Para Ser Un Buen Motorista, Se Necesita Pasta?
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Para Ser Un Buen Motorista, Se Necesita Pasta?
Hace falta para ser un buen motorista tener pasta????
O con una moto y ganas tambien se puede.
Es mejor mototurista aquel que con pasta puede hacer 4 viajes al año por el mundo, o lo es aquel que con su moto y su tienda de acampar consigue escaparse 10 dias a los pirineos,Alpes..o el que ni siquiera puede esto y se conforma con las rutas de fin de semana?
O con una moto y ganas tambien se puede.
Es mejor mototurista aquel que con pasta puede hacer 4 viajes al año por el mundo, o lo es aquel que con su moto y su tienda de acampar consigue escaparse 10 dias a los pirineos,Alpes..o el que ni siquiera puede esto y se conforma con las rutas de fin de semana?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Para Ser Un Buen Motorista, Se Necesita Pasta?
Es buen,(o mal) mototurista aquel que agarra la moto y se larga para hacer Km,en hotel,en tienda,en posada o como sea.Creo que lo importante es hacer rutas aunque las mejores experiencias se logran en viajes largos y lejanos ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 27, 2011 10:02 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo anava a respondre, però veient el què diu en Stelvio.....
[quote user="STELVIO 00"]
Es buen,(o mal) mototurista aquel que agarra la moto y se larga para hacer Km,en hotel ,en tienda,en posada o como sea. Creo que lo importante es hacer rutas,aunque las mejores experiencias las logras en viajes largos y lejanos ;)[/quote]
Jo no sóc un bon motorista. :crys Tot i que si per mi fós ara mateix estaria donant la volta al món tot solet durant dos o tres anys.
També puc dir -i no em digueu que no- que em fan riure aquells que es compren la primera moto (una R) i com que corren molt més que jo són molt més motoristes que jo.

Es buen,(o mal) mototurista aquel que agarra la moto y se larga para hacer Km,en hotel ,en tienda,en posada o como sea. Creo que lo importante es hacer rutas,aunque las mejores experiencias las logras en viajes largos y lejanos ;)[/quote]
Jo no sóc un bon motorista. :crys Tot i que si per mi fós ara mateix estaria donant la volta al món tot solet durant dos o tres anys.
També puc dir -i no em digueu que no- que em fan riure aquells que es compren la primera moto (una R) i com que corren molt més que jo són molt més motoristes que jo.

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
"con una moto y ganas tambien se puede"
y ganas y suerte... y constancia :D
desde el momento que te subes en 2 ruedas, para mi, ya eres motero.
Despues, el resto, cada uno lo interpreta como quiere.
Lo unico que vale, al final, es lo que uno siente. Lo demas ... :)
y ganas y suerte... y constancia :D
desde el momento que te subes en 2 ruedas, para mi, ya eres motero.
Despues, el resto, cada uno lo interpreta como quiere.
Lo unico que vale, al final, es lo que uno siente. Lo demas ... :)
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
¿ Que significa ser buen motorista?
Yo le veo muchas interpretaciones
Yo le veo muchas interpretaciones
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
No existeix ni el Mal ni el Bon mototrista, simplement tots son diferents .....
I el que es pensi que es millor que un altre, té un gran problema.
Vsss
I el que es pensi que es millor que un altre, té un gran problema.
Vsss
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Segons l'IEC:
motorista
1 m. i f. [LC] [SP] Persona que mena un motor.
2 m. i f. [LC] [SP] [TRG] Persona que mena una motocicleta.
Tenir diners no crec que sigui causa per menar bé o malament una moto ;)
motorista
1 m. i f. [LC] [SP] Persona que mena un motor.
2 m. i f. [LC] [SP] [TRG] Persona que mena una motocicleta.
Tenir diners no crec que sigui causa per menar bé o malament una moto ;)
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Javi, la pregunta no tiene múcho sentido.
No creo en los buenos/malos motoristas, para mí están/mos los apasionados...y, el resto.
Los primeros, nos pasaríamos la vida en moto, invierno y verano tanto si llueve cómo si hace frío...el resto tiene moto y la utiliza más o menos...
...y evidentemente, la pasta, no determina en éste caso, nada... de los "motoristas" más apasionados que yo conozco (y conozco unos cuantos) ninguno és millonario.
Si me toca la primitiva, seguiríamos en contacto, pero de lejos... :form :form :form :form :form :form
No creo en los buenos/malos motoristas, para mí están/mos los apasionados...y, el resto.
Los primeros, nos pasaríamos la vida en moto, invierno y verano tanto si llueve cómo si hace frío...el resto tiene moto y la utiliza más o menos...
...y evidentemente, la pasta, no determina en éste caso, nada... de los "motoristas" más apasionados que yo conozco (y conozco unos cuantos) ninguno és millonario.
Si me toca la primitiva, seguiríamos en contacto, pero de lejos... :form :form :form :form :form :form
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="159692"]Es buen,(o mal) mototurista aquel que agarra la moto y se larga para hacer Km[/quote]
Randy , em vols dir on creus que no encaixas amb aquesta descripció ????????
Randy , em vols dir on creus que no encaixas amb aquesta descripció ????????
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Jo crec que els calers no diferèncien als bons motards ... es tracta de gaudir amb el que tens, ni més ni menys, independentment de si la moto val un ull de la cara o és de 3ª mà ... fent sortidetes curtes o grans viatges ... el que compta es que t'ho passis bé... hi aquí està la gràcia de la moto hi ha per tots els gustos i butxaques ... no?
V'sss
GeSus
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
lo de la pasta em recorda una escena de "wall street" de mitjans dels 80, en que el pare
li diu al fill que no es pot jutjar a la gent per la mida de la seva cartera...
com ja han dit els companys, hi ha una escala de grisos enorme :)
li diu al fill que no es pot jutjar a la gent per la mida de la seva cartera...
com ja han dit els companys, hi ha una escala de grisos enorme :)
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="159759"][quote user="STELVIO 00" post="159692"]Es buen,(o mal) mototurista aquel que agarra la moto y se larga para hacer Km[/quote]
Randy , em vols dir on creus que no encaixas amb aquesta descripció ????????[/quote]
En aquesta que dius si, jo no encaixo amb aquesta: :(
..........Creo que lo importante es hacer rutas,aunque las mejores experiencias las logras en viajes largos y lejanos ;)[/quote]
Randy , em vols dir on creus que no encaixas amb aquesta descripció ????????[/quote]
En aquesta que dius si, jo no encaixo amb aquesta: :(
..........Creo que lo importante es hacer rutas,aunque las mejores experiencias las logras en viajes largos y lejanos ;)[/quote]

-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Jo crec que l'anunciat del post hauria de ser un altre.
S'ha de tenir pasta per disfrutar amb la moto?
i la meva resposta es, NO
Sobre el tema del bon motorista, personalment penso que no es una qüestio de pasta.
S'ha de tenir pasta per disfrutar amb la moto?
i la meva resposta es, NO
Sobre el tema del bon motorista, personalment penso que no es una qüestio de pasta.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Mireu, jo porto la moto a dins des que era petit. La moto no és un mitjà de transport. És una filosofia, un modus vivendi... és... unaltra cosa. És una sensació.
Cap mitjà de transport el pot substituir, ni igualar. És la MOTO, i quan vas en ella es conjuguen infinitat de coses, mentals, físiques i espirituals que fan que deplaçar-se d'un punt a unaltre es converteixi en molt més que distància.
Crec que he sigut prou clar.
:D
Cap mitjà de transport el pot substituir, ni igualar. És la MOTO, i quan vas en ella es conjuguen infinitat de coses, mentals, físiques i espirituals que fan que deplaçar-se d'un punt a unaltre es converteixi en molt més que distància.
:D
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 1:50 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Fjodor" post="159822"]Mireu, jo porto la moto a dins des que era petit. La moto no és un mitjà de transport. És una filosofia, un modus vivendi... és... unaltra cosa. És una sensació.
:D[/quote]
Uauuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bow :bow
:D[/quote]
Uauuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:bow :bow
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
jo crec que si es molt maco tal com diu l'stelvio anar lluny, molt lluny...
per de vegades descuidem paratges tan o mes macos que els tenim de vegades a tocar de casa.
jo personalment gaudeixo molt anant per la banda de França, però de vegades recórrer las costes catalanes es prou ben maco.
no crec que s'hagi de gastar gaire per sortir, imaginació i una ruta ben preparada buscant allotjaments que n'hi han per un preu raonable es pot fer una bona sortida per pocs calerons...
per de vegades descuidem paratges tan o mes macos que els tenim de vegades a tocar de casa.
jo personalment gaudeixo molt anant per la banda de França, però de vegades recórrer las costes catalanes es prou ben maco.
no crec que s'hagi de gastar gaire per sortir, imaginació i una ruta ben preparada buscant allotjaments que n'hi han per un preu raonable es pot fer una bona sortida per pocs calerons...

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Abans de contestar hauria de saber què vols dir amb la definiciò de tindre pasta...
Que al mes et sobri un euro??
O que al mes t'en sobrin algun miler.. :mrgreen:
Em sembla que ja he contestat, tot i fer una pregunta.
Que al mes et sobri un euro??
O que al mes t'en sobrin algun miler.. :mrgreen:
Em sembla que ja he contestat, tot i fer una pregunta.
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
es proporcional a com t'agrada viatgar.
Si vols anar d'hotel si et cal pasta.
SI vols anar d'alberg, gastoff o camping et cal menys pasta
Si vols anar d'hotel si et cal pasta.
SI vols anar d'alberg, gastoff o camping et cal menys pasta
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Més importants que els calés és el temps, tot i que si vols, pots tenir-ne suficient tant d'una cosa com de l'altra.