80kms/h, 90kms/h, 100kms/h, 120kms/h???? NO: 110kms/h
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
80kms/h, 90kms/h, 100kms/h, 120kms/h???? NO: 110kms/h
Bones!!!
Per flipar... ho van fer a l'àrea metropolitana de Barcelona amb l'intenció de reduïr la contaminació i no es van obtenir el resultats esperats, ara ho volen aplicar degut a les revoltes als païssos islàmics. Qualsevol raó és vàlida per tal d'augmentar la recaptació dels ràdars, oi??
El Gobierno baja la velocidad máxima de las autovías y autopistas a 110 de forma transitoria
Fins aviat!
Per flipar... ho van fer a l'àrea metropolitana de Barcelona amb l'intenció de reduïr la contaminació i no es van obtenir el resultats esperats, ara ho volen aplicar degut a les revoltes als païssos islàmics. Qualsevol raó és vàlida per tal d'augmentar la recaptació dels ràdars, oi??
El Gobierno baja la velocidad máxima de las autovías y autopistas a 110 de forma transitoria
Fins aviat!

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Re: 80kms/h, 90kms/h, 100kms/h, 120kms/h???? NO: 110kms/h
hem sembla que es general, en totes les autovies i autopistes ... en fi
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Es patetic !!!!!!!! el pitjor es que es pensen que la gent es idiota, hi han mil maneres mes eficases per reduir el consum energetic començant per coses propies... com enlumenat public, etc....
Aixó es una dictadura en cobert !!!!!!
Aixó es una dictadura en cobert !!!!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
És grotesc. Si fóssim 28 de febrer no m'ho hagués cregut. Un pedaç darrera l'altre. Em sembla que la revolta ens convé tant o més a nosaltres que als països aquests àrabs. A aquest pas veurem apedregar cotxes oficials, d'aquests que n'hi ha tants i que de límit de velocitat no en tenen pas. :enfaduu :enfaduu
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 25, 2011 4:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:eyes No ho entenc que més els dóna que gastis més gasolina si el 70% del que pagues són impostos i en catalunya tens el 3centimos més de seguretat social.Recordar que un temps enrera era més car i ningú li va donar per reduir velocitat. Repsol no està a Líbia el canal de Suez no està tancat, el preu del barril no està el preu rècord de temps enrere ara hem de estalviar-bo els radars també es baixessin claro.-encara sort que s'ocupen de tenir cura de la nostra economia :crys :crys
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El que si que puc dir és que encara que la benzina o el gasoil l'apugin a 2€/litre la gent continuarà fent servir el seu vehicle. :roll:

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
si escric el que penso, em feu fora del foro !!!!!!!!
ahir ITV´s impossibles, avui reducció ( encara més ) de la velocitat ( que per autopista 10 Qms. per hora menys ) no serveix per res. demà quina altra s´inventarán ?
Ps.- Se suposa que canviaran totes les senyals de 120 de les autovies i autopistes a 110 , quan costará aixó?
pel que s´estila a les altes esferes, aixó costarà mils de millons de Euros, i que em dieu del seus Audi oficials V8 de 380 Cv ? i de la retallada a la Seg.Soc. ?
:patada :patada
Ps.- l´anunciat de la noticia també diu: se elevará al 7% el porcentaje de biocombustibles en la gasolina y el gasóleo. La primera de estas iniciativas también tiene un carácter transitorio, pero la segunda, en principio, será permanente. Todas comenzarán a aplicarse el 7 de marzo.
que vol dir ? que hi afeigirán oli de xurreria als carburants ?
i els cotxes que porten catalitzador ( quasi tots ) i filtres de particules ( gasoil ) ????
no poden circular amb bios. !!!!!!!!!!!
si aixó de Libia i cia. no s´arregla aviat, ens espera un istiu plé d´esport
ahir ITV´s impossibles, avui reducció ( encara més ) de la velocitat ( que per autopista 10 Qms. per hora menys ) no serveix per res. demà quina altra s´inventarán ?
Ps.- Se suposa que canviaran totes les senyals de 120 de les autovies i autopistes a 110 , quan costará aixó?
pel que s´estila a les altes esferes, aixó costarà mils de millons de Euros, i que em dieu del seus Audi oficials V8 de 380 Cv ? i de la retallada a la Seg.Soc. ?
:patada :patada
Ps.- l´anunciat de la noticia també diu: se elevará al 7% el porcentaje de biocombustibles en la gasolina y el gasóleo. La primera de estas iniciativas también tiene un carácter transitorio, pero la segunda, en principio, será permanente. Todas comenzarán a aplicarse el 7 de marzo.
que vol dir ? que hi afeigirán oli de xurreria als carburants ?
i els cotxes que porten catalitzador ( quasi tots ) i filtres de particules ( gasoil ) ????
no poden circular amb bios. !!!!!!!!!!!
si aixó de Libia i cia. no s´arregla aviat, ens espera un istiu plé d´esport
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 25, 2011 6:37 pm, en total s’ha editat 9 vegades.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Em sembla que trauré la pols de la bici i li faré una repassada :roll:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Poden anar fins a 80 km/h. :mrgreen:
[youtube]dnuzNdoij-0[/youtube]

[youtube]dnuzNdoij-0[/youtube]

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jo he posat la mateixa cara que la bestiola d'aquí sobre, tampoc entenc res.
Em falten paraules... trobo que no és normal tot això però: ya saldrá el sol por Antequera i que els donin pel shubi dubi uà.
Em falten paraules... trobo que no és normal tot això però: ya saldrá el sol por Antequera i que els donin pel shubi dubi uà.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Per flipar !!! aquesta gent es idiota o es idiota??????? D'on no n'hi ha, no en raja.....
Ara m'han de dir que he d'estalviar en benzina...quins collons....Tots a Libia a gobernar, home
Ara m'han de dir que he d'estalviar en benzina...quins collons....Tots a Libia a gobernar, home
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 26, 2011 1:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Qualsevol excusa és bona per recaptar mès, politica , control i poder.
UUUUUUUiiiiiiiii
Quanta betzina estalviarem per anar a 10 km/h Menyyyyyyyyysss!!!
Ara que ells si que podran recaptar mooooooooooooolt mès per 10 km/h menys
Jo m ho creurè, quan permetin a les motos, que consumeixen menys, i ocupen menys espai a tolerarles-hi un percentatge mès de velocitat.
UUUUUUUiiiiiiiii
Quanta betzina estalviarem per anar a 10 km/h Menyyyyyyyyysss!!!
Ara que ells si que podran recaptar mooooooooooooolt mès per 10 km/h menys
Jo m ho creurè, quan permetin a les motos, que consumeixen menys, i ocupen menys espai a tolerarles-hi un percentatge mès de velocitat.
- Silverwing
- Presentats
- Entrades: 36
- Membre des de: ds. jul. 14, 2007 10:06 pm
- Ubicació: Reus
El que haurien de fer es treure el pagament dels peatges, i que cada persona emb una mica de seny pogues decidir dintre les seves posibilitats i en el entorn de circulacio la velocitat en que vol anar, sempre i quant no posar en perill als altres gent. potser estic en un error pero no tindrien de obligar, si mes no si aconsellar. i amb aixo destalviar combustible jo amb els meus diners faig el que vui, i quan no pugui omplir el diposit anire a peu, el dia que els governs de aquets paissos me la paguin estalviare. estic d'acor amb en vendetta, totalment d'acord.
Silverwing l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 26, 2011 11:08 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Pq no fem una compra conjunta de 125????
Jo ja he triat la meva proxima moto. Una Derbi Terra 125

Jo ja he triat la meva proxima moto. Una Derbi Terra 125

Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Steelman" post="159612"]Pq no fem una compra conjunta de ciclomotors????
Igual no ens multen amb aixo[/quote]
Amb 16 anys vaig anar del meu poble a Andorra amb una Derbi Variant. I no vegis com vaig disfrutar!
P.D: A aquella època encara no era obligatori portar casc. Jo en portava un de trial, i tothom em prenia per boig per portar-lo. :eyes
Igual no ens multen amb aixo[/quote]
Amb 16 anys vaig anar del meu poble a Andorra amb una Derbi Variant. I no vegis com vaig disfrutar!
P.D: A aquella època encara no era obligatori portar casc. Jo en portava un de trial, i tothom em prenia per boig per portar-lo. :eyes

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
A sobre diuen que la broma de la senyalètica nova surt per uns 250.000€ :shock: ... visca l'estalvi !!! :enfadat
V'sss
GeSus
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 26, 2011 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Jesus GS" post="159636"]A sobre diuen que la broma de la senyalètica nova surt per uns 250.000€ :shock: ... visca l'estalvi !!! :enfadat
V'sss
GeSus[/quote]
Si, i encara surt el cara-topo aquest que diuen que és ministre dient que "250.000€ és un coste irrisorio"!
La mare que el va pa&@, si els hagués de pagar ell ja veuriem, però com que surten del sou retallat als treballadors tant li fa. :enfadat
Jo ja fa temps que el tabac i sempre que puc la betzina ho compro a Andorra, i el menjar a França, tot sigui per no deixa-los ni un duro amb IVA i impostos!!!
V'sss
GeSus[/quote]
Si, i encara surt el cara-topo aquest que diuen que és ministre dient que "250.000€ és un coste irrisorio"!
La mare que el va pa&@, si els hagués de pagar ell ja veuriem, però com que surten del sou retallat als treballadors tant li fa. :enfadat
Jo ja fa temps que el tabac i sempre que puc la betzina ho compro a Andorra, i el menjar a França, tot sigui per no deixa-los ni un duro amb IVA i impostos!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
I jo em pregunto: realment anirem a 110? :twisted:
El primer que em digui que anirà per autopista/autovia a 110 té premi. :shock:
El primer que em digui que anirà per autopista/autovia a 110 té premi. :shock:

- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
Randy,jo anire a 110km/h,quin es el premi????? :lol: :lol: :lol:
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Per anar a mes de 110 una bonica afotu del teu culet.
A l'any 1973, (que jo el que tenia motoritzat era no mes per anar per la muntanya) el meu pare, que te frases inoblidables, va dir que allo de "medidas transitorias" i una merda per a ells. Parlem dels 120 per hora que han durat fins abans d'ahir. O sigui que voldré veure jo el transitori fins quant dura.
Per que som tant "avançats" i fem el que no fa cap país menys avançat com França o alemanya?.
Com diu una amiga meva: pa mear y no echar gota......
A l'any 1973, (que jo el que tenia motoritzat era no mes per anar per la muntanya) el meu pare, que te frases inoblidables, va dir que allo de "medidas transitorias" i una merda per a ells. Parlem dels 120 per hora que han durat fins abans d'ahir. O sigui que voldré veure jo el transitori fins quant dura.
Per que som tant "avançats" i fem el que no fa cap país menys avançat com França o alemanya?.
Com diu una amiga meva: pa mear y no echar gota......