Deu Ni Do
Moderador: Airald
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Re: Deu Ni Do
Jo soc home de nit
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
jo sempre entro abans de marxar a treballar. Es com el cafe del mati jejejeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:eyes :eyes :eyes que no es dorm a aquestes hores ???????
Jo em perdo algo :???: :???: :???:
Jo em perdo algo :???: :???: :???:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
És que hi ha gent que no para mai, especialment els robots ;)
Aquests usuaris que es diuen "Google nosequé" i "Yahoo elquesigui" no son persones, son programes van indexant tot el que hi ha perque després als buscadors ho poguem trobar.
Una copsa que he vist últimament és que hi ha gent validada que s'amaga per no ser vist, moltes vegades no sol haver un parell, son els usuaris "ocults", no sé per què ho fan això d'amagar-se de la gent :roll:
Aquests usuaris que es diuen "Google nosequé" i "Yahoo elquesigui" no son persones, son programes van indexant tot el que hi ha perque després als buscadors ho poguem trobar.
Una copsa que he vist últimament és que hi ha gent validada que s'amaga per no ser vist, moltes vegades no sol haver un parell, son els usuaris "ocults", no sé per què ho fan això d'amagar-se de la gent :roll:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Ramon" post="159196"]Una copsa que he vist últimament és que hi ha gent validada que s'amaga per no ser vist, moltes vegades no sol haver un parell, son els usuaris "ocults", no sé per què ho fan això d'amagar-se de la gent :roll:[/quote]
Ramon, et dono TOTA la raó.
Si et conectes , et conectes i ja està, però anar d´ocult :???: :???: :???: :???:
Per cert, Ramon anava a posar +1... però ja veus que no ho he fet ;) ... bueno.... si ... al final l´he possat :mrgreen: :mrgreen:
Ramon, et dono TOTA la raó.
Si et conectes , et conectes i ja està, però anar d´ocult :???: :???: :???: :???:
Per cert, Ramon anava a posar +1... però ja veus que no ho he fet ;) ... bueno.... si ... al final l´he possat :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
:eyes :eyes
Jo aquestes hores tot just passo pel segon sòn !!! :lol:
Jo aquestes hores tot just passo pel segon sòn !!! :lol:
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Però si estàs tu sol, Sagal
be, i un parell de convidats
be, i un parell de convidats
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 23, 2011 10:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="159196"]És que hi ha gent que no para mai, especialment els robots ;)
Una copsa que he vist últimament és que hi ha gent validada que s'amaga per no ser vist, moltes vegades no sol haver un parell, son els usuaris "ocults", no sé per què ho fan això d'amagar-se de la gent :roll:[/quote]
si que som importants, son la CIA, la KGB, el Mosad, altres ? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
no tenim un departament de asuntes interns ? :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
Una copsa que he vist últimament és que hi ha gent validada que s'amaga per no ser vist, moltes vegades no sol haver un parell, son els usuaris "ocults", no sé per què ho fan això d'amagar-se de la gent :roll:[/quote]
si que som importants, son la CIA, la KGB, el Mosad, altres ? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
no tenim un departament de asuntes interns ? :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 23, 2011 12:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Jo penso que tant li fa si la gent es connecta oculta o no. Cadascú fa el que vol i es lliure de fer-ho, només faltaria! L'important és veure com hi ha gent connectada que segueix les actualitzacions del foro. Senyal que el foro té vida i hi ha caliu.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
a mi potser em veureu a les 4am algun dia...
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ramon" post="159196"]
És que hi ha gent molt tímida. :lol:
Sempre són els mateixos els que entren com 'ocults'.
És que hi ha gent molt tímida. :lol:
Sempre són els mateixos els que entren com 'ocults'.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="159257"]
Sempre són els mateixos els que entren com 'ocults'.[/quote]
"Ahí le has dao" Randy, es més ,no sé perqué ho fan si fins i tot alguns ja sabem qui son :mrgreen: :mrgreen:
Sempre són els mateixos els que entren com 'ocults'.[/quote]
"Ahí le has dao" Randy, es més ,no sé perqué ho fan si fins i tot alguns ja sabem qui son :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="159274"].....no sé perqué ho fan si fins i tot alguns ja sabem qui son :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Doncs si, alguns ja sabem qui son. :mrgreen:
Doncs si, alguns ja sabem qui son. :mrgreen:

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Coes" post="159220"]si que som importants, son la CIA, la KGB, el Mosad, altres ? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
no tenim un departament de asuntes interns ? :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Mira, mira els espies què diuen: :eyes
....................................................................................................
www.Mototurisme.cat se posiciona mundialmente en el nº 8.335.493 :eyes
Es el más popular en la ciudad de Lleida, de donde es el 47.10% de los usuarios. :eyes
Algunas de las páginas están tituladas como "General Accidente De Los Mininos" :kiss
El cual tiene coordenadas de latitud y longitud de 51.75, -0.47 :eyes
Fint i tot el nº del compte corrent! = 1 SOA Registro (dns.us-noc.com. sys-admin.uk-noc.com. 2010100413 14400 7200 2419200 8640) :eyes
Valor De Sitio Web € 1.523,64 *
Páginas Vistas Por Dia < 10 *
Visitantes Diarios < 10 *
Clasifica Mundial 8.335.493
Link Externos 455 :eyes
no tenim un departament de asuntes interns ? :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant[/quote]
Mira, mira els espies què diuen: :eyes
....................................................................................................
www.Mototurisme.cat se posiciona mundialmente en el nº 8.335.493 :eyes
Es el más popular en la ciudad de Lleida, de donde es el 47.10% de los usuarios. :eyes
Algunas de las páginas están tituladas como "General Accidente De Los Mininos" :kiss
El cual tiene coordenadas de latitud y longitud de 51.75, -0.47 :eyes
Fint i tot el nº del compte corrent! = 1 SOA Registro (dns.us-noc.com. sys-admin.uk-noc.com. 2010100413 14400 7200 2419200 8640) :eyes
Valor De Sitio Web € 1.523,64 *
Páginas Vistas Por Dia < 10 *
Visitantes Diarios < 10 *
Clasifica Mundial 8.335.493
Link Externos 455 :eyes

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ejem ejem.
Entrar ocult o no entrar ocult. Suposo que molts fan com jo. Mirar el forum sense validarse, sols fer-ho si han de dir alguna cosa.
He vist gent que saben entrar mirar tots els no llegits.. mirar qui hi ha i no hi ha..
A mi em preocupa mes els que es preocupen pels que entren ocults o no. Apa!
No sigueu aixi.. si es que ho voleu controlar tot! :mrgreen:
Entrar ocult o no entrar ocult. Suposo que molts fan com jo. Mirar el forum sense validarse, sols fer-ho si han de dir alguna cosa.
He vist gent que saben entrar mirar tots els no llegits.. mirar qui hi ha i no hi ha..
A mi em preocupa mes els que es preocupen pels que entren ocults o no. Apa!
No sigueu aixi.. si es que ho voleu controlar tot! :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Vendetta" post="159292"]
Entrar ocult o no entrar ocult. Suposo que molts fan com jo. Mirar el forum sense validarse[/quote]
Un que ja ha sortit de l´armari :mrgreen: :mrgreen:
Entrar ocult o no entrar ocult. Suposo que molts fan com jo. Mirar el forum sense validarse[/quote]
Un que ja ha sortit de l´armari :mrgreen: :mrgreen:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="STELVIO 00" post="159294"][quote user="Vendetta" post="159292"]
Un que ja ha sortit de l´armari :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
ejem.. doncs apa, ja mirarè d entrar activat, aixì tindreu mès feina a controlar :twisted: :twisted:
Un que ja ha sortit de l´armari :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
ejem.. doncs apa, ja mirarè d entrar activat, aixì tindreu mès feina a controlar :twisted: :twisted:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Vendetta" post="159320"]
ejem.. doncs apa, ja mirarè d entrar activat, aixì tindreu mès feina a controlar :twisted: :twisted:[/quote]
Ei ,que per el que a mi respecta,pots entrar com vulguis,ningú esta obligat a res :mrgreen: :mrgreen:
ejem.. doncs apa, ja mirarè d entrar activat, aixì tindreu mès feina a controlar :twisted: :twisted:[/quote]
Ei ,que per el que a mi respecta,pots entrar com vulguis,ningú esta obligat a res :mrgreen: :mrgreen:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
sou tots una colla de ..................
que cu.............llons feu conectats a aquestes hores????
no tei-ho feina a un altra lloc????
salut
sou tots una colla de ..................
que cu.............llons feu conectats a aquestes hores????
no tei-ho feina a un altra lloc????
salut
SOCI A.M.M. 16284