LLEI ANTI TUNNING
Moderador: Airald
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
LLEI ANTI TUNNING
Ull! proposta llei antimodificacions a le smotos (incloses maletes ¿?¿?)
BOE: http://www.boe.es/boe/dias/2010/07/14/p ... -11154.pdf
tret de: http://www.motorpasionmoto.com/industri ... -esta-aqui
BOE: http://www.boe.es/boe/dias/2010/07/14/p ... -11154.pdf
tret de: http://www.motorpasionmoto.com/industri ... -esta-aqui
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Re: LLEI ANTI TUNNING
A veure si ho entenc bé, per qualsevol accessori que canviem de la moto ho afegim haurem de declarar-ho? O bé passar una inspecció tècnica?
Molts de nosaltres ens fem les modificacions i canvis nosaltres mateixos i no passem per taller, això vol dir que per unes maletes o unes defenses haurem de passar la “ITV” novament? Això també vol dir que haurem de pagar per aquests canvis?
Uiiiiii moltes preguntes.......... :eyes
Molts de nosaltres ens fem les modificacions i canvis nosaltres mateixos i no passem per taller, això vol dir que per unes maletes o unes defenses haurem de passar la “ITV” novament? Això també vol dir que haurem de pagar per aquests canvis?
Uiiiiii moltes preguntes.......... :eyes
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Pardo" post="158803"]A veure si ho entenc bé, per qualsevol accessori que canviem de la moto ho afegim haurem de declarar-ho? O bé passar una inspecció tècnica?
Uiiiiii moltes preguntes.......... :eyes[/quote]
He llegit en el BOE "modificación e incorporación" no se que pensar, bé si en el que ocmentes tu, moltes de les coses que jo he instalat a la moto son a posteriori.
Uiiiiii moltes preguntes.......... :eyes[/quote]
He llegit en el BOE "modificación e incorporación" no se que pensar, bé si en el que ocmentes tu, moltes de les coses que jo he instalat a la moto son a posteriori.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Des del 14 de gener fins el 14 de juliol tenim temps d'homol·logar qualsevol accessori que tinguem a la moto, començant per un bagul i acabant per uns punys calefactables o una pantalla més gran. Senzillament s'ha de passar pel taller (i si ho hem muntat nosaltres?¿?¿?) i demanar la factura de la instal·lació, i amb aquest paper anar a la ITV a que ens ho homol·loguin, previ pagament de 30€.
MEVA BANDY:
-Bagul: 30€. Haig d'anar al taller a demanar factura, quan aquest bagul el portava a una Deauville que vaig comprar de segona mà a un italià que va comprar el bagul a Austràlia.
-Pantalla alta: la vaig comprar a internet. Demano la factura a la web francesa? 30€ més.
-Pas de rodes: 30€ més. El vaig comprar a la web de Puig i el vaig instal·lar jo.
-Clàxon de cotxe: 30€.
-Presa de corrent: 30€. Voltava per casa.
-Defenses Suzuki: 30€ més. Me les van muntar al demanar la moto.
-Adhesiu de Mototurisme Catalunya al costat d'on diu Bandit. 30€ més. No venia de fàbrica.
SUMA:
30+30+30+30+30+3+30= Haig de pagar 210€ :lol:
Ara a finals de juliol passaré la ITV. Em penso tirar allà tot el dia si és necessari perquè me la passin, perquè no penso treure res. Portaré tots els tlf dels fabricants dels accessoris i que vagi trucant, és LA SEVA OBLIGACIÓ, NO LA MEVA.
Suposo que el director de l'estació acabarà fins els nassos de mi. I?
A finals de juliol ja us explicaré com m'ha anat. Jo, com que quan vull poso nerviós a qualsevol (oi, Steelman, ahir amb els Mossos :razz: ) i jo no me'n poso mai... :lol:
MEVA BANDY:
-Bagul: 30€. Haig d'anar al taller a demanar factura, quan aquest bagul el portava a una Deauville que vaig comprar de segona mà a un italià que va comprar el bagul a Austràlia.
-Pantalla alta: la vaig comprar a internet. Demano la factura a la web francesa? 30€ més.
-Pas de rodes: 30€ més. El vaig comprar a la web de Puig i el vaig instal·lar jo.
-Clàxon de cotxe: 30€.
-Presa de corrent: 30€. Voltava per casa.
-Defenses Suzuki: 30€ més. Me les van muntar al demanar la moto.
-Adhesiu de Mototurisme Catalunya al costat d'on diu Bandit. 30€ més. No venia de fàbrica.
SUMA:
30+30+30+30+30+3+30= Haig de pagar 210€ :lol:
Ara a finals de juliol passaré la ITV. Em penso tirar allà tot el dia si és necessari perquè me la passin, perquè no penso treure res. Portaré tots els tlf dels fabricants dels accessoris i que vagi trucant, és LA SEVA OBLIGACIÓ, NO LA MEVA.
Suposo que el director de l'estació acabarà fins els nassos de mi. I?
A finals de juliol ja us explicaré com m'ha anat. Jo, com que quan vull poso nerviós a qualsevol (oi, Steelman, ahir amb els Mossos :razz: ) i jo no me'n poso mai... :lol:

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
jo vai anar a viam ke em deien dels antiboira que em vas suggerir, Randy, en un altre post...
akells de 30€ ke venien per ebay.
em van atendre molt amablement, i els vai dir que me'ls havia montat jo.
Em van explicar punt per punt tot el que has explicat.
Vam revisar l'instal.lacio, interruptors... molt professionals, molta serietat. Tot estava be.
Fins i tot buscaven una inscripcio que deia "E13" que fa referencia a aquest tipus d'il.luminació
I que només calia signar un document en el que deia que jo mateix els havia montat abans del 1 de gener d'aquest any.
I que "PODIA" ser que tot el que m'acabaven d'explicar canvies abans del Juliol.
I que inclourien els antiboira a la fitxa de caracteristiques de la moto :)
sembla una... LOTERIA? jurrr
kin rotllo :P
Vam revisar l'instal.lacio, interruptors... molt professionals, molta serietat. Tot estava be.
Fins i tot buscaven una inscripcio que deia "E13" que fa referencia a aquest tipus d'il.luminació
I que només calia signar un document en el que deia que jo mateix els havia montat abans del 1 de gener d'aquest any.
I que "PODIA" ser que tot el que m'acabaven d'explicar canvies abans del Juliol.
kin rotllo :P
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
si fins i tot canviar l'alsada d'un seient es una modificacio :evil: :evil: el que no es podra fer es vendre las peçes si fas canvis o tindras que tenir un amic que amb la mateixa moto et deixi las peçes originals per pasar la ITV,un embolic :tremolant :tremolant .
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Koper" post="159063"]jo vai anar a viam ke em deien dels antiboira que em vas suggerir, Randy, en un altre post...
kin rotllo :P[/quote]
Però encara no has dit si te'ls van homologar o no. :shock: I si és així, quan et van fer pagar. :roll:
kin rotllo :P[/quote]
Però encara no has dit si te'ls van homologar o no. :shock: I si és així, quan et van fer pagar. :roll:

-
- Presentats
- Contacta:
"jo vai anar a viam ke em deien dels antiboira"
només aixo, perke tava preocupat :P
la itv la tinc pel juliol, coincideix i tot
la itv la tinc pel juliol, coincideix i tot
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Koper" post="159249"]"jo vai anar a viam ke em deien dels antiboira"
[/quote]
Ah, val, val.
És que jo com que no estic acostumat a llegir en el idioma que fas servir tu, em costa molt d'entendre't. :oops:
[/quote]
Ah, val, val.
És que jo com que no estic acostumat a llegir en el idioma que fas servir tu, em costa molt d'entendre't. :oops:

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Randy-650" post="159262"][quote user="Koper" post="159249"]"jo vai anar a viam ke em deien dels antiboira"
[/quote]
Ah, val, val.
És que jo com que no estic acostumat a llegir en el idioma que fas servir tu, em costa molt d'entendre't. :oops:[/quote]
:twisted: :twisted: :twisted: avantatges de tenir fills adolescents i de ser políglota, he, he.
[/quote]
Ah, val, val.
És que jo com que no estic acostumat a llegir en el idioma que fas servir tu, em costa molt d'entendre't. :oops:[/quote]
:twisted: :twisted: :twisted: avantatges de tenir fills adolescents i de ser políglota, he, he.
-
- Presentats
- Contacta:
No passa res.
A partir d'ara ja se el que he de fer.
A partir d'ara ja se el que he de fer.