Cuir Vs Textil
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Cuir Vs Textil
aqui deixo una imatge...
http://fotos.subefotos.com/6ad1bf5884b0 ... e30f6o.jpg
es una mica grosa, per aixo deixo nomes enllaç...
poder us anira mes be llegir-la amb el vostre gestor de fotos,
la lletra surt una mica petita :)
http://fotos.subefotos.com/6ad1bf5884b0 ... e30f6o.jpg
es una mica grosa, per aixo deixo nomes enllaç...
poder us anira mes be llegir-la amb el vostre gestor de fotos,
la lletra surt una mica petita :)
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Safed
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:53 pm
- Ubicació: Killolàndia
Re: Cuir Vs Textil
interessant, pero de moment em queda mooooolt lluny enfundar-me una cosa d´aquestes :shock:
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Dos comentaris, ja que un 90% de la gent s'ha plantejat el tema de si pell o tèxtil:
- la pell en quant a seguretat és possiblement millor, pe`ro infinitament menys versàtil. Jo porto la mateixa jaqueta l'ú d'agost que l'ú de febrer, que el dia que fa sol que el dia que plou (i el dia que neva si sortís aquell dia, que no ho faré);
- la qualitat no es mesura en € sinó en resultats. Possiblement una peça de la marca A de 200€ sigui millor que el d ela marca B de 500€;
Dir aixòooo, sempre queda el dubte de si la teva jaqueta et salvarà el dia que caiguis. És una excusa per anar canviant de tant en tant, però preferixo no saber lo bona/dolenta que és la meva! :roll:
- la pell en quant a seguretat és possiblement millor, pe`ro infinitament menys versàtil. Jo porto la mateixa jaqueta l'ú d'agost que l'ú de febrer, que el dia que fa sol que el dia que plou (i el dia que neva si sortís aquell dia, que no ho faré);
- la qualitat no es mesura en € sinó en resultats. Possiblement una peça de la marca A de 200€ sigui millor que el d ela marca B de 500€;
Dir aixòooo, sempre queda el dubte de si la teva jaqueta et salvarà el dia que caiguis. És una excusa per anar canviant de tant en tant, però preferixo no saber lo bona/dolenta que és la meva! :roll:

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
molt bona safed i xepe,
- els de motogp porten tots cuir, si no m'ekivoco
- els de trail o enduro, em sembla ke textil, dakar, etc...
- si et fixes en el textil, o en cuir, juraria ke les proteccions... hombros, genolls, avantbraços, etc...
son totes de plastic duret
- el cuir es carissim
- em sembla molt ke (el cuir) no transpira tant be com el seu competidor
- el goretex esta molt i molt be
aixo es lo primer que se m'ha acudit :D
- els de motogp porten tots cuir, si no m'ekivoco
- els de trail o enduro, em sembla ke textil, dakar, etc...
- si et fixes en el textil, o en cuir, juraria ke les proteccions... hombros, genolls, avantbraços, etc...
son totes de plastic duret
- el cuir es carissim
- em sembla molt ke (el cuir) no transpira tant be com el seu competidor
- el goretex esta molt i molt be
aixo es lo primer que se m'ha acudit :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Jo penso que cada cosa es per al que es. M'explico.
Tal com diu el xepe, el cuir no es gens versatil, en canvi una jaqueta de cordura la pots fer servir a diari, inclòs per anar a la feina. A l'hivern t'abriga i a l'estiu transpira (més que la pell) però com diu el Mas...."tot i que" jo tinc una equipació de cordura d'hivern i una altre d'estiu, perque no puc anar amb la d'hivern a l'estiu, em fregeixo....
Ara, jo crec que lo millor per fer sortides tipus "mototurisme" es un mono de pell. De fet quan tingui un reconet en vull comprar-me'n un. Si fas una sortida en moto, lo ideal es el cuir. Ara...si vas en moto, i has d'anar a la feina, al super i a veure la iaia, llavors cordura...
Tal com diu el xepe, el cuir no es gens versatil, en canvi una jaqueta de cordura la pots fer servir a diari, inclòs per anar a la feina. A l'hivern t'abriga i a l'estiu transpira (més que la pell) però com diu el Mas...."tot i que" jo tinc una equipació de cordura d'hivern i una altre d'estiu, perque no puc anar amb la d'hivern a l'estiu, em fregeixo....
Ara, jo crec que lo millor per fer sortides tipus "mototurisme" es un mono de pell. De fet quan tingui un reconet en vull comprar-me'n un. Si fas una sortida en moto, lo ideal es el cuir. Ara...si vas en moto, i has d'anar a la feina, al super i a veure la iaia, llavors cordura...
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
hola,per proteccio el cuir es el millor,jo si pogues em compraria aixo;
http://www.motocard.com/sp/chaquetas/ch ... e_tex.aspx
:eyes :eyes :eyes
:eyes :eyes :eyes
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="J-C" post="158695"]hola,per proteccio el cuir es el millor,jo si pogues em compraria aixo;
:eyes :eyes :eyes[/quote]
cullons amb la jaqueta...
una mica cara no...?
:eyes :eyes :eyes[/quote]
cullons amb la jaqueta...
una mica cara no...?
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Tos teniu raó, el tèxtil, especialment la Cordura es molt mes polivalent i la protecció es bona., El cuir te mes protecció, però pesa mes i excepte les jaquetes de molta qualitat i preu alt, no accepta be l’aigua.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Doncs jo fa molt temps que vaig amb jaqueta i pantalons de pell i m'hi trobo molt bé ;)
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Jo sóc del mono de pell però, a l'hivern, de pell només porto el pantalons; la jaqueta, de cordura. I la causa és molt simple: Tot i que darrerament comença a esmenar-se aquesta falta, encara es considera que la dona damunt la moto només ha de lluir. Les jaquestes de pell per a dona o són molt boniques i poc pràctiques o has d'anar a petar a la cordura.
Les jaquetes són curtes (sovint no baixen més avall de la cintura), sense butxaques i sense forro polar a dins. He de dir que aquest estiu a Dainese hi havia unes jaquetes de pell que em van robar el cor: eren una mica més llargues i abrigaven més, però les proteccions eren "de cortesia". Amb el venedor ho vam estar comentant: eren jaquetes per sortir a fer una cerveseta i cap a casa. :evil:
En fi, haurem d'enviar una carta a Can Dainese... ;)
Les jaquetes són curtes (sovint no baixen més avall de la cintura), sense butxaques i sense forro polar a dins. He de dir que aquest estiu a Dainese hi havia unes jaquetes de pell que em van robar el cor: eren una mica més llargues i abrigaven més, però les proteccions eren "de cortesia". Amb el venedor ho vam estar comentant: eren jaquetes per sortir a fer una cerveseta i cap a casa. :evil:
En fi, haurem d'enviar una carta a Can Dainese... ;)
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels