A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A Veure Que Pasa Amb La Meva Gs ?????

Entrada Autor: Eva » dj. feb. 17, 2011 9:41 am

[quote user="Prony" post="158248"]Fins divendres no la reculls???? Jo estava emocionat pensant en que hi anaves demà!!!! (Això em fa sospitar que al desguas no han trobat cap Seat 127 amb amortidors, tan com entren, els envien a BMW Iberica) Ui Ui Ui......

Amb tot el carinyo del mon (i un xic d'impertinència)

Jordi "Prony"[/quote]

:sado ... vinga que ara que portarà ESA nou l´has de provar i no admeto un NO ;)

Ja ho veuras com despres entonaràs amb mi.... TENGO UN TRACTOR AMARILLO :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 17, 2011 9:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. feb. 17, 2011 9:42 am

[quote user="STELVIO 00" post="158277"][quote user="Mareta" post="158162"]L´unic ESA de Catalunya disponible en stock ja esta a la meva moto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[/quote]

Doncs enhorabona ,pero ja podries viure 100 Qm més al Nord :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per cert, la tindras per el finde ?????

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 17, 2011 10:56 am

be,sembla que la mala historia dels amortidors arriva a la seva fi,ja sabeu que jo sempre he dit que no hi ha cap moto dolenta,totes van be,el problema son els components ja que las marcas no fabrican ni amortidors ni manguitos ni......
el gran problema d'aquests va ser al meu entendre quan BMW va deixar de monta White Power per montar aquests nefasts SHOWA,ara sembla per el que tinc entes que tornaran al bon cami.
p.d Mareta tens rao com un ESA no hi ha res,ja que et permet graduar la suspensio sense tenir estudis de mecanica ;) ;)
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. feb. 17, 2011 11:23 am

[quote user="Kpeps" post="158294"]be,sembla que la mala historia dels amortidors arriva a la seva fi,ja sabeu que jo sempre he dit que no hi ha cap moto dolenta,totes van be,el problema son els components ja que las marcas no fabrican ni amortidors ni manguitos ni......
el gran problema d'aquests va ser al meu entendre quan BMW va deixar de monta White Power per montar aquests nefasts SHOWA,ara sembla per el que tinc entes que tornaran al bon cami.
p.d Mareta tens rao com un ESA no hi ha res,ja que et permet graduar la suspensio sense tenir estudis de mecanica ;) ;)[/quote]

Acabo de parlar amb en Pau de recanvis i m´ha dit que no te ni idea si son Showa o White Power :???: :???: :???: . A la capsa no hi posa res de res :???: :???:

Acabo de parlar amb el taller i la veritat es que es porten molt i molt bé.
Malgrat obrin a les 9 :00 del mati, demà aniré a recolllir la moto a les 7:30.
La moto estarà preparada , només hauré de signar el document de l´entrega que ja estarà preparat i cap a casa.

Personalment jo només tinc coses bones a dir del concessionari BMW de Girona :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 17, 2011 12:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. feb. 17, 2011 11:24 am

uppppssss repe... ho sento :cry: :cry:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 17, 2011 11:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dj. feb. 17, 2011 12:51 pm

[quote user="PEREBI" post="157745"]Una altra resposta hagués estat molt incorrecte.

I has tingut sort, fa un mes que espero un recanvi des de Alemanya per la meva R12R.

Enhorabona! amortidor d'estrena. Esperem que saben el que passa, aquest duri mes que la moto. ;).
Vull dir que els de BMW hagin aprés la lliçó.[/quote]

De quin recanvi es tracta ??? em deixes encuriosit ...

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. feb. 17, 2011 12:54 pm

Crec recordar que, al menys abans (en temps de les MAICO d'en Danny Chandler), les suspensions White-Power es diferenciaven per dur la molla en sentit contrari a totes les demés suspensions. Això no afecta en absolut el comportament però les feia "diferents".

Randy, pots confirmar-ho???

Edito un cop comprovat: Eren les molles "öhlins".

Jordi "Prony"

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 17, 2011 1:03 pm

EL que portaven les MAICO eren diferents. Eren contrarosca, jo les havia vist. Tinc un company que n'havia tingut dues de MAICO, i les haviem remenat.
Ara WP es unaltra cosa.
Sabieu que...
WP es de KTM?
Que les suspensions de les DERBI RC vermelles d'en Toni Elias Sr, Àlex Llobet i Jordi Elias, multiples vegades campiones, eren WP?
I que el seu nom, que a vegades dona malentesos (tema racista), nomes era perque les molles dels amortidors eren blanques? Per aixo ara es WP i prou (no White Power)...
I que les primeres proves amb WP d'última generació i banc dades és el Dakar?

Jo tambe portava molles i amortidor a la Super Tenere... i quin canvi!! els Kayaba de serie eren matega pa tos los publicos... nyogui nyogui... amb els WP guanyava una rigidesa que em permetia conduir mes sport... llàstima dels platets que portava per frens davanters, eren ridiculs, de ciclomotor... tot i portar latiguilos directes de titani a cada pinça i pinça Brembo... havies de tirar l'+ancora per frenarrrrrrrrrrrrrrrrrr
Podriem obrir un post de Super Tenere no? n'hi han gaires aqui?

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 17, 2011 3:11 pm

[quote user="Mareta" post="158298"][Acabo de parlar amb en Pau de recanvis i m´ha dit que no te ni idea si son Showa o White Power :???: :???: :???: . A la capsa no hi posa res de res :???: :???:
Acabo de parlar amb el taller i la veritat es que es porten molt i molt bé.
Malgrat obrin a les 9 :00 del mati, demà aniré a recolllir la moto a les 7:30.
La moto estarà preparada , només hauré de signar el document de l´entrega que ja estarà preparat i cap a casa.
Personalment jo només tinc coses bones a dir del concessionari BMW de Girona :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

home es podria mirar l'amotiguador :roll: :roll: ,perque si es mira la caixa ;) ;) ,et montaran Showa segur,amb aquest taller pots estar ben tranquila,son uns profesionals com es manat ,m'alegro que ens veiem diumenge
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 18, 2011 11:44 am

Ja tinc la moto al garatge de casa :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor

Moltes gracies a TOTS per el vostre interés .

El que si que he notat avui és que la suspensió va més dura, bueno... espero que ja es regularà en un parell de sortides ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 18, 2011 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dv. feb. 18, 2011 6:10 pm

Deu ser normal que vagi una mica més dura, potser ja havies perdut una mica d'oli abans de que rebentés del tot i ja t'hi havies acostumat.

Salut,
I bona calçotada :crys :crys

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 18, 2011 6:15 pm

[quote user="Joanstrom" post="158541"]Deu ser normal que vagi una mica més dura, potser ja havies perdut una mica d'oli abans de que rebentés del tot i ja t'hi havies acostumat.

[/quote]

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dv. feb. 18, 2011 6:30 pm

[quote user="Randy-650" post="158542"][quote user="Joanstrom" post="158541"]Deu ser normal que vagi una mica més dura, potser ja havies perdut una mica d'oli abans de que rebentés del tot i ja t'hi havies acostumat.

[/quote]

Imatge[/quote]

Nen, perque a la calçotada no hi seré que sino sabries con entren de suaus :mrgreen:

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. feb. 18, 2011 10:18 pm

M'alegro molt que ja tornis a tenir moto, Eva.

I respecte a això de trobar-la més dura és la manca de costum. No hi han dos amortidors iguals i quan estas acostumat a un de determinat, qualsevol canvi es nota.

Ens veiem diumenge !!!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. feb. 19, 2011 4:46 am

[quote user="Gearbox" post="158568"]M'alegro molt que ja tornis a tenir moto, Eva.

I respecte a això de trobar-la més dura és la manca de costum. No hi han dos amortidors iguals i quan estas acostumat a un de determinat, qualsevol canvi es nota.

Ens veiem diumenge !!![/quote]

A veure si la suspensió es regla une mica amb els km. Ara em dona la sensació d´anar en Sport, malgrat vaig posar Comfort :???: :???:

Ens veiem diumenge i records a la Dolors :kiss

Per cert, aquesta vegada em llevaré més tart jo que tú :mrgreen: :mrgreen:

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. feb. 19, 2011 8:16 am

[quote user="Mareta" post="158293"][quote user="STELVIO 00" post="158277"][quote user="Mareta" post="158162"]L´unic ESA de Catalunya disponible en stock ja esta a la meva moto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[/quote]

Doncs enhorabona ,pero ja podries viure 100 Qm més al Nord :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per cert, la tindras per el finde ?????[/quote]

Doncs la meva no la tindré,algú se´n va enportar l´unic ESA que hi ha a tot Catalunya :mrgreen: :mrgreen: i tampoc al pais vehí,per tant m´ho tenen que portar d´Alemania.
Encara que sembla que vé a peu,ja que fins dijous no ho tenen.
Vindré amb una R 800 R :tremolant :tremolant
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. feb. 19, 2011 11:31 am

[quote user="STELVIO 00" post="158597"][quote user="Mareta" post="158293"][quote user="STELVIO 00" post="158277"][quote user="Mareta" post="158162"]L´unic ESA de Catalunya disponible en stock ja esta a la meva moto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[/quote]

Per cert, la tindras per el finde ?????[/quote]

Doncs la meva no la tindré,algú se´n va enportar l´unic ESA que hi ha a tot Catalunya :mrgreen: :mrgreen: i tampoc al pais vehí,per tant m´ho tenen que portar d´Alemania.
Encara que sembla que vé a peu,ja que fins dijous no ho tenen.
Vindré amb una R 800 R :tremolant :tremolant[/quote]

Si vols et deixo l´Scoopy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. feb. 19, 2011 12:46 pm

[quote user="Mareta" post="158606"]

Si vols et deixo l´Scoopy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

EVA ,jo també t´estimo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;)
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. feb. 19, 2011 6:41 pm

Nosaltres ja estem a Empate ( Igualada ) i per cert , l´ESA va molt i molt bé.

:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Per cert....

Que es un cazo ?????
Un zuzeso, clado :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Ho sento.... es que m´ha fet gracia
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 19, 2011 6:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. feb. 19, 2011 6:49 pm

[quote user="STELVIO 00" post="158597"]
Vindré amb una R 800 R :tremolant :tremolant[/quote]

vaja,l'amic Stelvio va de proves amb un prototip :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv :cerv :cerv
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 19, 2011 6:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”