Proposta De Sortida Per Anar A Dinar A Can Xifra (Cartellà)-
Moderador: Airald
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Re: Proposta De Sortida Per Anar A Dinar A Can Xifra (Cartel
Hola Laiona,
Em sap molt de greu dir-ho, però m'acaben de canviar el calendari i haig de fer una sustitució, de treballar dissabte passo a fer-ho el diumenge, per tant no podré venir. :crys :crys :crys Vaig de tardes i tampoc puc venir a la ruta.
Llastima, ja que el restaurant està a 1 km. de casa hi haig de dir que es menja molt bé.
Em sap molt de greu dir-ho, però m'acaben de canviar el calendari i haig de fer una sustitució, de treballar dissabte passo a fer-ho el diumenge, per tant no podré venir. :crys :crys :crys Vaig de tardes i tampoc puc venir a la ruta.
Llastima, ja que el restaurant està a 1 km. de casa hi haig de dir que es menja molt bé.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
[quote user="Frank" post="155903"]Avui, he fet els revolts de Tossa.
Desprès de les plujes, hi havia sorra a molts de revolts.
Tranquisss.... que d'aqui al 27 de febrer, ja estarà tot net :lol:[/quote]
Doncs jo ahir diumenge (13/02/2011) vaig pasar-hi. Desde Lloret a Tossa la carretera perfecte, nomes al final (al baixar a Tossa) a les curves que no tocaba el sol (a les 08:00 matí) hi habia humitat i vaig tenir que anar amb molt de compte. De Tossa a Sant Feliu la carretera es mes estreta i les curves cara nord hi habia humitat (cap a les 09:30) i tenies que anar amb velocitat "de passeig" (o no en se mes...).
La ruta proposada molt bonica, el dinar pinta be; aviam si puc venir (serà la primera) i coneixo a la gent.
Doncs jo ahir diumenge (13/02/2011) vaig pasar-hi. Desde Lloret a Tossa la carretera perfecte, nomes al final (al baixar a Tossa) a les curves que no tocaba el sol (a les 08:00 matí) hi habia humitat i vaig tenir que anar amb molt de compte. De Tossa a Sant Feliu la carretera es mes estreta i les curves cara nord hi habia humitat (cap a les 09:30) i tenies que anar amb velocitat "de passeig" (o no en se mes...).
La ruta proposada molt bonica, el dinar pinta be; aviam si puc venir (serà la primera) i coneixo a la gent.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Laiona, apunta'm a la llista de provisionals ;)
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
:flor LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUI :flor
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Laiona
- Presentats
[quote user="CarlesOsonaGS" post="157742"][quote user="Frank" post="155903"]Avui, he fet els revolts de Tossa.
La ruta proposada molt bonica, el dinar pinta be; aviam si puc venir (serà la primera) i coneixo a la gent.[/quote]
Gràcies!! Jo, aquest proper dissabte faré la volta, ni que sigui amb cotxe, per tenir la ruta en ment i controlada. ( Si algú es vol apuntar,.....)
La ruta proposada molt bonica, el dinar pinta be; aviam si puc venir (serà la primera) i coneixo a la gent.[/quote]
Gràcies!! Jo, aquest proper dissabte faré la volta, ni que sigui amb cotxe, per tenir la ruta en ment i controlada. ( Si algú es vol apuntar,.....)
- Acf591
- Presentats
- Entrades: 99
- Membre des de: dt. gen. 18, 2011 8:18 pm
- Ubicació: Llançà - Alt Empordà
Hola Laiona
La ruta esta MOLT BEN PENSADA.
Ara no et puc confirmar l'assistencia, però la sortida m'atrau força i miraré de venir :form .
Referent a sugerencies ; Personalment penso que el preu del dinar hauria d'estar al voltant dels 20 sense superar els 25.
El menu esta MOLT BE, però despres hem de tornar agafar la Moto i fer uns quants Km, i de vegades aquets es fan molt pesats.
Els apats que mes m'agraden quan surtu en moto, son les taules d'embutits, pa amb tomaquet i alguna carn a la brasa. Normalment tothom agafa el que vol, tothom riu i no acostumen a pujar gaire.
Pero torno a repetir que es la meva opinio personal i es la sugerencia que has demanat. :cerv
Rafagas
La ruta esta MOLT BEN PENSADA.
Ara no et puc confirmar l'assistencia, però la sortida m'atrau força i miraré de venir :form .
Referent a sugerencies ; Personalment penso que el preu del dinar hauria d'estar al voltant dels 20 sense superar els 25.
El menu esta MOLT BE, però despres hem de tornar agafar la Moto i fer uns quants Km, i de vegades aquets es fan molt pesats.
Els apats que mes m'agraden quan surtu en moto, son les taules d'embutits, pa amb tomaquet i alguna carn a la brasa. Normalment tothom agafa el que vol, tothom riu i no acostumen a pujar gaire.
Pero torno a repetir que es la meva opinio personal i es la sugerencia que has demanat. :cerv
Rafagas
Acf591 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 9:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Laiona
- Presentats
Se que el preu del dinar és potser un pèl més del que s'acostuma a fer. Però el menjar és de molta qualitat i això t'ho fan pagar. No és un simple menú. Els que coneixeu el restaurant m'ho podeu confirmar. El preu final anirà en funció del que trii cadascu. No és el mateix menjar-se un entrecot de mig quilo que una truita de patates.
És una proposta feta expressament per anar a dinar a aquest lloc, ja que el recomano enèrgicament. Tampoc és cap sortida mensual, només una idea més per incloure al calendari i cadascú és lliure d'apuntar-se o no.
Jo també preferiria que fossin 20 euros però tenim 6 primers que els tastarem tots i una seleccio de segons i postres de primera. Hi ha molta teca i bona.
És una proposta feta expressament per anar a dinar a aquest lloc, ja que el recomano enèrgicament. Tampoc és cap sortida mensual, només una idea més per incloure al calendari i cadascú és lliure d'apuntar-se o no.
Jo també preferiria que fossin 20 euros però tenim 6 primers que els tastarem tots i una seleccio de segons i postres de primera. Hi ha molta teca i bona.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Laia, quan sàpigues exactament el dia que la vulgueu fer, posa-ho editant al principi del fil, així serà visible per tothom quan obri el fòrum.
Aviam si s'apunta força gent, fa molt bona pinta! :D
Aviam si s'apunta força gent, fa molt bona pinta! :D

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="158072"]Laia, quan sàpigues exactament el dia que la vulgueu fer, posa-ho editant al principi del fil, així serà visible per tothom quan obri el fòrum.
Aviam si s'apunta força gent, fa molt bona pinta! :D[/quote]
Randy,
el dia està posat des del primer moment. Si també hi poso que tanco llista tres dies abans per avisar al restaurant. Per si no estava clar ho he posat amb vermell perquè es vegi més.
Aviam si s'apunta força gent, fa molt bona pinta! :D[/quote]
Randy,
el dia està posat des del primer moment. Si també hi poso que tanco llista tres dies abans per avisar al restaurant. Per si no estava clar ho he posat amb vermell perquè es vegi més.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No m'has entès. :razz:
Quan obres l'apartat de Rutes, cròniques i viatges, surt això:
Proposta De Sortida Per Anar A Dinar A Can Xifra (Cartellà) Seguidament aqui hauries de posar la data.
Edito: ja t'ho he editat jo.
Proposta De Sortida Per Anar A Dinar A Can Xifra (Cartellà) Seguidament aqui hauries de posar la data.
Edito: ja t'ho he editat jo.

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="158081"]No m'has entès. :razz:
Edito: ja t'ho he editat jo.[/quote]
Val! perdó per la meva ignorància "forumil" jejejeje Gràcies Randy!
Edito: ja t'ho he editat jo.[/quote]
Val! perdó per la meva ignorància "forumil" jejejeje Gràcies Randy!
- Laiona
- Presentats
Hola a tothom!
Aquest matí amb en Sacot hem fet una inspecció sobre el terreny de la ruta de la setmana que ve. Hi ha trossos dignes de pitet. Que bé m'ho he passat a Santa Pellaia! quines curves més ben parides! jejeje
He fet unes fotos perquè veieu alguns dels punts per on es passarà. I així a veure si us acabeu d'animar que la llista està un pel trista!

Aquest matí amb en Sacot hem fet una inspecció sobre el terreny de la ruta de la setmana que ve. Hi ha trossos dignes de pitet. Que bé m'ho he passat a Santa Pellaia! quines curves més ben parides! jejeje
He fet unes fotos perquè veieu alguns dels punts per on es passarà. I així a veure si us acabeu d'animar que la llista està un pel trista!
- Ra-mon
- Presentats
Què passa que ningú s'hi apunta :eyes
No havíem quedat que s'havia de publicar més sortides obertes, tal com es feia abans i ara resulta que a la gent no li interessa ?
No entenc res. :halfcry
A veure si haurà de sortir l'Steelman, en Randy o en Bond i estirar-vos les orelles :oops:
No havíem quedat que s'havia de publicar més sortides obertes, tal com es feia abans i ara resulta que a la gent no li interessa ?
No entenc res. :halfcry
A veure si haurà de sortir l'Steelman, en Randy o en Bond i estirar-vos les orelles :oops:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="158766"]A veure si haurà de sortir l'Steelman, en Randy o en Bond i estirar-vos les orelles :oops:[/quote]a qui?
:roll:
:roll:
Ex ...moltes coses
- Laiona
- Presentats
La veritat, que la llista estigui com està em preocupa. Força gent em va animar a muntar-la i m'hi he esforçat per veure que a 2 dies de tancar la llista la gent no respon.
Espero no llegir que falten sortides i propostes perquè si hi ha una resposta aixi no m'estranya que la gent no s'arramangui a muntar re.
Perdoneu el meu to, però esperava una altra cosa la veritat. Hi he posat molta ilusió.
Espero no llegir que falten sortides i propostes perquè si hi ha una resposta aixi no m'estranya que la gent no s'arramangui a muntar re.
Perdoneu el meu to, però esperava una altra cosa la veritat. Hi he posat molta ilusió.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
laiona, les sortides no mensuals, son aixi.
A vegades en una sortida d´aquestes que son 20, i en un altre són 3.
Fa poc varem muntar una a la zona de Terol, i varem ser 6.
Vinga que si en aquesta no sou prous, en la següent que montis segur que si
A vegades en una sortida d´aquestes que son 20, i en un altre són 3.
Fa poc varem muntar una a la zona de Terol, i varem ser 6.
Vinga que si en aquesta no sou prous, en la següent que montis segur que si
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Laiona" post="158827"]La veritat, que la llista estigui com està em preocupa. Força gent em va animar a muntar-la i m'hi he esforçat per veure que a 2 dies de tancar la llista la gent no respon.
Perdoneu el meu to, però esperava una altra cosa la veritat. Hi he posat molta ilusió.[/quote]
+ 1
A mi ja em pots passar a definitiu.
Perdoneu el meu to, però esperava una altra cosa la veritat. Hi he posat molta ilusió.[/quote]
+ 1
A mi ja em pots passar a definitiu.
- Laiona
- Presentats
Merci pels ànims!!! Jo soc una persona que ho planifico molt tot i amb temps i quan veig coses com aixo em poso nerviosa. No volia dir re encara però es que m'heu estirat de la llengua jejejeje No m'he pogut reprimir.
Apa nois! no em feu patir tant i apunteu-vos! jejeje
Apa nois! no em feu patir tant i apunteu-vos! jejeje
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Laiona!
Apunta'ns, Xavier i Mercè (1 moto, 2 pax)
Fins diumenge!
Apunta'ns, Xavier i Mercè (1 moto, 2 pax)
Fins diumenge!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Per cert, ja esta posat al calendari.
No modifiquis el post inicial si no , marxara del calendari ;)
No modifiquis el post inicial si no , marxara del calendari ;)
Ex ...moltes coses