Estic pantejant-me el canvi d ela meva jaqueta (encara en bon estat, però ja té 6 anys!), i el més gran inconvenient a la jaqueta que tinc ara (una Rev'it noséquè) és que no sé on deixar les targetes d'identificació i de crèdit. Per ara les poso a la butxaca esquerra, però costa de treure i posar amb guants per passar per les barreres o els peatges, i sempre tinc por d'haver-me deixat la butxaca oberta.
Pensant pensant se m'ha ocorregut que potser existeix alguna jaqueta on es puguin deixar targetes en algun lloc de fàcil accès amb guants., com per exemple a l'avant braç dret, que està a la vista i és de fàcil accès. Però s'acceptarien altres solucions. Alguna opció / alternativa de jaqueta que tingui aquest problema solucionat?
I posats a demanar, alguna experiencia amb una Revit Navigator o Cayene (Pro)?
Targetes De Crèdit En Moto - Revit Navigator
Moderador: Airald
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Targetes De Crèdit En Moto - Revit Navigator

Les motos no perden oli, marquen territori...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Targetes De Crèdit En Moto - Revit Navigator
Jo tinc una Cayenne Pro de color taronja,bé , taronja quan la vaig comprar,ara ja es marron/taronja,pero fora d´aquest detall,em va força bé,té prous butxaques fins i tot a l´esquena.
Repetiria compra.................................. amb un altre color :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Repetiria compra.................................. amb un altre color :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="STELVIO 00" post="160205"]Jo tinc una Cayenne Pro de color taronja,bé , taronja quan la vaig comprar,ara ja es marron/taronja,pero fora d´aquest detall,em va força bé,té prous butxaques fins i tot a l´esquena.
Repetiria compra.................................. amb un altre color :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
I deixaràs lo de repartir butà? collons quin desperdici :twisted:
Repetiria compra.................................. amb un altre color :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
I deixaràs lo de repartir butà? collons quin desperdici :twisted:
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Jo tinc una Dainese Berlino, sense Gore tex ni res per l'estil i també te prou butxaques. Si vas a botigues com Motocard, en tenen a dotzenes.