De Veritat, Es Tot Tan Bonic A Les Sortides Mensuals?????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

De Veritat, Es Tot Tan Bonic A Les Sortides Mensuals?????

Entrada Autor: Pacs47 » dl. feb. 28, 2011 8:32 pm

Bones!!!!!!!
Aquet post, surt de “la anticronica”, sempre que tornem a casa desprès d’una sortida, tots els cometaris, semblant calcats, estic d’acord que la gent que prepara la ruta, els que busquen el lloc per dinar i fins i tots el moderadors, fan la seva feina lo millor possible
Però de veritat, mai heu pensat, “hòstia”, si aixos........si haguessi sigut jo.........podriam haver anat............podríem haver visitat...., però ningú ho diu, perquè??
Perquè de tant en tant no ajudeu-ho als que preparen la ruta, pense-ho que el calendari, ja esta fet, però alguna idea podria-ho tindrà, dins de la sortida
No crec que ningú es molesti, al contrari, que a vegades perquè el que sigui –temps, ruta, gent.....-no es podran portar a la fi, les vostres idees, segurament, però cony, això es MOTO-TURISME o TURISME EN MOTO, i crec que no tot es qüestió de agafar carretera i ja esta,hi ha llocs per visitar.
Que la ruta es fa mes curta?per aixos es fan las sortidetes fora de la mensual, per que cada un fagi, carretera, corbes, turisme o el que vulgui
Però de veritat, mai heu trobat res malament???? El fet de que jo vagi amb vosaltres, no conta
i aixos, no es una enquesta, parle-ho....

salut
SOCI A.M.M. 16284

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: De Veritat, Es Tot Tan Bonic A Les Sortides Mensuals????

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 28, 2011 8:44 pm

Jo sóc el primer en queixar-me quan una cosa no la veig bé o si es pot millorar, però potser la gent no diu res per .......por és la paraula adequada?

I pensa també que muntar una sortida porta molta feinada, i no tothom està disposat a rebre critiques despres d'haver-se deixat la pell perquè tot surti perfecte.

Tot plegat és molt complicat, què t'hem d'explicar a tu. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 28, 2011 8:50 pm

[quote user="Randy-650" post="159982"]I pensa també que muntar una sortida porta molta feinada, i no tothom està disposat a rebre critiques despres d'haver-se deixat la pell perquè tot surti perfecte.[/quote]

Bones!!!

S'hauria de distingir entre la "crítica perepunyetes" i la "crítica constructiva"... hi ha un abisme!

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 28, 2011 8:56 pm

Gracies pacs ;)
Tens rao i estaria be sentir-vos a tots a veure que opineu
Sempre es pot millorar i esta en mans de tots fer-ho possible
Ex ...moltes coses

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dl. feb. 28, 2011 8:57 pm

bones!!!!!!

els primers que surtan de l'armari ;) ;) ;)

Randy, estic d'acord, que et quexas? val, pero la teva queixa es entre vosaltres, els moderadors i aixo no val
te que ser la gent, aquesta gent que diu -les carreteres bonisimas, el dinar de cullons, els companys, els millors-, vinga home queja som grandets i de pas responc a en Carles, per suposat, que tenen que ser critiques constructives i no de las de -tocar el cullons-
pero torno ha dir i preguntar -tot es tan maco?
es queixa la gent en la intimitat i al foro diuen que ha estat tot de conya?
i pense-ho, que molta gent, no ho diu per vergonya, no se de que....
si tots parlem i fen bona critica, tot enir-ha millor
ja ho ser, soc un torracullons i de pas la meva amenaça, prometo contestar a tothom, o no??

salut
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 8:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dl. feb. 28, 2011 9:01 pm

[quote user="Steelman" post="159991"]Gracies pacs ;)
Tens rao i estaria be sentir-vos a tots a veure que opineu
Sempre es pot millorar i esta en mans de tots fer-ho possible[/quote]

bones!!!!

a aquet, li tenia jo ganas

Jordi, entre parida i parida, saps el que penso d'algunas sortidas i d'alguns "innombrables", que no paren de dir que maco, que bo i despres els hi preguntas, que???? i no saben que dirt-he, solsament diuen o que, o que, oque, cullons......semblan anecs
crec que despres d'aquet fil, estare banejat una temporadeta, pero si surt alguna cosa bona, mereixera la pena

salut
SOCI A.M.M. 16284

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dl. feb. 28, 2011 9:04 pm

Estic d'acord amb tu Pacs. Després d'estrenar-me a muntar una sortida crec que ja puc parlar amb propietat. Jo des del primer moment he acceptat suggerències i he demanat consell als veterans del foro que tenen una bona experiència en preparar sortides. I realment m'ha anat de conya. Suposo que per això va anar tant i tant bé tot plegat. I si hi ha crítiques doncs també s'accepten perquè ningú neix ensenyat en aquesta vida.

Pel tema visites a llocs emblemàtics, o històrics o el que siguin doncs jo hi estic ben a favor. Ja ho sabeu que m'agraden les pedres velles que per mi ho son amb "b" alta jejeje.

Aplaudeixo que treguis aquest tema. És molt constructiu pensar en millorar.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 28, 2011 9:14 pm

crec que la perfeccio no existeix,pero com dic quan acava la ruta jo las trobo molt be.En el sentit de parar a visitar coses durant la sortida, una si pero varias ?? si tothom proposses alguna cosa diferent seria una embolicada de co....s,ademes que si s'agafesin propostes d'uns i no d'altres alhesores si que podrien haber mals entessos,las sortides a mi particularment em serveixen per pendre dades de llocs desconeguts que potser si despres anire a visitar en plan turista,altre cosa:que hi ha qui pot criticar en l'intimitat aixo es aqui i a tot arreu pero suposso que son molt pocs o inexistents.
Imatge

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dl. feb. 28, 2011 9:14 pm

bones!!!!!!

i no ha sigut millor d'aquesta manera????
no per dixarte aconsellar per els vells, sino per fet, de que la gent ha opinat i sino tots, la majoria, han quedat contents
per cert, enhorabona per el fet de tirarte al riu i montar una sortida, sera la millor, sera la pitjor, pero has fet el primer pas.
i m'en vaig una estoneta, que tinc els spaguetis a mig fer
:( :( :( :(

salut
SOCI A.M.M. 16284

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dl. feb. 28, 2011 9:34 pm

bones!!!!

Kpeps, jo, no dic que la perfeccio, pugui existir, pero si que crec, que ens podem acostar
no dic, que les rutes, no siguin bones, al contrari, pero no creus, que per ixemple, en lloc de parar a fer el reagrupament o la cigarreta, al mig d'un camp, algu de nosaltres, podiar haber dit....jo conec un lloc, que podriam veure o mirar o gaudir o....,o.....
perque em lo que m'he fixat, ultimament, es que tothom, demanar l'ITN, de la ruta, perque, si enem en grup i ha un cap i un escombra -salutacios Sagal-, aprofitem-ho, per pensar ue un dia vaig pasar per alla i crec que..............
no pararem, cada cinc minuts, pero si que crec que les rutes que fem, no san tan llargas i molts de nosaltres, pensarem el mateix
no li carregue-ho tota la feina, als que preparan la ruta, done-ho les vostres opinions
tui mateix, les dades que agafes per tornar un altra cop, aprofitales per la sortida del any que be
que els que critiquen son pocs o inexistents?????
amb tots els meus respectes, et quedarias acollonit i -ojo, :eyes :eyes :eyes , soy una tumba-

salut

p.d. s'em refredan els spaguetis, pero mereix la pena
SOCI A.M.M. 16284

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 28, 2011 9:38 pm

[quote user="Pacs47" post="159992"]bones!!!!!!

els primers que surtan de l'armari ;) ;) ;)

Randy, estic d'acord, que et quexas? val, pero la teva queixa es entre vosaltres, els moderadors i aixo no val[/quote]

També pensa que s'ha de ser una mica diplomàtic, i no cal embrutar el fòrum al criticar. I et dic més: dilluns passat em van trucar tres persones queixant-se de la calçotada, i crec que van fer bé, perquè si ho arriben a dir en obert.... :tremolant Obviament els moderadors sempre mirem d'estudiar-ho.

La planificació que es porta a les sortides creiem que és la correcte i la ideal, però com en totes les coses de la vida poden prendre un altre rumb al llarg de les 5-6-7 hores que dura la sortida en si, i aleshores s'ha d'entendre que pendre la decissió correcte perquè les 70-90-110 persones que composen la comitiva mototuristica estiguin contentes és molt dificil.

P.D: Recorda l'altre dia a l'Amèrica que el primer que vaig fer a l'entrar al bar va ser felicitar-te, i si no et vaig fer cap petó és perquè ni és el teu ni el meu estil. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dl. feb. 28, 2011 9:47 pm

[quote user="Pacs47" post="159999"]bones!!!!!!

i no ha sigut millor d'aquesta manera????
no per dixarte aconsellar per els vells, sino per fet, de que la gent ha opinat i sino tots, la majoria, han quedat contents
per cert, enhorabona per el fet de tirarte al riu i montar una sortida, sera la millor, sera la pitjor, pero has fet el primer pas.
i m'en vaig una estoneta, que tinc els spaguetis a mig fer
:( :( :( :(

salut[/quote]

Doncs ha estat de fàbula! Si ho arribo a imaginar no hagués anat tant bé segur! Per molts motius. Espero muntar-ne més de sortides perquè realment m'ha agradat molt preparar-ho tot. Ho he fet amb tot el "carinyu" del món!

QUe vagin de gust els espaguetis!!! Menja-te'ls amb la forquilla i ajut d'una cullera que queda de més categoria vale? jejejeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. feb. 28, 2011 11:16 pm

Home Paks, jo penso que quant montes alguna cosa has de sapiguer escoltar el suggeriments que et van fent els moderadors ... però culleres, és com si convides algú a casa a sopar i després et comença criticar les cortines, el color del sofà, el menjar ... seria per engegar-lo a pastar fang, no? :enfadat ... Desprès d'haver preparat tot amb tot el carinyo del mon ... crec que no toca fer critiques en obert ( a no ser que sigui un tema prou important )... pot ser aquestes crítiques constructives s'haurien de fer arribar directament als moderadors per que prenguessin nota per a futurs esdeveniments ... ja que si es fa en obert pot arribar a molestar a les persones que altruistament han dedicat el seu temps organitzant les sortides amb tota la il·lusió del mon ... encara que ja sabem que fer-ho al gust de tothom es pràcticament impossible.

V'sss :cool:
GeSus

PD: espero que no t'hagis tacat la camisa amb els espaguetis ... i bon profit!!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 11:43 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. feb. 28, 2011 11:32 pm

Doncs nosaltres sortim tant poc ultimament que tot ho trobem collonut, però crec que cada cop que hi ha alguna cosa que no va bé, es diu, al menys jo ho he vist així, parades amb lavabos, ritme alt, adelantaments agoserats, cruilleros que no esperen l'armilla, etc...

Ara bé, després en petit comité es fan comentaris, aquest va lent, aquell corre a les rectes i et clava els frens al revolt, etc.

Això entra dins de la normalitat. Si hi ha alguna cosa més no sortirà aquí per molt que estiris de la llengua al personal.

I bon profit i bon nadal.

P.d.: Ha baixat la teva activitat sexual o és pur aborriment?
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 11:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dl. feb. 28, 2011 11:45 pm

bones!!!!!

Jesus, no es tracta de criticar, ni molt menys, es tractar de dir, el que no t'agradat
estem d'acord, que els que montan la ruta i buscan el lloc oper dinar, ho tenen molt complicat i es per trures el barret
pero torno a dir, no es cirticar, es fer una critica constructiva i poguer fer que la proxima vegada, surt-hi encara millor
que perque no ho diem aqui?, pues sincerament no ho se
no crec que els moderadors, es mengin a ningu i si a la proxima vegada la cosa surt millor, pues tot aixo que em guanyat
que es dificil contentar-hi a tothom?? no, no es dificil, es imposible, sempre hi haura alguna cosa que no li agradara a cualsevol de nosaltres, pero estic segur, que tots tenim una mica de seny- inclos jo- i ho sabrem entendre
torno a dir per XXXIV vegada, no es criticar es ajudar

salut

p.d., no me he tacat, pero no tinc ganas de rentar el plats
Alucina, tu ets un "chico facil" i et responde a la intimitat ;) ;) ;)
SOCI A.M.M. 16284

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. feb. 28, 2011 11:52 pm

Paks, agraeixo la teva resposta, però crec que si es diuen les coses en obert ... s'ha de fer amb molt de tacte ... o fer-ho en privat al organitzador o als moderadors.

Vinga a rentar plats tothom ... , que jo també els tinc per netejar !!! ;)

Bona nit !!! :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 11:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dt. març 01, 2011 12:22 am

Vaig a posar cullerada!!!!

Jo penso que les sortides mensuals estan molt bé. Jo que ara no tinc gaire temps per preparar coses,.. .una sortida al mes, que ho preparin tot, es molt d´agrair, es per fer reverencies !!!! a més la gent que jo he conegut aqui, es molt agradable, molt sana, i d´un companyerisme exquisit !!!!

Jo he preparat molts viatges, molts ...., moltes coses,..( no amb vosaltres ) i ara descanso !! Sé el que costa preparar i organitzar, per aixo amb la meva experiencia sols queda agrair als que ara ho feu, i si en algun moment pot haver un petit "fallo" no sere jo el que ho tregui a la llum. Per ara ni una critica!!!
La organitzacio de la ultima KDD !!!! jo, nens !!! perfecte !!!

Es una postura comode, que jo he pres a mototurisme per circunstancies personals i conyunturals , a més, .... aqui hi ha gent amb molta experiencia i m he quedat "acollonido" de lo que coneixeu les carreteres i els indrets. em sento un novato amb aquestes coses !!

Doncs...... donc altre cop les gracies a la persona que en va portar a vosaltres ( NURIA VS) i a tots per la companya, es un plaer fer sortides amb vosaltres.

El que en sap molt de greu es no poguer fer mes sortides de les que s organitzen altres dies, moltes com a punt de sortida mes al nort de on visc jo, moltes vegades t agrada algun dia treuret el "cuet" del cul i descansar una mica !! llevarme una mica tard, .... a part !! m encanta tambe alternar amb altre sortides a sopar , cine,... etc.. vas a dormir tard i no pots quedar aviat per sortir !!

falta temps !!! ens veiem !!!!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dt. març 01, 2011 12:27 am

JESUS , JORDI, ( ALUCINA )
ESTIC AMB VOSALTRES !!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. març 01, 2011 7:58 am

Es bo recollir els comentaris que et pugui fer la gent però penso que cadascú prepara les sortides en funció de les seves preferències, escull les carreteres que li agraden i que volen que coneguin els demés.

Amb tanta gent hi ha moltes i diverses preferències, p.ex. als llocs on fer una parada i visita hi ha gent que prefereix més anar a prendre un refresc que visitar una ermita.

En quant a les parades, no pots fer parar cada quart d'hora més de 50 motos ja que els engranatges que es mouen son més farragosos, és diferents de si vas 4 o 5 en «marxa fina»: amb tantes motos no es pot improvisar.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. març 01, 2011 11:18 am

Bè,vaig a dir el que penso jo:
Partint de la base que els que organitzen una sortida mensual (ho sé perqué he ajudat a organitzar.ne una),s`ho curren de veritat.La ruta que es fá el dia de la sortida,els que l`organitzen,segur que l`han fet 10 vegades,sino l`han fet 15.
Quant es busca la ruta,es mira un munt de vegades,on es pot parar perqué els asistents tinguin un bar,serveis,etc a má.
El menjar,joooooo.Els que em coneixen una mica saben que soc un "torracollons" amb el menjar,pero al sortir de casa,surto mentalitzat que si no menjo a dinar,el sopar el trobaré mes bó. :lol: .M`en guardaré prou de criticar si el menjar era bó o no ho era (partint de la base de que moltes coses no m`agraden).Reconec que buscar un restaurant que reuneixi les condicions de poder aparcar un munt de motos,que vulguin adaptar un menú a un preu asequible per a tots i que damunt m`agradi a mi,crec que ja es massa demanar,pero jo m`ho paso bé així i el menjar es el ultim que miro.
Amb tot aixó no vull dir que no aigi menjat mai bè,no es veritat,moltes vegades m`ho he acabat tot,nomès vull dir que el dinar es molt relatiu a la importancia que jo li dono a la sortida.
I per ultim,una de les coses que trobo a faltar a les sortides mensuals es les visites a llocs diversos de alli on anem a rodar.Era un complement mes de la sortida que ultimament es resumix a rodar amb moto fins arribar al restaurant.
Dic aixó i jo junt amb el JoanF que em de organitzar una sortida aquest any,tenim la ruta rodada bastantes vegades i encara no sabem si es podrá visitar rès. :oops: :oops: .A vegades,els llocs on es roda,no tenen gran cosa per veure.
Després de tot l`enomenat,tinc que dir que les sortides les trobo molt distretes,agradables,no sé com dir.ho,pero que disfruto molt quan puc vindre (meins vegades de les que voldria).Disfruto molt rodant en grup,al ritme que cada moto vol o pot rodar,cosa que en altres sortides,casi sempre et tens que adaptar al ritme de qui va devant.
De grups,sempre s`en fan,es normal,quan hi a tantes motos,quan sempre si afegeis gent nova a les sortides,lo mes normal es que la gent es fiqui amb els que coneix mès.
No se si m`explicat prou bè,pero resumint,les sortides de Mototurisme tenen un alt grau de puntuació si es pugués puntuar les sortides.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “General”