per cert, Anna, tinc el teu plat
Bé doncs paso a fer un petit resum el que han estat els tres dies
Primer la ruta d'anada:
Sortida a les vuit del matí de Mataró cap a Vic, Berga passant per la carretera de Prats del Lluçanes, Tremp per sant Llorenç de morunys (llosa del cavall), la Pobla de Segur, El Pont de suert, Castejón de Sos, Ainsa, Bielsa, Araougnet, Coll d'aspin, (Tourmalet tancat
Val a dir que les dones no van venir amb moto, sino que van venir amb cotxe i ens anavem trobant a diferents punts durant el camí (no era questió d'anar a pas de cotxe
La anada va ser força tranquila, sense gens de pluja.
Primeres fotos
Els protagonistes dalt del coll d'aspin (Jo sóc el que va sense casc, l'altre és el meu company d'aventures Joan Ramon)

Aquí amb les meves dues nenes

Foto del Col d'Aspin

Arribada a Gavarnie cap a les Vuit del vespre
fotos desde el balcó de l'apartament

Després d'una passejada per el poble i un bón sopar, "El descanso del guerrero"

Diumenge, excursió fins al Circ a veure l'impressionant salt d'aigua de 400 m. d'aprop

De tornada cap al poble vam passar per una ruta diferent a la del camí principal, i ens vam trobar amb tot aixó (entre d'altres coses impressionants, infinitat de salts d'aigua, gorgues, passos entre les parets de les muntanyes i vistes fantàstiques).

El poble des d'el camí cap al Circ

Un bón berenar per recuperar forces

El Dilluns Al matí Vam passar per Lourdes a comprar el plat de L'anna
Aquí en teniu la proba

Per la tarda Vam anar a donar una volta per els ports de montanya dels voltants i ens vam trobar amb aquestes vistes

I per acabar unes fotos de l'apartament, i de la gran protagonista, que s'ha portat com una campiona

Finalment, us explicaré la odissea de la tornada.
9H. del matí, sortim de Gavarnie plovent, enfilem la carretera cap a Lourdes, Tarbes i cap al tunel de Bielsa, comencem a pujar el port que ens ha de portar al tunel, i comença a caure la nevada més impressionant que he vist mai, continuem amunt, només ens falten 3 Kms per arribar al túnel peró la neu ja fa un gruix considerable, en 5 minuts, la carretera es fa intransitable, les motos comencen a derrapar, ens quedem "clavats" a 2 Kms. del túnel, impossible tirar ni endevant ni tornar a baixar, comencen a arribar cotxes a la nostre alçada i a quedar-se creuats enmig de la carretera, practicament ningú no duia cadenes, impossible moure les motos ni un pam.
De cop i volta, al cap d'una hora més o menys, el que sembla que serà la nostre salvació, la màquina llevaneus. Passa la màquina peró no n'hi ha prou, les motos continuen patinant.
Per sort les dones duien cadenes al cotxe, les posem i els diem que passin devant per intentar seguir les seves roderes, sembla que funciona prou bé, fem un Km. més i un altre tap de cotxes creuats impedeix continuar a les nostres dones amb el cotxe, per sort aconseguim arribar fins darrera un 4x4 que va tirant amunt, i seguint les seves roderes aconseguim arribar a la boca del túnel, al cap de poc arriben les dones amb el cotxe i podem atravessar el túnel fins a Bielsa, on ja només hi plovia.
Van ser les dues hores i els dos Kms. més llargs de la meva vida, en alguns moments vam arribar a creure que hauriem de deixar les motos allá.
Aquí us deixo un video que anava gravant la meva dona desde el cotxe.
No és de gaire qualitat, peró us podeu fer una idea del que va ser la nevada.
http://video.google.es/videoplay?docid= ... 9977681613