I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Moderador: Airald
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Re: I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Aneu amb compte que us obvservo d'aprop i us podrieu trobar que m'hi afegeixo (si ho puc combinar, es clar!) ;)
- Joanstrom
- Presentats
[quote user="Joanstrom" post="158536"]Aneu amb compte que us obvservo d'aprop i us podrieu trobar que m'hi afegeixo (si ho puc combinar, es clar!) ;)
Tot s'ha de dir, a mi m'atrau més una ruta pirenaica que travessar la península de cap a cap :D [/quote]
Tot s'ha de dir, a mi m'atrau més una ruta pirenaica que travessar la península de cap a cap :D [/quote]
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Joanstrom" post="158537"][quote user="Joanstrom" post="158536"]Aneu amb compte que us obvservo d'aprop i us podrieu trobar que m'hi afegeixo (si ho puc combinar, es clar!) ;)
Tot s'ha de dir, a mi m'atrau més una ruta pirenaica que travessar la península de cap a cap :D [/quote][/quote]
A mi tambe m'atrau més la ruta transpirenaica que no travessar la península.
M'atrau més el fet de fer curves i curves que no rectes i rectes d'autopista.
Ja direu que fem al final, aquest any si que m'apunto al repte. L'any passat anava massa just amb la GS500, però aquest any amb la Fazer penso que ja em puc apuntar amb reptes d'aquestes dimensions. ;)
Tot s'ha de dir, a mi m'atrau més una ruta pirenaica que travessar la península de cap a cap :D [/quote][/quote]
A mi tambe m'atrau més la ruta transpirenaica que no travessar la península.
M'atrau més el fet de fer curves i curves que no rectes i rectes d'autopista.
Ja direu que fem al final, aquest any si que m'apunto al repte. L'any passat anava massa just amb la GS500, però aquest any amb la Fazer penso que ja em puc apuntar amb reptes d'aquestes dimensions. ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Farem la transpirenaica i la de triangular la peninsula també :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Jo vull corbes corbes corbes, les rectes son aburrides :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Riperman5
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:41 pm
- Ubicació: Guardiola de Font-rubí
Tinc ganes de sortir amb vosaltres, si no estic per algun lloc del mon (crec que a Borneo/Malasia toca) vindre amb vosaltres.
sortint d'un tractor per pujar a un altre
- Eva
- Presentats
:???: no tinc clar amb les noves mesures de velocitat, triangular en tres dies .
Fer bones carreteres a 110 i arriscar punts .....no crec que valgui la pena.
Anem a fer La RoUte des Cols
Divendres, dissabte i tornar diumenge, creieu que es factible ???
Divendres, dissabte i tornar diumenge, creieu que es factible ???
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 04, 2011 5:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Quina ruta es aquesta Mareta?
Explicat, sisplau
Explicat, sisplau
- Eva
- Presentats
[quote user="ICASOL" post="160757"]Quina ruta es aquesta Mareta?
Explicat, sisplau[/quote]
En Dodo ja ho ha explicat, de fet, tu ja has fet alguna part, com per exemple El Tourmalet.
Explicat, sisplau[/quote]
En Dodo ja ho ha explicat, de fet, tu ja has fet alguna part, com per exemple El Tourmalet.
- Eva
- Presentats
Vinga, penjem alguna imatge dels ports francesos que hem fet ?????
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
podrieu fer dues carreteres si voleu per França:
una es la N85 dita ruta de Napoleon
Surt Grenoble - Gap ( allà hi han dues opcions ) continuar per N85 o fer la D900 fins a Digne-Les-Bains i acabar a Antibes
son uns 320 Qms.
molta gent diu que es la millor carretera de França per les motos.
una altre es:
La D902 Route des Grands Alpes:
Surt de Thonon-Les-Bains-Bourg St.Maurice( Col de L´Iseran 2770 Mts ) Briançon-Guillestre-fins a Menton
rutes 100% moto, amb molts atractius i ple de motos de tot Europa. :roll:
una es la N85 dita ruta de Napoleon
Surt Grenoble - Gap ( allà hi han dues opcions ) continuar per N85 o fer la D900 fins a Digne-Les-Bains i acabar a Antibes
son uns 320 Qms.
molta gent diu que es la millor carretera de França per les motos.
una altre es:
La D902 Route des Grands Alpes:
Surt de Thonon-Les-Bains-Bourg St.Maurice( Col de L´Iseran 2770 Mts ) Briançon-Guillestre-fins a Menton
rutes 100% moto, amb molts atractius i ple de motos de tot Europa. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 04, 2011 6:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Eva
- Presentats
:eyes :eyes
Albert, jo creia que només hi havia una Route de Cols que comença prop de Perpignan i acaba prop de San Sebastian ?????
Albert, jo creia que només hi havia una Route de Cols que comença prop de Perpignan i acaba prop de San Sebastian ?????
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
fer la route dels cols i estar hi nomes tres dies...
vaig fer algo similar amb la 125 fa "alguns" anys i vaig acabar que semblava el angel nieto
Es podria fer en una setmaneta curta, amb calma i fruint de la gastronomia pirinenca???
v'sss
fer la route dels cols i estar hi nomes tres dies...
vaig fer algo similar amb la 125 fa "alguns" anys i vaig acabar que semblava el angel nieto
Es podria fer en una setmaneta curta, amb calma i fruint de la gastronomia pirinenca???
v'sss
- Eva
- Presentats
La Route du Cols va de Cerbere a Hendaya
942 km
http://www.laroutedescols.com/explore.php
Personalment opino que la podem fer en 3 dies ... o sigui.... un cap de setmana llarg.
De divendres a diumenge....
Vinga va... que farem moltes corbes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
942 km
http://www.laroutedescols.com/explore.php
Personalment opino que la podem fer en 3 dies ... o sigui.... un cap de setmana llarg.
De divendres a diumenge....
Vinga va... que farem moltes corbes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 04, 2011 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
En Moncho s´apunta amb la Rt.
- Eva
- Presentats
A traves de la web anteriorment assenyalada , ja he solicitat el mapa de la Route du Cols.
Hi han 34 Colls de montanya :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant i... amb une mica de sort .... sense radars :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant encara millor :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Hi han 34 Colls de montanya :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant i... amb une mica de sort .... sense radars :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant encara millor :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 04, 2011 7:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joanstrom
- Presentats
Aixó comença a semblar una proposta seria :D
Podria ser una primera parada entre Saint Girons i Bagneres i la segona arribar a Saint Jean Pie du Port, Saint Jean de Luz o Biarritz. Només per anar escalfant rodes :mrgreen:
Podria ser una primera parada entre Saint Girons i Bagneres i la segona arribar a Saint Jean Pie du Port, Saint Jean de Luz o Biarritz. Només per anar escalfant rodes :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Mareta" post="160791"]A traves de la web anteriorment assenyalada , ja he solicitat el mapa de la Route du Cols.
Hi han 34 Colls de montanya [/quote]
Transpirinenca-2009 (James Bond, Pacs47, Jordi Ponsa i Ramon)
Je, je, si vols en pots arribar a fer una seixantena o més :)
Hi han 34 Colls de montanya [/quote]
Transpirinenca-2009 (James Bond, Pacs47, Jordi Ponsa i Ramon)
Je, je, si vols en pots arribar a fer una seixantena o més :)
- Acf591
- Presentats
- Entrades: 99
- Membre des de: dt. gen. 18, 2011 8:18 pm
- Ubicació: Llançà - Alt Empordà
[quote user="Fjodor" post="157894"]Oh! i què et va passar a França?
Ja es estrany... jo fa anys i panys que hi viatjo (me l'he fet tota de punta a punta) i no m'ha passat mai res, ni gendarmerie, els radars es veuen i estan indicats... la majoria de conductors et deixen pas (a França el moteru es una persona respectada)... i sempre estic ENCANTAT d'anar cap a nord... Per Catalunya m'agrada però esta infestat de perills, de mals conductors, de radars amagats...
Salut!
Quan et donen la GS?
Podries aprofitar i posar-te un Ohlins...[/quote]
Totalmeny d'acord. A França viatjo MOLT mes segur que a la Spanien.
A apart de tot el que s'ha dit també MOLTS cotxes s'aparten per deixarte pasar. Aqui fan totalment el contrari.
Jo també he viatjat per tota França i cap problema, al contrari. A l'Alsace vaig canviar pneus i MOLT mes barats. Als hotels m'han buscat el millor lloc per deixar la moto a cobert.
Una vegada vaig seguir a tres motoristes a 140-160 per una autovia a la Bretagne durant una llarga horeta.................. els motoristes eres gerdarmes.........
Resumint.......... a França estic mes segur.
Rafagas
Ja es estrany... jo fa anys i panys que hi viatjo (me l'he fet tota de punta a punta) i no m'ha passat mai res, ni gendarmerie, els radars es veuen i estan indicats... la majoria de conductors et deixen pas (a França el moteru es una persona respectada)... i sempre estic ENCANTAT d'anar cap a nord... Per Catalunya m'agrada però esta infestat de perills, de mals conductors, de radars amagats...
Salut!
Quan et donen la GS?
Podries aprofitar i posar-te un Ohlins...[/quote]
Totalmeny d'acord. A França viatjo MOLT mes segur que a la Spanien.
A apart de tot el que s'ha dit també MOLTS cotxes s'aparten per deixarte pasar. Aqui fan totalment el contrari.
Jo també he viatjat per tota França i cap problema, al contrari. A l'Alsace vaig canviar pneus i MOLT mes barats. Als hotels m'han buscat el millor lloc per deixar la moto a cobert.
Una vegada vaig seguir a tres motoristes a 140-160 per una autovia a la Bretagne durant una llarga horeta.................. els motoristes eres gerdarmes.........
Resumint.......... a França estic mes segur.
Rafagas
Acf591 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 05, 2011 8:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="160755"]:???: no tinc clar amb les noves mesures de velocitat, triangular en tres dies .
Divendres, dissabte i tornar diumenge, creieu que es factible ???[/quote]
Vols dir que abans ho feies a 120 ?????
La Route des Cols es pot fer amb 3 dias,i potser 2 i mig,encara que jo ho faria a l´inreves,divendres aniria directe a Hendaye i dissabte i diumenge,Hendaye-Cerbere.
Son 34 Cols els que ells determinan com "oficials" de la ruta ,encara que podries fer.............................. buffffffffff ,els que vulguis ;)
Divendres, dissabte i tornar diumenge, creieu que es factible ???[/quote]
Vols dir que abans ho feies a 120 ?????
La Route des Cols es pot fer amb 3 dias,i potser 2 i mig,encara que jo ho faria a l´inreves,divendres aniria directe a Hendaye i dissabte i diumenge,Hendaye-Cerbere.
Son 34 Cols els que ells determinan com "oficials" de la ruta ,encara que podries fer.............................. buffffffffff ,els que vulguis ;)