, sembla que l'ultima bMW sense res xinu dintra, el ABS ni idea d'on es pero ja m'ahn dit qu fallara als 100k km.
Percert tambe vaig tenir una mobilette campera, comprada amb una beca.. la primera moto de la meva vida..la mes bonica i la mes de tot..jo amteix la reparava.. tambe altres com una lobito groga, la cota, la impala (ojala la tinges.. O problemes) una sanglas de els antigues,, pero nomes uns dies, una benelli, etc etc..
Percert tambe vaig tenir una mobilette campera, comprada amb una beca.. la primera moto de la meva vida..la mes bonica i la mes de tot..jo amteix la reparava.. tambe altres com una lobito groga, la cota, la impala (ojala la tinges.. O problemes) una sanglas de els antigues,, pero nomes uns dies, una benelli, etc etc..
Riperman5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 17, 2011 3:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sortint d'un tractor per pujar a un altre
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Randy-650" post="158196"][quote user="Brum-brum" post="158189"]falta un boto que possi totes, pq a totes els pasa quelcom smpre (tard o d'hora) la diferencia es en com respon la casa mare[/quote]

NOTA: Jo ja he votat, i NO he votat BMW. ;)[/quote]
gracies crack!
Les meves experriencies:
Aprilia pegaso strada 2 tonteries --> manguito del refrigerant que perdia i la tanca de la guantera.
Honda (CBF250 i CBF500) --> la primera la va comprimir un camio, la dona esta viva de miracle, la segona es una pedra.
BMW --> de nou en nou joc de pistons pq un bulon venia dues micres més petit, ho van arreglar perfectament a KELDENCIH pq on la vaig comprar CONTROL94 deien que era normal.

NOTA: Jo ja he votat, i NO he votat BMW. ;)[/quote]
gracies crack!
Les meves experriencies:
Aprilia pegaso strada 2 tonteries --> manguito del refrigerant que perdia i la tanca de la guantera.
Honda (CBF250 i CBF500) --> la primera la va comprimir un camio, la dona esta viva de miracle, la segona es una pedra.
BMW --> de nou en nou joc de pistons pq un bulon venia dues micres més petit, ho van arreglar perfectament a KELDENCIH pq on la vaig comprar CONTROL94 deien que era normal.
Brum-brum l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 18, 2011 8:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Dintre de la meva colla de motos soc l'unic que, sempre desde l'opinió dels meus companys, que no tinc una moto amb ànima, carisma, sentiment,etc....
Aixó que explico es veridic i son els meus companys de ruta de Diumenges.
Ducati multistrada, desde desperfectes a la pintura del diposit a problemes electrics pasant per un trontillo dels que sostenen el motor partit per la meitat.
Motoguzzi V1100 Sport (no estic segur del nom). li a passat de tot, desde VARIOS cardans trencats , passant pel canvi i els sempre graciosos problemes electrics.
Triumph Bonneville America, Una setmana d'estrenar-la literalment motor a terra, també es cert que ja no li a passat mai res mes i porta una bona colla de Km.
Dos GS 1200 de les primeres a les dues el coixinet del cardan i a una Adventure el ja famos ESA.
O som una colla de Gafes o jo ja no se que pensar.
PD: La meva VSTROM com que no té Anima ni carisma no a tingut cap problema en els vora 70000km que porta.
PD2: E votat a Ducati vista l'experiencia del meu comany inatmisible amb el preu que costa la Multi.
Aixó que explico es veridic i son els meus companys de ruta de Diumenges.
Ducati multistrada, desde desperfectes a la pintura del diposit a problemes electrics pasant per un trontillo dels que sostenen el motor partit per la meitat.
Motoguzzi V1100 Sport (no estic segur del nom). li a passat de tot, desde VARIOS cardans trencats , passant pel canvi i els sempre graciosos problemes electrics.
Triumph Bonneville America, Una setmana d'estrenar-la literalment motor a terra, també es cert que ja no li a passat mai res mes i porta una bona colla de Km.
Dos GS 1200 de les primeres a les dues el coixinet del cardan i a una Adventure el ja famos ESA.
O som una colla de Gafes o jo ja no se que pensar.
PD: La meva VSTROM com que no té Anima ni carisma no a tingut cap problema en els vora 70000km que porta.
PD2: E votat a Ducati vista l'experiencia del meu comany inatmisible amb el preu que costa la Multi.
Rodar en moto es lo meu
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo he estat de sort perquè, tret de les primeres Gas Gas de trial que es trencaven per tot arreu, mai he experimentat avaría alguna en les meves motos grosses:
Kawasaki KLR-650 (onze anys).
Honda Transalp 600 (9 anys). La pitjor.
Suzuki V-Strom (3 anys).
Si be es cert que els hi he estat molt al damunt, netejant-les i fent-els-hi les revisions personalment i sempre les he conduït amb molta cura i sense forçar-les.
Per tant no puc votar perquè en Randy no ha posat la casella NS/NC. Puc "creure" que una marca es de qualitat o poc fiable pel que llegeixo o em diuen però com no ho he experimentat.......
L'únic que sé es que, per nombre d'unitats en circulació, BMW arrasa i per alguna cosa deu ser.
Apa, adéu
Jordi "Prony"
Kawasaki KLR-650 (onze anys).
Honda Transalp 600 (9 anys). La pitjor.
Suzuki V-Strom (3 anys).
Si be es cert que els hi he estat molt al damunt, netejant-les i fent-els-hi les revisions personalment i sempre les he conduït amb molta cura i sense forçar-les.
Per tant no puc votar perquè en Randy no ha posat la casella NS/NC. Puc "creure" que una marca es de qualitat o poc fiable pel que llegeixo o em diuen però com no ho he experimentat.......
L'únic que sé es que, per nombre d'unitats en circulació, BMW arrasa i per alguna cosa deu ser.
Apa, adéu
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Prony" post="158447"]... tret de les primeres Gas Gas de trial que es trencaven per tot arreu....[/quote]
Parles de les Haley? Jo la meva al Parc Natural vaig trencar-la en dos fent una "saltet" de dos metres a sobre una pedra. :mad:
Parles de les Haley? Jo la meva al Parc Natural vaig trencar-la en dos fent una "saltet" de dos metres a sobre una pedra. :mad:

- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
[quote user="Randy-650" post="158452"][quote user="Prony" post="158447"]... tret de les primeres Gas Gas de trial que es trencaven per tot arreu....[/quote]
Parles de les Haley? Jo la meva al Parc Natural vaig trencar-la en dos fent una "saltet" de dos metres a sobre una pedra. :mad:[/quote]
Jo tinc un colega que va partir-la per sota el manillar, ara bé la va penjar de la branca d'un arbre després de que se li escapes pujant un marge..... :lol:
Parles de les Haley? Jo la meva al Parc Natural vaig trencar-la en dos fent una "saltet" de dos metres a sobre una pedra. :mad:[/quote]
Jo tinc un colega que va partir-la per sota el manillar, ara bé la va penjar de la branca d'un arbre després de que se li escapes pujant un marge..... :lol:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Monxu" post="158466"]Per cert veig que les KTM's són les úniques sense cap vot? tant bé van?[/quote]
Si Randy, parlo de les Haley, les quals, a l'igual que els passava a les Sherpa-T, hi havien vegades que donaves gas davant d'un "tranco" i.......anaven enrere!!!!
Les KTM's duen un sistema de puntuació especial, per cada deu puntuacions negatives, tan sols en compta una.
Jordi "Prony"
Si Randy, parlo de les Haley, les quals, a l'igual que els passava a les Sherpa-T, hi havien vegades que donaves gas davant d'un "tranco" i.......anaven enrere!!!!
Les KTM's duen un sistema de puntuació especial, per cada deu puntuacions negatives, tan sols en compta una.
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Les KTM tenen problemes com totes, pero son una bomba...
Triumph? Guzzi?
Joder, es que us compreu unes motos...
:D :D :D :D :D :D
Triumph? Guzzi?
Joder, es que us compreu unes motos...
:D :D :D :D :D :D
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
per mi la veritat.... no sabria que dir, l'única moto que amb va deixar tirat era la kawa KLR 650. pero per una tonteria, es va tapar l'entrada d'aire al diposit. ja veié-ho el meu pare amb la furgo i un taulo per poguer tornar a caseta (parlo de quan tenia 18 anys contadets) però per tot anava perfecte. tan com la yamaha super-tenere com l'actual honda varadero cap problema! super content!

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html